Zdjęcia produktu


Komunikacja marketingowa. modele, struktury, formy przekazu (Wydawnictwo Naukowe PWN)

(2017 / 417 / Wydawnictwo Naukowe PWN / Jan W. Wiktor / 9788301193256)
E-booki Wydawnictwo Naukowe PWN
Dostepność na dzień 10.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

70,30 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 70,30 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Komunikacja marketingowa. modele, struktury, formy...

Tytuł Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu Autor Jan W. Wiktor Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-19325-6 Rok wydania 2013 Warszawa Wydanie 2 liczba stron 376 Format epub, mobi Spis treści Wprowadzenie 7

ROZDZIAŁ 1. Podstawy teoretyczne i modele komunikacji marketingowej

1.1. Istota i elementy cyklu komunikacji 13
1.2. Modele komunikacji społecznej – elementy charakterystyki i implikacje dla marketingu 24
1.3. Modele komunikacji marketingowej 41
1.3.1. Model komunikacji interpersonalnej 41
1.3.2. Model komunikacji masowej 44
1.3.3. Model komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym 45

ROZDZIAŁ 2. Kompozycja sytemu komunikacji marketingowej – funkcje i struktury 49

2.1. Promocja a komunikacja marketingowa – pojęcie i zakres 49
2.2. Funkcje systemu komunikacji marketingowej 55
2.3. Znaczenie komunikacji dla uczestników procesu 64
2.4. Morfologia systemu komunikacji marketingowej 69
2.4.1. Struktura i instrumenty 69
2.4.2. Płaszczyzny i rozmiary integracji 77
2.5. Instrumenty komunikacji w kompozycji marketingu mix: związki i zależności 82

ROZDZIAŁ 3. Formy komunikacji interpersonalnej 92

3.1. Promocja osobista jako komunikacja interpersonalna 92
3.2. Specyfika i funkcje promocji osobistej 99
3.3. Promocja osobista a proces obsługi nabywcy 110
3.4. Elementy i kody komunikacji niewerbalnej 118
3.5. Zarządzanie personelem sprzedażowym w aspekcie promocji osobistej 122

ROZDZIAŁ 4. Formy i instrumenty komunikacji masowej 127

4.1. Reklama 127
4.1.1. Istota reklamy w świetle teorii komunikacji 127
4.1.2. Modele percepcji przekazu reklamowego 136
4.1.3. Funkcje i warianty reklamy 147
4.1.4. Media w transmisji przekazu reklamowego 152
4.1.5. Kryteria wyboru form i środków reklamy 173
4.1.6. Fason i zasady stylizacji reklamy – rozstrzygnięcia strategiczne 179
4.1.7. Etyczne aspekty przekazu reklamowego 195
4.2. Promocja dodatkowa 205
4.2.1. Funkcje promocji dopełniającej w systemie komunikacji marketingowej 205
4.2.2. Rodzaje i instrumenty promocji dopełniającej 213
4.3. Public relations 224
4.3.1. Public relations jako platforma komunikacji marketingowej – ujęcie modelowe 224
4.3.2. Funkcje, zasady i płaszczyzny wpływu 232
4.3.3. Grupy odniesienia i instrumenty public relations 238

ROZDZIAŁ 5. Formy komunikacji w hipermedialnym środowisku komputerowym 248

5.1. Komunikacja marketingowa a paradygmat społeczeństwa sieci 248
5.2. Przesłanki rozwoju i parametry komunikacji wirtualnej 252
5.3. Instrumenty komunikacji on-line 261
5.3.1. Przekroje klasyfikacji 261
5.3.2. Witryny www 265
5.3.3. Serwisy społecznościowe 272
5.3.4. Blogi i grupy dyskusyjne 279
5.3.5. Display – formaty reklamy internetowej 282
5.3.6. Reklama w wyszukiwarkach i reklama kontekstowa 288
5.3.7. Poczta elektroniczna 294

ROZDZIAŁ 6. Kształtowanie kampanii komunikacji marketingowej – organizacja i zarządzanie 300

6.1. Tożsamość i wizerunek nadawcy przekazu – wyznaczniki roli przedsiębiorstwa w procesie komunikacji marketingowej 300
6.2. Obszary decyzji nadawcy w procesie komunikacji z rynkiem 310
6.2.1. Formułowanie celów kampanii komunikacji marketingowej 311
6.2.2. Identyfikacja targetu – adresatów kampanii 316
6.2.3. Ustalanie budżetu kampanii 324
6.2.4. Określenie kombinacji instrumentów komunikacji 331
6.2.5. Ocena efektów kampanii komunikacji 337
6.3. Agencja reklamy w systemie komunikacji marketingowej – dualizm roli nadawcy 350
6.3.1. Funkcje i warianty agencji 352
6.3.2. Organizacja wewnętrzna agencji reklamy 358
6.3.3. Zasady współpracy przedsiębiorstwa z agencją reklamy 363

Literatura 365

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wydawnictwo Naukowe PWN
  • ISBN

    9788301193256
  • Autor

    Jan w. wiktor
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo naukowe pwn
  • Ilość stron

    417
  • Rok wydania

    2017
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu (sklep TaniaKsiazka.pl)
    70,30 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 70,30 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Komunikacja marketingowa. modele, struktury, formy przekazu. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki