Zdjęcia produktu


Marketing w turystyce i rekreacji (Wydawnictwo Naukowe PWN)

(2013 / 399 / Wydawnictwo Naukowe PWN / Aleksander Panasiuk / 9788301175276)
E-booki Wydawnictwo Naukowe PWN
Dostepność na dzień 24.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

71,51 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 71,51 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing w turystyce i rekreacji

Tytuł Marketing w turystyce i rekreacji Autor Aleksander Panasiuk Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-17527-6 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 382 Format epub, mobi Spis treści WSTĘP Aleksander Panasiuk 11 CZĘŚĆ I. WPROWADZENIE DO MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI 15 ROZDZIAŁ 1. PODSTAWY MARKETINGU USŁUG Aleksander Panasiuk 17 1.1. Istota, zasady i cele marketingu 17 1.2. Obszary badawcze marketingu usług 20 1.3. Usługa jako towar 22 1.4. Koncepcje marketingu usług 25 Pytania kontrolne 26 Literatura zalecana 30 ROZDZIAŁ 2. RYNEK USŁUG TURYSTYCZNYCH I REKREACYJNYCH Dawid Milewski 31 2.1. Istota i części rynku usług turystycznych i rekreacyjnych 31 2.2. Podmioty na rynku usług turystycznych i rekreacyjnych 47 2.3. Mechanizm rynkowy w turystyce i rekreacji 52 2.4. Orientacje rynkowe 56 Pytania kontrolne 59 Literatura zalecana 60 ROZDZIAŁ 3. ZACHOWANIE KLIENTA NA RYNKU TURYSTYCZNYM I REKREACYJNYM Maja Jedlińska 61 3.1. Zachowania klienta – istota, uwarunkowania, etapy 61 3.2. Typologia zachowań klientów 68 3.3. Kierunki zmian zachowań klientów na rynku usług turystycznych i rekreacyjnych 73 Pytania i zadania 80 Literatura zalecana 80 ROZDZIAŁ 4. KONCEPCJA MARKETINGOWA W TURYSTYCE I REKREACJI Aleksander Panasiuk 81 4.1. Przesłanki użytkowania marketingu w turystyce i rekreacji 81 4.2. Podstawowe nurty działań marketingowych w turystyce i rekreacji 83 4.3. Obszary marketingu w turystyce i rekreacji 86 4.4. Marketing mix w turystyce i rekreacji 89 Pytania kontrolne 93 Literatura zalecana 93 CZĘŚĆ II. STRUKTURA INSTRUMENTÓW MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI 95 ROZDZIAŁ 5. Towar JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI Agnieszka Sawińska 97 5.1. Istota produktu w turystyce i rekreacji 97 5.2. Typy produktów w turystyce i rekreacji 99 5.3. Marketingowa struktura produktu w turystyce i rekreacji 106 5.4. Jakość jako komponent marketingowego różnicowania artykułu w turystyce i rekreacji 107 5.5. Proces życia towaru turystycznego i rekreacyjnego 110 5.6. Cykl życia obszaru turystycznego 113 Pytania kontrolne 116 Literatura zalecana 117 ROZDZIAŁ 6. Cena JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI Adam Pawlicz 118 6.1. Czynniki determinujące ustalanie cen 118 6.1.1. Czynniki wewnętrzne 119 6.1.2. Czynniki zewnętrzne 120 6.2. Ogólne metody ustalania cen 121 6.3. Strategie cenowe przedsiębiorstw turystycznych 125 6.3.1. Podstawowe strategie cenowe 125 6.3.2. Niepowtarzalne strategie cenowe 127 6.3.3. Techniki yield management 128 6.4. Strategie cenowe niekomercyjnych podmiotów turystycznych 132 6.5. Zmiany cen usług turystycznych i rekreacyjnych 134 Pytania kontrolne 135 Literatura zalecana 136 ROZDZIAŁ 7. DYSTRYBUCJA JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI Tomasz Mańkowski 137 7.1. Pojęcie dystrybucji usług turystycznych i rekreacyjnych 137 7.2. Klasyczne i nowoczesne kanały dystrybucji usług turystycznych i rekreacyjnych 139 7.3. Systemy dystrybucji usług turystycznych i rekreacyjnych 147 Pytania kontrolne 149 Literatura zalecana 150 ROZDZIAŁ 8. PROMOCJA JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI Daria Jaremen 151 8.1. Istota i funkcje promocji w turystyce i rekreacji 151 8.2. Instrumenty promocji usług turystycznych i rekreacyjnych 163 8.2.1. Reklama 163 8.2.2. Sprzedaż osobista 167 8.2.3. Promocja uzupełniająca 173 8.2.4. Public relations i publicity 179 8.3. Efektywność i wydajność działań promocyjnych w turystyce i rekreacji 184 Pytania kontrolne 189 Literatura zalecana 189 ROZDZIAŁ 9. PERSONEL JAKO INSTRUMENT MARKETINGU W TURYSTYCE I REKREACJI Anna Tokarz-Kocik 190 9.1. Rola personelu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych 190 9.2. Pracownicy odpowiedzialni za cele marketingowe w turystyce i rekreacji 196 9.3. Instrumenty marketingowej polityki personalnej w turystyce i rekreacji 201 Pytania kontrolne 213 Literatura zalecana 213 CZĘŚĆ III. WSPÓŁCZESNY MARKETING W TURYSTYCE I REKREACJI 215 ROZDZIAŁ 10. MARKETING TERYTORIALNY W TURYSTYCE 217 10.1. Konkurencyjność regionów turystycznych Beata Meyer 217 10.1.1. Region jako artykuł turystyczny 217 10.1.2. Przesłanki i charakter konkurencji regionów 222 10.2. Marketing terytorialny jako komponent budowania przewagi konkurencyjnej Beata Meyer 228 10.2.1. Pojęcie i poziomy marketingu terytorialnego 228 10.2.2. Rynki docelowe w marketingu terytorialnym 230 10.2.3. Marketing własny i obcy regionu turystycznego 233 10.3. Wykorzystanie marketingu eventowego poprzez regiony turystyczne Marta Sidorkiewicz 238 Pytania kontrolne 243 Zalecana literatura 243 ROZDZIAŁ 11. MARKOWY artykuł TURYSTYCZNY Anna Nitkiewicz-Jankowska 244 11.1. Pojęcie, rola i struktura marki 244 11.2. Determinanty silnej producenta 252 11.3. Markowe produkty turystyczne 254 11.4. Koncepcja markowego produktu turystycznego 258 Pytania kontrolne 263 Literatura zalecana 264 ROZDZIAŁ 12. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W TURYSTYCE I REKREACJI Katarzyna Orfin 265 12.1. Istota komunikacji marketingowej w turystyce i rekreacji 265 12.2. Komponenty komunikacji marketingowej w turystyce i rekreacji 268 12.3. Funkcje i cele komunikacji marketingowej w turystyce i rekreacji 273 12.4. Cykl komunikacji marketingowej w turystyce i rekreacji 274 12.5. Odbiorcy komunikacji marketingowej w turystyce i rekreacji 276 12.6. Nowoczesne metody komunikacji w turystyce i rekreacji 279 12.6.1. Komunikacja marketingowa w mediach 279 12.6.2. Komunikacja marketingowa w Internecie 282 Pytania kontrolne 289 Literatura zalecana 289 ROZDZIAŁ 13. MARKETING RELACJI W TURYSTYCE I REKREACJI Izabela Michalska-Dudek, Renata Przeorek-Smyka 290 13.1. Definicje marketingu relacji 290 13.2. Podstawowe części marketingu relacji 293 13.3. Zarządzanie relacjami z klientem 294 13.4. Instrumentarium marketingu relacji w turystyce i rekreacji 300 Pytania kontrolne 311 Literatura zalecana 311 ROZDZIAŁ 14. BADANIA MARKETINGOWE W TURYSTYCE I REKREACJI Małgorzata Januszewska 312 14.1. Cel i przedmiot badań marketingowych w turystyce i rekreacji 312 14.2. Projektowanie badania marketingowego w turystyce i rekreacji 318 14.3. Źródła danych wykorzystywane w badaniach 321 14.4. Metody i techniki badań marketingowych użytkowane w turystyce i rekreacji 330 Pytania kontrolne 337 Literatura zalecana 337 ROZDZIAŁ 15. STRATEGIE MARKETINGOWE W TURYSTYCE I REKREACJI Marta Sidorkiewicz 338 15.1. Teoretyczne aspekty strategii rynkowych 338 15.2. Strategie rynkowe w turystyce i rekreacji 342 15.3. Podstawowe rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw turystycznych i rekreacyjnych 348 15.4. Strategie rynkowe obszaru turystycznego 355 Pytania kontrolne 360 Literatura zalecana 360 BIBLIOGRAFIA Aleksander Panasiuk 361 SŁOWNICZEK Aleksander Panasiuk 372 INDEKS RZECZOWY Anna Tokarz-Kocik 379

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wydawnictwo Naukowe PWN
  • ISBN

    9788301175276
  • Autor

    Aleksander panasiuk
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo naukowe pwn
  • Ilość stron

    399
  • Rok wydania

    2013
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing w turystyce i rekreacji (sklep TaniaKsiazka.pl)
    71,51 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 71,51 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing w turystyce i rekreacji. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki