Zdjęcia produktu


Marketing automation (Wydawnictwo Naukowe PWN)

(Wydawnictwo Naukowe PWN / Grzegorz Błażewicz / 9788301218430)
E-booki Wydawnictwo Naukowe PWN
Dostepność na dzień 24.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

62,46 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 62,46 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing automation

Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najszczególniej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak także ogólne zmiany w zachowaniach zakupowych w czasach pandemii, nabiera dodatkowej prędkości.

Według badań marki analitycznej McKinsey, w czasie pandemii aż 76% konsumentów trwale zmieniło swoje zachowania zakupowe. Dla marketerów oznacza to pojawienie się nowych mocnych wyzwań, a jednym z najważniejszych jest odbudowa prawdziwej relacji opartej na zaufaniu z każdym z klientów z osobna.

To wyzwanie nie może być zrealizowane bez optymalnej wiedzy o konsumencie, a także technologii. Książka Marketing Automation. W kierunku nienaturalnej inteligencji i hiperpersonalizacji jest próbą kompleksowego wprowadzenia marketerów, przedsiębiorców i zarządzających firmami w ten nowy świat, aby byli w stanie sprawniej dostarczać wartości i budować swoją przewagę konkurencyjną.

Na przestrzeni kilku ostatnich lat jesteśmy świadkami dwóch rewolucji w marketingu. Pierwsza to przejście od standardowego marketingu masowego do marketingu spersonalizowanego pod względem treści, kanału i czasu kontaktu, w całości opartego na zautomatyzowanych procesach marketingowych.

Druga, która zaczęła się dziać równolegle, to rewolucja, w której produktywne procesy wokół tzw. Customer Experience, czyli doświadczeń klienta, nie mogą się odbyć bez czegoś co nazywamy Hiperpersonalizacją, czyli zastosowania informacji o konsumencie, które są analizowane przez rozwiązania z zakresu uczenia maszynowego (Machine Learning) i nienaturalnej Inteligencji (AI).

Autor opowiada o kontekście, w którym znaleźli się współcześni marketerzy, a następnie, krok po kroku, na obrazach z życia wziętych demonstruje nowe technologie, które mogą nadać nowe życie znanym już narzędziom marketingowym.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wydawnictwo Naukowe PWN
  • ISBN

    9788301218430
  • Autor

    Grzegorz błażewicz
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo naukowe pwn
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing Automation (sklep TaniaKsiazka.pl)
    62,46 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 62,46 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing automation. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki