Zdjęcia produktu


Gamification (Wydawnictwo Naukowe PWN)

(Wydawnictwo Naukowe PWN / Michał Protasiuk,Anna Gorączka / 9788301215354)
E-booki Wydawnictwo Naukowe PWN
Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

57,93 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 57,93 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Gamification

Tytuł Gamification Podtytuł Jak wygrać zaangażowanie respondenta Autorzy Anna Gorączka, Michał Protasiuk Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-21535-4 Rok wydania 2020 Wydanie 1 ilość stron 206 Format mobi, epub Spis treści DEMO: PRZEDMOWA 9 POZIOM 0: WPROWADZENIE DO GAMIFICATION W BADANIACH MARKETINGOWYCH 13 Jak zmienia się respondent? 14 Dlaczego gry? 18 Gamification - co to jest? 23 Gamfication a badania marketingowe 29 poziomy zastosowania gamification w badaniach marketingowych 35 POZIOM 1: SURVEYTAINMENT 37 Rachunek sumienia badacza rynkowego 38 trafna długość wywiadu 45 Język kwestionariusza 53 Podstawowe typy pytań 58 przenośny UX 66 Wizualne elementy kwestionariusza 70 Przyszłość surveytainmentu 90 POZIOM 2: SOFT GAMIFICATION 95 Autorefleksja zamiast wstępu 96 Moc narracji 101 Wyzwanie na pojedynek 119 Siła danych zwrotnej 125 Motywująca rywalizacja 131 drobny nakład, znaczne efekty 136 POZIOM 3: HARD GAMIFICATION 141 Gry-badania jakościowe 146 Gra „Mopopoly" 149 Gra „Węże i drabiny" 151 Gra „On the go" 154 Gra „City run" 164 Gra „Ticket to win" 168 Gra „Nasze miasto" 174 Gry-badania ilościowe 180 GAME IS (NOT) OVER 193 Mit pierwszy - gamification jest dla dzieci 195 Mit drugi - gamification jest dla graczy 196 Mit trzeci - gamification to tylko dodanie obrazków do ankiety 197 Mit czwarty - gamification działa tylko w badaniach internetowych 197 Mit piąty - gamification wydłuża czas przygotowania badania 197 Mit szósty - gamification jest drogie 198 Mit siódmy - nie wiem, komu zlecić takie badanie 198 Mit ósmy - nie wiem, jak ocenić efekt 199 Mit dziewiąty - brakuje mi kreatywności 199 Mit dziesiąty - nie wiem, jak zacząć 200 BIBLIOGRAFIA 202

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wydawnictwo Naukowe PWN
  • ISBN

    9788301215354
  • Autor

    Michał protasiuk,anna gorączka
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo naukowe pwn
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Gamification (sklep TaniaKsiazka.pl)
    57,93 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 57,93 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Gamification. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki