Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych...
...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się genialnym kanałem komunikacji z klientami. Dużo marek robi to poprawnie i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) proponują fachowym użytkownikom.
Rzecz jednak nie w tym, żeby opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te posiadają w social mediach swoje reguły, które trzeba należycie poznać,kreować świadomą obecność producenta w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długookresowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą - firma i strategia zostają.
Dlatego z tej książki dowiesz się pomiędzy innymi:
w których mediach społecznościowych warto prowadzić komunikację biznesową
jak komunikować się z klientami w określony, zaplanowany sposób
czym jest customer experience, user experience i brand visual identity
jak można mierzyć efekty działań i jak się je optymalizuje
jakie są podstawowe sposoby budowania ścieżki klienta
Tytuł Strategiczne podejście do działania w social med. Autor Anna Ledwoń Wydawnictwo One Press / Helion EAN 9788328394704 ISBN 9788328394704 Kategoria Literatura, Zarządzanie liczba stron 160 Format 205x140 mm Rok wydania 2023 Oprawa broszurowa
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Strategiczne podejście do działania w social mediach. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.