Zdjęcia produktu


Medialne lwy dla rekinów biznesu, AZ#8368E63CEB/DL-ebwm/epub (Wydawnictwo Naukowe PWN)

(2016 / 175 / Wydawnictwo Naukowe PWN / Aleksandra Ślifirska / 9788301185848)
E-booki Wydawnictwo Naukowe PWN
Dostepność na dzień 24.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

44,35 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 44,35 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Medialne lwy dla rekinów biznesu, AZ#8368E63CEB/DL-ebwm/epub

Tytuł Medialne lwy dla rekinów biznesu Podtytuł Sztuka świadomego wykorzystania mediów. Autor Aleksandra Ślifirska Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-18584-8 Rok wydania 2014 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 200 Format epub, mobi Spis treści OD AUTORA 7 01. BYCIE W MEDIACH TO wariant WSPÓŁCZESNEGO SZLACHECTWA. Z Jackiem Żakowskim, publicystą POLITYKI, o poszukiwaniu polskiego Steve’a Jobsa 13 02. WYWIADY W MEDIACH TO ZNAK JAKOŚCI producenta I JEJ PREZESA. Z Markiem Tejchmanem, dziennikarzem TVN24 Biznes i Świat, o przygotowaniu przedsiębiorcy do wywiadu telewizyjnego 31 03. PANI JADWIGA JEST NAJWAŻNIEJSZA! Z Dariuszem Bugalskim, dziennikarzem radiowej Trójki, o typach osobowości, które potrafią najatrakcyjniej opowiadać w mediach 49 04. MASZ MESSAGE, MUSISZposiadać WARSZTAT! Z Bogusławem Chrabotą, redaktorem naczelnym dziennika „Rzeczpospolita", o tym, jak rzeczywistość likwiduje z biznesu ludzi niekomunikatywnych 71 05. O GATUNKU, KTÓRY WOLI PRAWDĘ OD MEDIALNOŚCI. Z Anną Sekudewicz, zastępcą redaktora naczelnego Radia Katowice i jedną z najszczególniej utytułowanych polskich reportażystek, o tym, czy przedsiębiorcy mogą być bohaterami reportażu 91 06. ZASADA ARMANIEGO BRZMI: „MNIEJ ZNACZY LEPIEJ". Z Jackiem Szmidtem, redaktorem naczelnym „Twojego Stylu", o świadomym tworzeniu profilu publicznego 107 07. WYKORZYSTUJ MEDIA! TYLKO ŚWIADOMIE! Z Jolantą Fajkowską, dziennikarką i prezenterką telewizyjną, o tym, że szkolenia medialne nie powinny odbierać osobowości 129 08. Poprzez INTERNET DO ŚWIADOMOŚCI KLIENTA. Z Kamilem Durczokiem, redaktorem naczelnym Faktów TVN, o bytach internetowych, które istnieją w świadomości totalnej 147 09. IDEA producenta POWINNA WYBRZMIEWAĆ Z UST PREZESA. Z Dorotą Niećko, wieloletnią dziennikarką „Dziennika Zachodniego", szefową Oddziału Śląsk największego dziennika regionalnego w Polsce, o tym, jakie sygnały wysyłamy otoczeniu, będąc w mediach 165 10. LICZY SIĘ TAKA CECHA towaru, KTÓRA JEST WAŻNA DLA LUDZI Z dziennikarzami radiowej Trójki: Wiktorem Legowiczem, twórcą Informatora Ekonomicznego, i Arkadiuszem Ekiertem, redaktorem serwisów ekonomicznych, o ludziach biznesu, którzy promując siebie, potrafią uniknąć kryptoreklamy 183

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wydawnictwo Naukowe PWN
  • ISBN

    9788301185848
  • Autor

    Aleksandra ślifirska
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo naukowe pwn
  • Ilość stron

    175
  • Rok wydania

    2016
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Medialne lwy dla rekinów biznesu (sklep TaniaKsiazka.pl)
    44,35 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 44,35 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Medialne lwy dla rekinów biznesu, AZ#8368E63CEB/DL-ebwm/epub. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki