Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży.
Trzeba także oswoić się z tym, iż wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą w dodatku w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy, i to równocześnie mentalnie, jak i technicznie.
Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach stosowania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji.
Zaprezentowano tu spójny system rozmów video, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak,zwiększyć produktywność i skrócić proces sprzedaży. Książka demonstruje zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie obfitej efektywności w trakcie korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej i zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów.
Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną! W książce między innymi: sposoby wywierania wpływu na rozmówcę w trakcie wideokonferencji zasady tworzenia wciągających wirtualnych prezentacji skuteczne strategie docierania do trudno przystępnych interesariuszy różne kanały wirtualne w sprzedaży bezpośredniej pięć C sprzedaży społecznościowej łączenie zalet kanałów wirtualnych i realnego podejścia do sprzedaży Wirtualny świat sprzedaży: Twoja żyła złota!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.