Zdjęcia produktu


Badania fokusowe, 02CFA6DFEB (Wydawnictwo Naukowe PWN)

(2011 / 217 / Wydawnictwo Naukowe PWN / Rosaline Barbour / 9788301176907)
E-booki Wydawnictwo Naukowe PWN
Dostepność na dzień 26.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

44,35 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 44,35 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Badania fokusowe, 02CFA6DFEB

Tytuł Badania fokusowe Autor Rosaline Barbour Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-17690-7 seria koniecznIK BADACZA Rok wydania 2011 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 272 Format epub, mobi Spis treści O kolekcji koniecznik badacza (Uwe Flick) 9 Wprowadzenie do linii niezbędnik badacza 9 Czym są badania jakościowe? 10 W jaki sposób prowadzi się badania jakościowe? 11 Przegląd niezbędnika badacza 13 O tej książce (Uwe Flick) 17 Podziękowania 19 Rozdział 1. Wprowadzenie do badań fokusowych 21 Definicja grupy fokusowej 23 Struktura książki 24 Historyczni poprzednicy 27 Media radiowo-telewizyjne, marketing i public relations 28 Działalność badawczo-rozwojowa organizacji 29 Podejścia uczestniczące i nastawione na rozwój społeczności lokalnych 30 Badania w dziedzinie służby zdrowia i nauk społecznych 31 Zaangażowanie i debata w ramach dyscyplin 34 wykorzystywanie się do wskazówek 35 Główne stanowiska wobec badań fokusowych 37 Rozdział 2. Dobre i niewłaściwe użycie badań fokusowych 43 stosowanie grup fokusowych w fazie wstępnej badań opartych na metodach mieszanych 44 Tematy „delikatne" 47 Kiedy nie stosować grup fokusowych 48 Docieranie do narracji 48 Docieranie do „nastawień" 49 Docieranie do „niechętnych" 49 Docieranie do osób „trudnych do uchwycenia" albo zmarginalizowanych, a także zgłębianie doświadczeń 51 Ocena korzyści i kosztów 53 Aktualność i widoczność 54 Pytania „Dlaczego nie?" 55 Rozdział 3. Podstawy badań fokusowych 63 Grupy fokusowe jako metoda badań jakościowych: możliwości i wyzwania 64 Tradycje badań jakościowych – którą wybrać? 72 uzupełniające korzyści wynikające ze użytkowania grup fokusowych 74 Rozdział 4. Projekt badawczy 81 Wywiady jednostkowe czy grupy fokusowe 82 Podejścia oparte na metodach mieszanych 85 Triangulacja 88 Miejsce badań 90 dobranie moderatora do grupy 92 Rekrutacja 96 Rekrutacja a kwestie etyczne 96 Rozdział 5. Wybór próby 103 Zasady doboru próby w badaniach jakościowych 104 Skład grupy 106 ilość i wymiar grup 107 Operat losowania i możliwości porównawcze 108 Rola przypadku 112 Powrót w teren i losowanie drugiego stopnia 114 Grupy istniejące wcześniej 116 Odróżnianie wypowiedzi „publicznych" od wypowiedzi „prywatnych" 118 dobór próby a kwestie etyczne 119 Rozdział 6. Użyteczne aspekty planowania i prowadzenia badań fokusowych 127 Przygotowanie miejsca badań 128 Nagrywanie i transkrybowanie 129 Robienie notatek 131 Decyzje dotyczące transkrypcji 133 Rozpoczęcie badań 135 Umiejętności moderatorów 136 Jak poradzić sobie z niełatwymi sytuacjami 137 Opracowywanie i stosowanie scenariuszy dyskusji 139 Ustalanie kolejności pytań i ćwiczeń 140 rodzaje tworzyw stymulujących 142 Opracowywanie tworzyw stymulujących w celu ułatwienia zadań analitycznych 143 Robienie bilansu i sprawdzanie tworzyw stymulujących w trakcie badań pilotażowych 146 używanie grup fokusowych w produkowaniu tworzyw stymulujących 148 Rozdział 7. Etyka i zaangażowanie 153 Wpływ uczestnictwa w badaniach fokusowych 154 Debriefing 158 Szczególne okoliczności i wyzwania 159 Wrażliwe grupy 159 Badania międzykulturowe 162 Rozdział 8. Generowanie informacji 169 Badanie sposobów formułowania poglądów 170 Stymulowanie debaty 172 Docieranie do ram kulturowych 173 Poszukiwanie wyjaśnień 178 Kierowanie dyskusją 180 Wychwytywanie wskazówek 181 Myślenie porównawcze i przewidywanie analizy 183 Rozdział 9. Wstępna analiza danych 187 Generowanie danych 188 Generowanie tymczasowej ramy kodowania 190 Teoria ugruntowana 193 Korygowanie ramy kodowania 195 Modelowanie ram kodowania 198 Rozdział 10. Analityczne wyzwania w badaniach fokusowych 207 stosowanie interakcji i dynamiki grupy do celów analizy 208 Ciągłe porównywanie: różnice pomiędzy- i we wnętrzugrupowe 209 Identyfikacja schematów 210 Skład grupy jako źródło informacji pomocne w wyjaśnianiu różnic 213 użytkowanie dynamiki grupy jako źródła danych w analizie 216 Uczestnicy badań fokusowych jako „współbadacze" 217 Badanie złożonych kwestii 219 Podobieństwa pomiędzy grupami: zgłębianie zaskakujących kwestii 221 Milczenie 223 Pochodzenie i wykształcenie jako źródło danych 224 Rozdział 11. Pełne zastosowanie potencjału badań fokusowych 229 Ograniczenia i możliwości 230 Prezentowanie wyników badań fokusowych 232 Możliwość przenoszenia wyników badań fokusowych 234 Możliwości dalszego rozwoju 235 „Wirtualne" badania fokusowe – przyszłość? 236 Podsumowanie 239 Słowniczek 243 Bibliografia 249 Indeks nazwisk 267

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wydawnictwo Naukowe PWN
  • ISBN

    9788301176907
  • Autor

    Rosaline barbour
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo naukowe pwn
  • Ilość stron

    217
  • Rok wydania

    2011
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Badania fokusowe (sklep TaniaKsiazka.pl)
    44,35 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 44,35 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Badania fokusowe, 02CFA6DFEB. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki