Zdjęcia produktu


Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa (Wydawnictwo Naukowe PWN)

(2009 / 216 / Wydawnictwo Naukowe PWN / Barbara Dobiegała-Korona / 9788301168711)
E-booki Wydawnictwo Naukowe PWN
Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

48,88 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 48,88 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa

Tytuł Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-16871-1 Rok wydania 2009 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 220 Format epub, mobi Spis treści Przedmowa 9 ROZDZIAŁ 1. Migracja klientów a migracja wartości przedsiębiorstwa: szanse i zagrożenia (Barbara Dobiegała-Korona) 15 Wstęp 15 1.1. Lojalność i rentowność klientów źródłem wartości przedsiębiorstwa 16 1.2. Makroekonomiczne (zewnętrzne) uwarunkowania migracji klientów 18 1.3. Wewnętrzne uwarunkowania migracji klientów (zależne od firm) 23 1.4. Ograniczanie migracji klientów 25 1.5. Strategie wzrostu lojalności i rentowności klientów 27 Podsumowanie 33 Literatura 33 ROZDZIAŁ 2. Wpływ zmian stylu życia konsumentów na migrację kapitału (Sylwia Sobolewska) 35 Wstęp 35 2.1. Fason życia jako kategoria ekonomiczna 36 2.2. Stosowanie stylu życia w strategiach przedsiębiorstw 39 2.3. Uwarunkowania migracji kapitału 41 2.4. Zmiany w stylu życia współczesnego człowieka 43 2.5. Wpływ internetu na fason życia konsumentów 46 2.6. Migracja kapitału do przedsiębiorstw krajów rozwijających się 49 Podsumowanie 50 Literatura 51 ROZDZIAŁ 3. Panika jako przyczyna migracji klientów w kryzysie finansowym (Piotr Masiukiewicz) 53 Wstęp 53 3.1. Kryzys banku a migracja klientów i migracja kapitałów 54 3.2. Pojęcie, typy panik i przyczyny ich wystąpienia 59 3.2.1. Kryzys i panika w banku 59 3.2.2. Czynniki akceleracji paniki 62 3.2.3. Postawy i zaufanie klientów wobec bankowości a podatność na panikę 64 3.3. Możliwe reakcje klientów w warunkach paniki w banku (badanie klientów) 70 3.4. Zarządzanie paniką 73 3.4.1. Instrumenty zarządzania paniką 77 3.4.2. Instrumenty operacyjne 79 3.4.3. Instrumenty Public Relations 80 3.4.4. Pomoc zewnętrzna – dźwignia finansowa 82 3.4.5. Zarządzanie płynnością w warunkach paniki 86 3.4.6. Zarządzanie paniką a relacje z klientami (badanie banków) 88 3.5. Model zarządzania paniką 91 Podsumowanie 92 Literatura 93 ROZDZIAŁ 4. Relacje z klientami z wykorzystaniem internetu w świetle migracji wartości (Tymoteusz Doligalski) 95 Wstęp 95 4.1. Modyfikacja łańcucha wartości na rynku a przepływy wartości 96 4.2. Zastosowanie efektu usieciowienia 100 4.3. Migracja wartości w ramach portfela klientów 102 4.4. Budowa lojalności klientów 105 Podsumowanie 108 Literatura 109 ROZDZIAŁ 5. Migracja kapitału na rynku B2C jako skutek dezagregacji funkcji handlowych (Jacek Wójcik) 111 Wstęp 111 5.1. Badania skali i kierunku migracji kapitału 113 5.2. Nowi pośrednicy na rynku internetowym a migracja kapitału pomiędzy sprzedawcami 115 5.3. Postępowanie konsumentów na rynku internetowym a migracja kapitału między sprzedawcami - wybrane kwestie 118 5.4. Atrybuty artykułu a migracja kapitału między jego sprzedawcami 123 Podsumowanie 124 Literatura 124 ROZDZIAŁ 6. Migracja kapitału a zarządzanie marką (Piotr Polański) 125 Wstęp 125 6.1. Otoczenie międzynarodowe a zarządzanie marką 126 6.2. Rynki międzynarodowe a kapitał i wartość marki 127 6.3. Architektura producenta na rynkach międzynarodowych 130 6.4. Wpływ fuzji i przejęć na zarządzanie marką 136 6.5. Zarządzanie marką na rynkach międzynarodowych 137 Literatura 141 ROZDZIAŁ 7. Zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa: koncepcje teoretyczne i rozwiązania poręczne korporacji naftowych (Katarzyna Majchrzak) 142 Wstęp 142 7.1. Geneza koncepcji „zrównoważonego rozwoju" i „społecznej odpowiedzialności biznesu" 142 7.2. Istota koncepcji „zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa" 145 7.3. Etapy wdrażania zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa 148 7.4. Czynniki wpływające na podjęcie decyzji o jednostajnym rozwoju poprzez korporacje naftowe 150 7.5. Podejście korporacji naftowych do zrównoważonego rozwoju 153 7.5.1. Odpowiedzialność korporacji naftowych w stosunku do środowiska naturalnego 157 7.5.2. Odpowiedzialność korporacji naftowych w stosunku do społeczeństwa 160 7.6. Instrumenty pomiaru efektywności działań 163 Literatura 167 ROZDZIAŁ 8. Wpływ reputacji na wartość przedsiębiorstwa i migrację kapitału (Tomasz Dąbrowski) 168 Wstęp 168 8.1. Reputacja jako postrzeganie przedsiębiorstwa 169 8.1.1. Reputacja a wizerunek i tożsamość – problemy definicyjne 169 8.1.2. Wzrost znaczenia reputacji przedsiębiorstwa 170 8.2. Przesłanki reputacji przedsiębiorstwa i jej pomiar 173 8.3. Wpływ reputacji na wyniki przedsiębiorstwa i jego wartość 179 8.4. Wpływ reputacji na decyzje inwestorów i migrację kapitału 185 Podsumowanie 189 Literatura 190 Indeks 192

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wydawnictwo Naukowe PWN
  • ISBN

    9788301168711
  • Autor

    Barbara dobiegała-korona
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo naukowe pwn
  • Ilość stron

    216
  • Rok wydania

    2009
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa (sklep TaniaKsiazka.pl)
    48,88 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 48,88 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki