Zdjęcia produktu


Komunikowanie organizacji w kryzysie metody i modele ograniczania ryzyka (Wydawnictwo Naukowe PWN)

(biznes i ekonomia, nauka, technika, informatyka / Wydawnictwo Naukowe PWN / Dariusz Tworzydło / 9788301221959)
E-booki Wydawnictwo Naukowe PWN
Dostepność na dzień 29.04.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

70,30 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 70,30 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Komunikowanie organizacji w kryzysie metody i modele...

Tytuł Komunikowanie organizacji w kryzysie Podtytuł Metody i modele ograniczania ryzyka Autor Dariusz tworzydło Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-22195-9 Rok wydania 2022 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 194 Format epub, mobi Spis treści Wstęp 9 Rozdział 1. Wizerunek, reputacja i kryzys – definicje i kluczowe zależności 15 1.1. Definiowanie wizerunku i reputacji w kontekście potencjalnych zagrożeń 15 1.2. Kryzys – analiza definicji 18 1.3. Podatność organizacji na zdarzenia kryzysowe 23 1.4. Procesowe podejście do zmian w wizerunku 26 1.5. Pomiar wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa 28 1.6. Wpływ sytuacji kryzysowych na otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa 34 Rozdział 2. Przyczyny i skutki zdarzeń kryzysowych 37 2.1. Przyczyny sytuacji kryzysowych 37 2.2. Skutki sytuacji kryzysowych 41 2.2.1. Psychologiczne skutki wynikające z kryzysów wizerunkowych 43 2.2.2. Stres i jego wpływ na kształtowanie się sytuacji kryzysowych 54 2.2.3. Ekonomiczne i społeczne skutki wizerunkowych sytuacji kryzysowych 57 2.3. Stan bezczynności podczas kryzysu wizerunkowego 59 2.4. Przesłanki podejmowania ryzyka z uwzględnieniem potencjalnych skutków zdarzeń 65 2.5. Nauka na błędach jako składnik budowania doświadczenia 68 2.6. Zrozumienie problemu jako podstawa w prognozowaniu i podejmowaniu decyzji 71 Rozdział 3. Przygotowanie do reagowania w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych 74 3.1. Przygotowanie do wystąpienia potencjalnych kryzysów 74 3.2. Szkolenia i warsztaty jako komponent wsparcia w przygotowaniu do kryzysów 81 3.3. Predyspozycje menedżerów w zakresie radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi 82 3.4. Dobór zespołu i zadania sztabu kryzysowego 87 3.5. Nauka poprzez analogie 93 3.6. Wsparcie zewnętrzne a ograniczenia wewnętrzne 95 3.7. Prawo do zmiany decyzji w kryzysie jako składnik pozycji silnej 97 3.8. Relacje wewnętrzne jako komponent wsparcia przy podejmowaniu decyzji w kryzysie 99 3.8.1. Zasady budowania relacji wewnętrznych 99 3.8.2. Relacje wewnętrzne a narzędzia komunikowania 100 3.8.3. Komunikowanie do otoczenia wewnętrznego w kryzysach wizerunkowych 103 3.9. Budowanie zaufania i jego zastosowanie w sytuacjach kryzysowych 105 Rozdział 4. Reagowanie w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych 107 4.1. Działania podejmowane w sytuacjach kryzysowych 107 4.2. Czynniki determinujące skuteczność w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych 118 4.3. Reakcje menedżerów podczas sytuacji kryzysowych 124 4.4. Zaangażowanie podmiotów zewnętrznych w cykl rozwiązywania sytuacji kryzysowych 132 4.5. Kluczowe czynniki determinujące zarządzanie w sytuacjach kryzysowych 134 4.6. Aktywne i pasywne strategie zarządzania kryzysem 137 4.7. Style radzenia sobie ze stresem w kryzysie 142 4.8. Błędy w sytuacji kryzysowej 145 4.9. Stopień wpływu wybranych czynników na decyzje w trakcie kryzysu 147 4.10. Siły wspierające i hamujące w procesie zarządzania w trakcie kryzysów 153 Model komunikowania organizacji w kryzysie. Podsumowanie 159 Wnioski 165 Suplement. Typologia specjalistów public relations 170 Scenariusz wywiadu pogłębionego nt. Postaw i zachowań menedżerów zarządzających kryzysami wizerunkowymi 175 Badanie opinii specjalistów public relations – ankieta 178 Bibliografia 184 Spis tabel 189 Spis rysunków 191 Indeks 192 O autorze 195

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wydawnictwo Naukowe PWN
  • ISBN

    9788301221959
  • Autor

    Dariusz tworzydło
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo naukowe pwn
  • Tematyka

    Biznes i ekonomia, nauka, technika, informatyka
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Komunikowanie organizacji w kryzysie (sklep TaniaKsiazka.pl)
    70,30 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 70,30 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Komunikowanie organizacji w kryzysie metody i modele ograniczania ryzyka. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki