Zdjęcia produktu


Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych (Wydawnictwo Naukowe PWN)

(2008 / 328 / Wydawnictwo Naukowe PWN / Tomasz Płudowski / 9788301177263)
E-booki Wydawnictwo Naukowe PWN
Dostepność na dzień 10.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

70,30 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 70,30 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych

Tytuł Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych Autor Tomasz Płudowski Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-17726-3 seria Komunikowanie Rok wydania 2008 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 288 Format epub, mobi Spis treści Wstęp 9 Komunikowanie polityczne jako pole badań w USA 10 Polskie badania nad komunikowaniem politycznym w USA 12 W poszukiwaniu informacji: obywatel między marketingiem politycznyma dziennikarstwem interpretacyjnym. Metodologia pracy, a także miejsce niniejszejpublikacji wśród badań nad komunikacją polityczną 16 Rozdział 1 Komunikacja polityczna w USA – zarys problematyki 23 1.1. Komunikacja polityczna – definicje i koncepcje 23 1.2. Marketing polityczny, transformacja oraz profesjonalizacja komunikacji politycznejw drugiej połowie XX w 25 1.3. Kryzys komunikacji politycznej 31 1.4. Amerykański system komunikacji politycznej 38 1.4.1. Pierwszoplanowa rola reklamy w komunikacji politycznej 39 1.4.2. Budowa świata politycznego w relacjach dziennikarskich 41 1.4.3. Finansowanie kampanii: decydująca rola gromadzenia funduszy 41 1.4.4. Wpływ Kolegium Elektorskiego 43 1.4.5. Amerykańskie wybory w XXI w. 43 1.5. P odsumowanie 56 Rozdział 2 System medialny USA 57 2.1. Wprowadzenie 57 2.2. Współczesne tendencje w świecie mediów 58 2.3. Komercyjny charakter amerykańskiego systemu medialnego 60 2.4. Główne środki masowego przekazu 68 2.4.1. Prasa 68 2.4.1.1. Gazety codzienne. 68 2.4.1.2. Czasopisma 70 2.4.2. Media elektroniczne 71 2.4.2.1. Radio 71 2.4.2.2. Telewizja 72 2.4.2.3. Świeże technologie 84 2.5. Podsumowanie 86 Rozdział 3 P rzekazy medialne 88 3.1. Charakterystyka środowiska informacyjnego 88 3.1.1. Dominacja wizerunku 88 3.1.2. Uproszczenie zagadnień oraz powtarzanie 90 3.1.3. Negatywizm 91 3.1.4. Prześwietlanie przeciwnika (opposition research) 91 3.1.5. Zastosowanie metod marketingowych w polityce, a także kierowanie się sondażami 92 3.1.6. Rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji 93 3.2. Reklama telewizyjna 93 3.2.1. Wprowadzenie 93 3.2.2. Zawartość przekazu 94 3.2.2.1. Skupienie na wizerunku kosztem treści merytoryczno-programowej 94 3.2.2.2. Negatywizm 96 3.2.3. Regulacje prawne 97 3.2.4. Rys historyczny 98 3.2.5. Forma reklamy 101 3.2.6. Funkcja reklamy telewizyjnej 102 3.2.7. Wpływ reklamy 104 3.2.8. Analiza zawartości 105 3.2.8.1. Reklama amerykańska 105 3.2.8.2. Badania porównawcze: reklama amerykańska a reklama polska 112 3.2.9. Podsumowanie 121 3.3. Debaty telewizyjne 122 3.3.1. Wprowadzenie 122 3.3.2. Regulacje prawne 122 3.3.3. Rys historyczny 123 3.3.4. Format debat 125 3.3.5. Treść przekazów w debacie 126 3.3.6. Wpływ debat 127 3.3.6.1. Dotarcie do większej części elektoratu 127 3.3.6.2. Wzmocnienie istniejących preferencji wyborców 127 3.3.6.3. Jednoczesna, wielokierunkowa zmiana preferencji śladowej liczby wyborców 127 3.3.6.4. Wpływ na percepcję hierarchii problemów społecznych u wyborców 129 3.3.6.5. Modyfikacja wizerunku kandydata 129 3.3.6.6. Powiększenie poziomu wiedzy wyborców 129 3.3.6.7. Wzmocnienie poziomu zaufania do demokracji 130 3.3.7. Kontrowersje związane z debatami 130 3.3.8. Widownia 133 3.3.9. Podsumowanie 133 3.4. Telewizyjne wieczorne programy informacyjne 134 3.4.1. Wprowadzenie 134 3.4.2. Dziennikarstwo polityczne na rozdrożu 135 3.4.3. Journalistic values, czyli kryteria zawodowe 135 3.4.4. Dziennikarstwo interpretacyjne 135 3.4.5. Informacja społeczno-polityczna przekazem niszowym 137 3.4.6. Charakterystyka zawartości relacji dziennikarskich 138 3.4.7. Infotainment 141 3.4.8. The shrinking soundbite, czyli „zanikający" polityk 142 3.4.9. Jakość przekazu 143 3.4.10. Porównanie rzetelności dziennikarskiej telewizji kablowej z wielkimi sieciami 144 3.4.11. Ideologizacja przekazu dziennikarskiego?. 144 3.4.12. Intertekstualność, czyli media o mediach 147 3.4.13. Brak obiektywizmu 148 3.4.14. Podsumowanie 149 3.5. Świeże media polityczne 150 3.5.1. Media online 150 3.5.1.1. Wprowadzenie 150 3.5.1.2. Zalety mediów online 150 3.5.1.3. Wady mediów online 151 3.5.1.4. Odbiorcy 152 3.5.1.5. Wpływ polityczny internetu na poziom wiedzy, postawy, a także zachowanie obywateli 159 3.5.1.6. Podsumowanie 164 Rozdział 4 Główni uczestnicy komunikacji politycznej 167 4.1. Perspektywy głównych uczestników komunikacji politycznej 167 4.1.1. Wprowadzenie 167 4.1.2. Konsultanci polityczni i politycy 168 4.1.3. Dziennikarze i i management mediów 170 4.1.4. Obywatele 176 4.1.4.1. Zainteresowanie Amerykanów informacjami 176 4.1.4.2. Zainteresowanie polityką 177 4.1.4.3. Ocena działalności mediów 180 4.1.5. Środowisko akademickie 185 4.1.5.1. Koncentracja własności 186 4.1.5.2. Konglomeryzacja 187 4.1.5.3. Ograniczenie dziennikarstwa śledczego oraz różnorakości punktów widzenia 188 4.1.5.4. Autocenzura i hyperkomercjalizm 188 4.1.5.5. Niedoinformowanie elektoratu 188 4.1.5.6. Fragmentacja i polaryzacja widzów 189 4.1.5.7. Podsumowanie 189 4.2. Przekaz medialny a wiedza obywateli oraz partycypacja w życiu politycznym 190 4.2.1. Media a poziom wiedzy obywateli 190 4.2.2. Udział w życiu politycznym, a także postawy wobec niego 196 4.2.2.1. Spirala cynizmu 197 4.2.2.2. Spadek zaangażowania obywatelskiego Amerykanów 197 4.2.2.3. Absencja wyborcza 197 4.3. Propozycje reform systemu komunikacji politycznej 207 4.3.1. Wprowadzenie 207 4.3.2. Partie polityczne 207 4.3.3. Sieci telewizyjne 208 4.3.4. Administracja i ustawodawcy 209 4.3.5. Ruch na Rzecz Reformy Mediów 209 4.3.6. Dziennikarstwo obywatelskie 212 4.3.7. Dzień Deliberacji 212 Zakończenie 213 Summary 217 Kalendarium rozwoju komunikacji politycznej w USA 228 Załącznik (klucz kategoryzacyjny) 231 Bibliografia 239 Indeks nazwisk 262 Spis tabel 266 Spis rysunków i wykresów 269

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Wydawnictwo Naukowe PWN
  • ISBN

    9788301177263
  • Autor

    Tomasz płudowski
  • Wydawnictwo

    Wydawnictwo naukowe pwn
  • Ilość stron

    328
  • Rok wydania

    2008
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych (sklep TaniaKsiazka.pl)
    70,30 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 70,30 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki