Zdjęcia produktu


Marketing w erze technologii cyfrowych (Wydawnictwo Naukowe PWN)

(2018 / 256 / Wydawnictwo Naukowe PWN / praca zbiorowa / 9788301202873)
E-booki Wydawnictwo Naukowe PWN
Dostepność na dzień 20.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

65,55 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 65,55 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing w erze technologii cyfrowych

Tytuł Marketing w erze technologii cyfrowych Podtytuł nowoczesne koncepcje i wyzwania Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-20287-3 Rok wydania 2018 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 256 Format mobi, epub Spis treści Wstęp 9 1. Transformacja cyfrowa – implikacje dla marketingu (Grzegorz Mazurek) 13 Wprowadzenie 15 1.1. Cyfrowa transformacja 16 1.2. Marketing a cyfrowa transformacja 18 1.3. Marketing a technika 20 1.3.1. Technologie mobilne 21 1.3.2. Internet Rzeczy 22 1.3.3. Media społecznościowe 22 1.3.4. Nienaturalna inteligencja 24 1.4. Marketing a metody zarządzania 27 1.5. Marketing a organizacja działań 29 1.6. Przyszłość marketingu 31 Podsumowanie 33 2. Sukces w czasach rewolucji cyfrowej (Robert Kozielski) 35 Wprowadzenie 37 2.1. Przekleństwem jest żyć w niebanalnych czasach 37 2.2. Czwarta rewolucja przemysłowa – w kierunku zmiany zasad konkurowania 41 2.3. Źródła sukcesu organizacji – analiza podejść – części wspólne i odróżniające 43 2.4. Czterolistna koniczyna – sukces w epoce cyfrowej 48 Podsumowanie 54 3. Homo Cyber Oeconomicus – nowy rozmiar zachowań konsumenckich (Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska) 57 Wprowadzenie 59 3.1. Konsument wobec technologii cyfrowych 60 3.2. Homo Cyber Oeconomicus – w kierunku przyszłości 71 3.3. Ekosystem cyfrowych interakcji 76 Podsumowanie 79 4. Architektura systemu komunikacji wirtualnej – uwarunkowania i wyzwania (Jan W. Wiktor) 81 Wprowadzenie 83 4.1. Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci – uwarunkowania i zależności 83 4.2. Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line 86 4.3. Komponenty architektury systemu komunikacji wirtualnej – funkcje i instrumenty 90 4.4. Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej – części web-analityki 95 4.4.1. Zasady i kryteria ewaluacji strony firmowej 96 4.4.2. Ocena komunikacji w serwisach społecznościowych 98 4.4.3. Wskaźniki pomiaru sprawności reklamy w sieci 101 4.4.4. Analiza ruchu w serwisie – Google Analytics 103 4.5. Strategiczne wyzwania wobec komunikacji marketingowej 105 Podsumowanie 107 5. Firma w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 (Henryk Mruk) 109 Wprowadzenie 111 5.1. Marka i jej istota na rynku 4.0 111 5.2. Świeże trendy w zachowaniach konsumentów 113 5.3. Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0 118 5.4. Pozycjonowanie marki na rynku 4.0 119 5.5. Wartości tworzą pozycję firmy 122 5.6. Tożsamość i wizerunek producenta 126 5.7. Producent osobista sposobem budowania firmy przedsiębiorstwa 127 5.8. Lokalizacja producenta na rynku 4.0 129 Podsumowanie 132 6. Badania marketingowe – nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej (Krystyna Mazurek-Łopacińska) 133 Wprowadzenie 135 6.1. Badania jakościowe w przestrzeni realnej i wirtualnej 135 6.1.1. Formy i techniki wywiadów 135 6.1.2. Podejście kulturowe w badaniach postaw i zachowań konsumenckich 137 6.1.3. Zastosowanie technologii mobilnej w analizie psychograficznej 140 6.2. Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych kupujących 142 6.2.1. Multi-channel i Multiscreening w analityce internetowej 142 6.3. Rola technice informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji 144 6.4. Big Data w analityce marketingowej 146 6.4.1. Cele i kierunki zastosowań 146 6.4.2. Big Data w podstawowych obszarach marketingu 148 6.5. Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie informacji marketingowych 149 6.6. Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych 152 6.7. Kierunki zastosowań analityki marketingowej 154 6.7.1. Stosowanie analityki w obszarach decyzji marketingowych 154 6.7.2. Wyzwania dla przedsiębiorstw w używaniu analityki marketingowej 155 Podsumowanie 156 7. Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula) 157 Wprowadzenie 159 7.1. Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu 160 7.2. Konkurencyjność współczesnej organizacji 164 7.3. Rola wiedzy i danych w zarządzaniu inteligentną organizacją 166 7.4. Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy 168 7.5. Zastosowanie Market Intelligence dla wsparcia decyzji menedżerskich – w świetle wyników badań własnych 172 Podsumowanie 184 8. Koncepcja, a także kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami (Andrzej Pomykalski) 185 Wprowadzenie 187 8.1. Przesłanki i kierunki zmian 187 8.2. Istota innowacji 191 8.3. Charakterystyka aktywności postępowej poprzez osiągane wyniki 194 8.4. Zarządzanie innowacjami 197 8.5. Zarządzanie sieciowe innowacjami 202 Podsumowanie 209 9. Oczami praktyków 211 9.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje (Artur Maciorowski) 213 9.1.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje 214 9.1.2. Makrotrendy – rewolucja technice 215 9.1.3. Mikrotrendy 220 9.2. Deep Learning – przywitaj się z Golemem (Lech C. Król) 225 9.2.1. Duch w maszynie 225 9.2.2. Dane 229 9.2.3. Algorytmy 230 9.2.4. Sprzęt 232 9.2.5. SISO 232 9.2.6. Mechaniczny Turek czy Golem? 233 9.2.7. Telefon od Absolutu 235 9.3. Trzy wymiary marketera – co współczesny marketer wiedzieć powinien? (Mariusz Ludwiński) 237 Epilog 245 O Autorach 247 Bibliografia 255 Netografia 267

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wydawnictwo Naukowe PWN
  • ISBN

    9788301202873
  • Autor

    Praca zbiorowa
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo naukowe pwn
  • Ilość stron

    256
  • Rok wydania

    2018
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing w erze technologii cyfrowych (sklep TaniaKsiazka.pl)
    65,55 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 65,55 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing w erze technologii cyfrowych. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki