Praca lidera towaru jest sporym wyzwaniem. Ze stanowiskiem tym łączy się wielka odpowiedzialność, jednak bez przypisania władzy. Zarządzanie ludźmi i równoczesne realizowanie nieprzystępnych planów rozwoju towaru nie jest nietrudnym zadaniem. Na dodatek w czasach błyskawicznego rozwoju technologii właśnie adekwatne zarządzanie produktem decyduje o utrzymaniu bądź utracie przewagi konkurencyjnej na rynku. By zapewnić sobie sukces na tym polu, trzeba wyśmienicie orientować się, w jaki sposób działać na poszczególnych etapach rozwoju produktu, wiedzieć, jak poprowadzić zespół, a zaproponowany cykl musi być adekwatnie przypasowany do organizacji. Trzeba także umieć wydajnie zarządzać zmianą.
Ta książka jest dostępnym podręcznikiem przywództwa produktowego. Przedstawiono tu obfite spektrum doświadczeń najlepszych liderów artykułu, pracujących dla takich organizacji, jak Adobe, YouTube, Uber, Google, Airbnb, Basecamp, Zipcar, Intuit, Intercom, Transferwise, Upthere, Localytics czy Cinch Financial. Dla zapewnienia większej przezroczystości książka została podzielona na części odpowiadające etapom rozwoju producenta. Przyszli liderzy towaru będą mogli zapoznać się z czekającymi ich wyzwaniami, zrozumieją najważniejsze aspekty swojej pracy i dowiedzą się, jak uniknąć wielu błędów. Będą też mogli przeanalizować strategie, style i techniki najskuteczniejszych menedżerów , a także zrozumieć motywacje kierujące najlepszymi liderami towaru.
Richard Banfield jest dyrektorem generalnym i współzałożycielem bostońskiej agencji zajmującej się wrażeniami użytkownika — Fresh Tilled Soil. Wcześniej zajmował się usługami satelitarnymi i internetowymi w Afryce.
Martin Eriksson od ponad dwudziestu lat stwarza wiodące produkty internetowe na całym świecie. Wspiera młode marki efektywnych zespołów produktowych.
Nate Walkingshaw jest CXO w firmie Pluralsight. Zajmował się produktami z branży medycznej oraz aplikacjami mobilnymi i sieciowymi. W dodatku doświadczenie w kierowaniu badaniami i rozwojem w firmach technologicznych.
Tytuł Lider artykułu jak najlepsi menedżerowie tworzą nieprzeciętne produkty i budują sprawne zespoły Autorzy Richard Banfield, Martin Eriksson, Nate Walkingshaw Wydawnictwo One Press EAN 9788328346048 ISBN 9788328346048 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 232 Format 15.8x23.5x1.2 cm Rok wydania 2018 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.36 kg
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Lider produktu jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty i budują skuteczne zespoły. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.