Tytuł Uczenie się pracowników a kontekst mono- i wielokulturowy organizacji Podtytuł Perspektywa pozytywna w zarządzaniu Autor Małgorzata Rozkwitalska Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-19934-0 Rok wydania 2018 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 212 Format epub, mobi Spis treści Wstęp 7 1. Uczenie się jako przedmiot badań 17 1.1. Ewolucja i interdyscyplinarność pojęcia uczenia się i terminy pokrewne 17 1.2. Miejsce uczenia się w naukach o zarządzaniu – główne podejścia, nurty i koncepcje zarządzania a uczenie się 28 1.3. Uczenie się pracowników a kierunek pozytywny zarządzania – prosperowanie 48 2. Uczenie się – podstawy teoretyczne 59 2.1. Klasyfikacja teorii dotyczących uczenia się 59 2.2. Uczenie się jednostkowe a uczenie organizacyjne 68 2.3. Uczenie się jako proces społeczny 74 2.4. Motywacja, postawy i wartości a uczenie się 81 3. Uczenie się pracowników w dotychczasowych badaniach 89 3.1. Uczenie się w pracy – istota 89 3.2. Uczenie się pracowników a czynniki indywidualne 96 3.3. Uczenie się pracowników a czynniki kontekstu 101 3.4. Uczenie się pracowników a efekty dla jednostki i organizacji 106 4. Kontekst kulturowy organizacji, postrzeganie wymagań w pracy, uczenie się 113 4.1. Istota kontekstu kulturowego organizacji 113 4.2. Wymogi w pracy i ich postrzeganie 120 4.3. Kontekst mono- i wielokulturowy organizacji, kryteria, uczenie się pracowników – koncepcja badań własnych 124 5. Uczenie się w pracy w organizacjach mono- i wielokulturowych 135 5.1. Postrzeganie interakcji międzykulturowych – studia przypadków 135 5.2. Postrzeganie interakcji monokulturowych – studia przypadków 146 5.3. Postrzeganie wymagań i uczenie się w organizacjach mono- i wielokulturowych – wyniki badań ilościowych 160 Zakończenie 175 Załącznik. Procedura analizy jakościowej treści 185 Spis tabel i rysunków 189 Bibliografia 191
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Uczenie się pracowników a kontekst mono- i wielokulturowy organizacji. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.