Urządzenia przenośne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają mnóstwo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest dużo: SMS-y, reklama mobilna, kody QR, strony przygotowane pod kątem mniejszych ekranów... Jak się nie zgubić w tym gąszczu możliwości? Jak użyć potencjał reklamy przenośnej? Odpowiedź na to i sporo innych pytań odszukasz w tej książce.podczas lektury dowiesz się, jak opracować strategię mobilną, kiedy korzystać z niedługich wiadomości tekstowych, a kiedy sięgnąć po bardziej wyrafinowane narzędzia. Przekonasz się dodatkowo, iż można efektywnie powiększyć obszar działania dzięki przygotowaniu mobilnej wersji witryny lub reklam. W kolejnych rozdziałach odkryjesz, jaki potencjał drzemie w układzie społecznościowo-przenośnym i co to jest m-handel. Książka ta jest nieprzeciętnym źródłem danych na temat przenośnego marketingu, a przygotowano ją w taki sposób, iż całą zawartą w niej wiedzę możesz opanować, jeśli poświęcisz na to tylko godzinę dziennie. Naprawdę warto spróbować!Przekonaj się:jak użyć platformę mobilną do prowadzenia kampanii reklamowychjak wybrać właściwą formę reklamy w zależności od potrzebjaki potencjał kryje m-handelże starczy jedna godzina dziennie, żeby zdobyć nowych klientówZdobądź nowych klientów - zajmie Ci to tylko godzinę dziennie!
Autorzy: Rachel Pasqua, Noah Elkin
EAN: 9788324676996
Format: 17x23 cm
liczba stron: 440
ISBN: 9788324676996
Oprawa: broszurowa
Rok wydania: 2013
Wydawnictwo: One Press / Helion
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Godzina dziennie z mobile marketingiem. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.