Tytuł Cyfrowa przestrzeń biznesowa Podtytuł Przyszłość internetowych serwisów biznesowych. Autor Matt Mayewski Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-16683-0 Rok wydania 2011 Warszawa Wydanie 1 ilość stron 95 Format epub, mobi Spis treści Wstęp 7
CZĘŚĆ I. Analiza jakościowa i ilościowa rynku B2B i otoczenia biznesowego. Globalny benchmarking 9
ROZDZIAŁ 1. Analiza jakościowa rynku B2B i otoczenia biznesowego 11
Grupa I (grupa wartości) 12
Grupa II (grupa ilości) 13
Grupa III (grupa wsparcia) 15
ROZDZIAŁ 2. Analiza jakościowa. Przegląd krajowych rynków B2B i otoczenia biznesowego 17
CZĘŚĆ II. Analiza internetowych serwisów biznesowych 33
ROZDZIAŁ 3. Metoda analizy internetowych serwisów biznesowych 35
ROZDZIAŁ 4. Identyfikacja internetowych serwisów biznesowych 36
ROZDZIAŁ 5. Społecznościowe (networkingowe) serwisy biznesowe 37
Trzy prawa społeczności biznesowych 39
Mistrzowie biznesowych relacji 40
Dinozaury relacji 40
spora trójka 41
Biznesowe serwisy społecznościowe - podsumowanie grupy 45
Poglądowy SWOT grupy społecznościowych (networkingowych) serwisów biznesowych 48
ROZDZIAŁ 6. Business directory 50
Spoke 51
Jigsaw 51
Business directory - podsumowanie grupy 52
Poglądowy SWOT serwisów z grupy business directory 54
ROZDZIAŁ 7. Social technology platform 56
Od zarządzania projektami do zarządzania pracą 56
Nowy fason pracy 57
Dzieci Facebooka 58
Walka o ogień… wiedzy 59
Bantam Live 59
Central Desktop 60
Socialtext 61
Jivesoftware 61
Huddle.net 62
Projectplace 63
Social technology platform - podsumowanie grupy 64
Poglądowy SWOT serwisów z grupy social technology platform 67
ROZDZIAŁ 8. Targowiska internetowe 69
Goliat 69
Dawid 71
Przyszłość marketplace'ów produktów 71
Work, Worker, Workspace 72
Pierwszy wśród równych 72
Atak klonów 73
Jesteś moim guru 74
Marketplace - podsumowanie grupy 75
Poglądowy SWOT grupy marketplace'ów 78
ROZDZIAŁ 9. Enterprise on demand 79
Organizacja do wynajęcia 79
Salesforce 79
Rework, czyli 37Signals 81
Organizacja Głupcze! 82
Enterprise on demand - podsumowanie grupy 83
Poglądowy SWOT serwisów z grupy enterprise on demand 85
ROZDZIAŁ 10. Macierzowa analiza internetowych serwisów biznesowych 87
Mapa migracji wartości w otoczeniu konkurencyjnym internetowych serwisów biznesowych 88
Macierz wartości w otoczeniu konkurencyjnym internetowych serwisów biznesowych 90
wartość dostępu 91
Wnioski z analizy 93
Bibliografia 95
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Cyfrowa przestrzeń biznesowa. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.