Tytuł Medialne lwy dla rekinów biznesu Podtytuł Sztuka świadomego wykorzystania mediów. Autor Aleksandra Ślifirska Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-18584-8 Rok wydania 2014 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 200 Format epub, mobi Spis treści OD AUTORA 7 01. BYCIE W MEDIACH TO wariant WSPÓŁCZESNEGO SZLACHECTWA. Z Jackiem Żakowskim, publicystą POLITYKI, o poszukiwaniu polskiego Steve’a Jobsa 13 02. WYWIADY W MEDIACH TO ZNAK JAKOŚCI producenta I JEJ PREZESA. Z Markiem Tejchmanem, dziennikarzem TVN24 Biznes i Świat, o przygotowaniu przedsiębiorcy do wywiadu telewizyjnego 31 03. PANI JADWIGA JEST NAJWAŻNIEJSZA! Z Dariuszem Bugalskim, dziennikarzem radiowej Trójki, o typach osobowości, które potrafią najatrakcyjniej opowiadać w mediach 49 04. MASZ MESSAGE, MUSISZposiadać WARSZTAT! Z Bogusławem Chrabotą, redaktorem naczelnym dziennika „Rzeczpospolita", o tym, jak rzeczywistość likwiduje z biznesu ludzi niekomunikatywnych 71 05. O GATUNKU, KTÓRY WOLI PRAWDĘ OD MEDIALNOŚCI. Z Anną Sekudewicz, zastępcą redaktora naczelnego Radia Katowice i jedną z najszczególniej utytułowanych polskich reportażystek, o tym, czy przedsiębiorcy mogą być bohaterami reportażu 91 06. ZASADA ARMANIEGO BRZMI: „MNIEJ ZNACZY LEPIEJ". Z Jackiem Szmidtem, redaktorem naczelnym „Twojego Stylu", o świadomym tworzeniu profilu publicznego 107 07. WYKORZYSTUJ MEDIA! TYLKO ŚWIADOMIE! Z Jolantą Fajkowską, dziennikarką i prezenterką telewizyjną, o tym, że szkolenia medialne nie powinny odbierać osobowości 129 08. Poprzez INTERNET DO ŚWIADOMOŚCI KLIENTA. Z Kamilem Durczokiem, redaktorem naczelnym Faktów TVN, o bytach internetowych, które istnieją w świadomości totalnej 147 09. IDEA producenta POWINNA WYBRZMIEWAĆ Z UST PREZESA. Z Dorotą Niećko, wieloletnią dziennikarką „Dziennika Zachodniego", szefową Oddziału Śląsk największego dziennika regionalnego w Polsce, o tym, jakie sygnały wysyłamy otoczeniu, będąc w mediach 165 10. LICZY SIĘ TAKA CECHA towaru, KTÓRA JEST WAŻNA DLA LUDZI Z dziennikarzami radiowej Trójki: Wiktorem Legowiczem, twórcą Informatora Ekonomicznego, i Arkadiuszem Ekiertem, redaktorem serwisów ekonomicznych, o ludziach biznesu, którzy promując siebie, potrafią uniknąć kryptoreklamy 183
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Medialne lwy dla rekinów biznesu, AZ#8368E63CEB/DL-ebwm/epub. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.