Zdjęcia produktu


Brand Equity Metody badania siły marek, AZ#023988E8EB/DL-ebwm/epub (Wydawnictwo Naukowe PWN)

(podręczniki i edukacja / Wydawnictwo Naukowe PWN / Dariusz Kubuj / 9788301226206)
E-booki Wydawnictwo Naukowe PWN
Dostepność na dzień 31.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

113,05 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 113,05 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Brand Equity Metody badania siły marek, AZ#023988E8EB/DL-ebwm/epub

Pojęcie siły firmy (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się niemało propozycji ujęcia tematu z wielu rozmaitych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zarówno akademickie jak i komercyjne. Książka Dariusza Kubuja przeprowadza czytelnika przez ten labirynt pojęciowy, głęboko wnikając w genezę i ewolucję poszczególnych podejść na gruncie psychologii, socjologii, ekonomii, marketingu i zarządzania. Czytelnicy na pewno docenią nad wyraz rzeczowe recenzje najpopularniejszych metod badania marek dostępne na polskim rynku – nigdy dotychczas nie zaprezentowano aż tylu szczegółów tych metodologii i nie poddano ich krytyce naukowej. Ważnym atutem jest przy tym niepowtarzalna wiedza ergonomiczna Autora, co umożliwia omawianie zalet i wad poszczególnych metod z uwzględnieniem doświadczeń zebranych w ciągu trzydziestoletniej pracy w biznesie. W książce nie zabrakło także ujęcia tematu z punktu widzenia najnowszych osiągnięć psychologii mówiących o roli nieświadomości i wywodzących się z tego nurtu badań neuromarketingowych. Jest to cenne źródło aktualnej wiedzy dla wszelkich praktyków marketingu, którzy zarządzają markami, pracowników firm badawczych oraz osób zajmujących się markami naukowo albo studiujących marketing, biznes i psychologię konsumenta. Książka odwołuje się do nad wyraz nowoczesnej i rzetelnej wiedzy z zakresu marketingu (badania cenowe), ekonomii i matematyki (rachunek prawdopodobieństwa), wiedzy o reklamie (jej rola w kontekście budowania marek) oraz postaw i procesów nieświadomych (psychologia). Ta interdyscyplinarność jest w mojej opinii ogromną zaletą książki. Nawet osoba należycie znająca się na opisywanym zagadnieniu może się sporo nowego dowiedzieć. Autor odnosi się szczególnie krytycznie do podejść do rozumienia i badania marek (obecnych w nauce i praktyce), użytkowanych bezrefleksyjnie („bo za każdym razem się tak robi"), dyskutuje z nimi i argumentuje, dlaczego powinny być inaczej prowadzone. Prof. Dr hab. Dominika Maison, kierowniczka katedry Psychologii Biznesu i Innowacji Społecznych, Uniwersytet Warszawski, właścicielka marki badawczej Maison & Partners To interdyscyplinarne studium fenomenu producenta. Po tę pozycję powinien niezbędnie sięgnąć każdy, kto zajmuje się marketingiem oraz wszyscy ci, którzy interesują się światem wokół nas. Firmy bowiem ten świat w pokaźnym stopniu zdominowały. Einstein powiedział kiedyś, iż zagadnienia naukowe powinny być prezentujene tak prosto, jak to możliwe. Ale nie prościej. Dariusz Kubuj tak właśnie przedstawia zagadnienia firmy. Nikt w Polsce nie wie o tym temacie więcej aniżeli on. Prof. Dr hab. Dariusz Doliński, kierownik Katedry Psychologii Społecznej, Wydział Psychologii we Wrocławiu, Uniwersytet SWPS

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wydawnictwo Naukowe PWN
  • ISBN

    9788301226206
  • Autor

    Dariusz kubuj
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo naukowe pwn
  • Tematyka

    Podręczniki i edukacja
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Brand equity. Metody badania siły marek (sklep TaniaKsiazka.pl)
    113,05 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 113,05 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Brand Equity Metody badania siły marek, AZ#023988E8EB/DL-ebwm/epub. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki