Tytuł Copywriting internetowy Autor Maciej Dutko Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-17578-8 Rok wydania 2010 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 118 Format mobi, epub Spis treści O autorze 7 Wstęp 9 Rozdział 1. Podstawy 11 1.1. Czym nie jest copywriting? 11 1.2. Czym więc copywriting jest? 11 1.3. Jaki jest główny cel copywritera? 16 1.4. Co to jest niepowtarzalna cecha oferty? 16 1.5. Jak wyeksponować oryginalność swej oferty? 16 1.6. Czy tekst pisany do Internetu musi różnić się od tego do druku? 22 1.7. Dlaczego copywriter powinien być empatyczny wobec klienta? 24 1.8. Czy należy mówić o swojej konkurencji? 26 1.9. Jak wywrzeć prawidłowe pierwsze wrażenie na odbiorcy? 33 Rozdział 2. Tytuły, nazwy, domeny 35 2.1. Jak tytuł lub nazwa wpływają na wydajność oferty? 35 2.2. Jakie cechy powinien posiadać korzystny tytuł i slogan? 36 2.3. Czy opis powinien zawierać prezentację cech artykułu, czy raczej korzyści dla klienta? 48 2.4. Czy lepiej pisać rzeczowo, czy raczej emocjonalnie? 50 2.5. Jakie błędy w głównej mierze popełniają autorzy tytułów? 53 2.6. Co cechuje dobrą domenę internetową? 59 Rozdział 3. Język a efektywność oferty 64 3.1. Jak zbudować skuteczne wprowadzenie (lead)? 64 3.2. Na czym polega zasada odwróconej piramidy? 66 3.3. Czy opis strony w metadanych jest ważny? 66 3.4. Jakie opisy są wydajniejsze: długie czy krótkie? 69 3.5. Jak komponować opisy zawierające dużą ilość danych? 70 3.6. Przedstawienie korzyści czy faktów o produkcie – co jest ważniejsze dla odbiorcy? 75 3.7. Jakich błędów należy wystrzegać się wytwarzając opisy? 76 3.8. Czy warto w jednej ofercie powtarzać jej znaczne części? 78 3.9. Czy na klienta wydajniej działają potężne liczby, czy uogólnienia? 80 3.10. Jakie elementy opisu wpływają na powiększenie zaufania klienta do sprzedawcy? 81 3.11. Czy można spoufalać się z klientem? 83 3.12. Jakie słowa mogą zniechęcić lub odstraszyć klienta? 84 Rozdział 4. Słowa a wizerunek 88 4.1. Czy e-sprzedawcę może zdradzić charakter pisma? 88 4.2. Jakie środki typograficzne stosować dla wzmocnienia części przekazu? 90 4.3. Czy forma słów może być sama w sobie przekazem? 91 4.4. Czy wzbogacać tekst innymi środkami przekazu? 93 Rozdział 5. Marketing 94 5.1. Co warto wiedzieć o brandingu? 94 5.2. Na czym polega model AIDA? 96 5.3. Czym jest SEO-copywriting? 97 5.4. Jak dobierać słowa kluczowe do swej oferty? 99 5.5. Czym jest i jak działa crosselling? 100 5.6. Jak budować produktywny crosselling? 105 Zakończenie 108 Skorowidz 113
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Copywriting internetowy, AZ#7AF8D89FEB/DL-ebwm/mobi. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.