Zdjęcia produktu


Adwords i analytics (Wydawnictwo Naukowe PWN)

(2016 / 271 / Wydawnictwo Naukowe PWN / Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło / 9788301189679)
E-booki Wydawnictwo Naukowe PWN
Dostepność na dzień 24.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

71,51 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 71,51 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Adwords i analytics

Tytuł AdWords i Analytics Podtytuł Zostań certyfikowanym specjalistą Autorzy Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-18967-9 Rok wydania 2017 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 288 Format mobi, epub Spis treści Wstęp 7 Część I Google AdWords – Egzamin podstawowy 11 Wprowadzenie 13 1. Atuty reklamy AdWords 15 2. Struktura AdWords: kampania 17 3. Struktura AdWords: grupa reklam 21 4. Sieć wyszukiwania 23 5. Sieć reklamowa 27 6. Kampania: sieć wyszukiwania z powiększeniem na sieć reklamową 33 7. Reklama aplikacji mobilnych 35 8. Wynik Jakości 37 9. Ranking reklamy w AdWords 41 10. Aukcja reklamowa 43 11. Sposoby rozliczeń i strategie ustalania stawek 45 12. Przypasowanie stawek 49 13. Kierowanie na język i lokalizację 53 14. Wpływ Google AdWords na darmowe wyniki wyszukiwania 57 15. Remarketing 59 16. Dopełniające narzędzia 61 17. Budżet dzienny 63 18. Przyspieszone i charakterystyczne wyświetlenie reklam 65 19. Reklamy i zwiększenia reklam 67 20. Strony docelowe 71 21. Słowa kluczowe 73 22. Podstawy optymalizacji i analizy kampanii 77 23. Konwersje 81 24. Praca z wieloma klientami 85 25. Edytor AdWords 87 Podsumowanie 89 Część II Google AdWords – Egzamin nowoczesny 91 Wprowadzenie 93 1. Google AdWords – założenia 95 2. Typy reklam AdWords 99 3. Dopasowanie reklam do urządzeń mobilnych 105 4. Promowanie aplikacji przenośnych 107 5. Najważniejsze elementy konta i kampanii AdWords 111 6. Rozszerzenia reklam 119 7. Struktura konta 123 8. Przykładowy podział konta AdWords 129 9. Konwersje 131 10. Raportowanie i monitorowanie kampanii 135 11. Segmenty i wymiary 139 12. Optymalizacja kampanii 141 13. Obsługa wielu kont i automatyzacja działań w AdWords 153 14. Najczęstsze pytania i wątpliwości klientów 159 Część III Reklama w serwisie Zakupy Google – Egzamin 163 Wprowadzenie 165 1. Reklamy produktowe – Product Listing Ads (PLA) 167 2. Google Merchant Center (GMC) 169 3. Kraj docelowy 173 4. Plik informacji o produktach 175 5. Oryginalne identyfikatory produktów 177 6. Cechy w pliku danych o produktach 179 7. Etykiety niestandardowe 181 8. Priorytety kampanii 183 9. Optymalizacja reklam PLA 185 10. Rozwiązywanie problemów 189 Część IV Google Analytics – Egzamin powiększony 191 Wprowadzenie 193 1. Co to jest Google Analytics 195 2. Planowanie i zasady 197 3. Implementacja i zbieranie danych 201 4. Cele i transakcje 221 5. Raportowanie 233 6. Raporty charakterystyczne 239 7. Raporty niestandardowe 263 8. Panele informacyjne 265 9. Alerty 267 10. Znajdowanie „persony" – użytkownika „świetnego" 269 11. Dopełniające komponenty systemu powiększające możliwości Analytics 273 Zakończenie Analytics 275 Podsumowanie 277 Odpowiedzi do testów 281

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wydawnictwo Naukowe PWN
  • ISBN

    9788301189679
  • Autor

    Krzysztof marzec, tomasz trzósło
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo naukowe pwn
  • Ilość stron

    271
  • Rok wydania

    2016
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • AdWords i Analytics (sklep TaniaKsiazka.pl)
    71,51 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 71,51 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Adwords i analytics. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki