Zdjęcia produktu


E-konsument w europie - komparatywna analiza zach (One Press / Helion)

(One Press / Helion / Magdalena Jaciow, Agata Stolecka - Makowska, Robe / 9788324680412)
Biznes, ekonomia One Press / Helion
Dostepność na dzień 22.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

38,90 zł
Sklep Empik
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 38,90 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Empik jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu E-konsument w europie - komparatywna analiza zach

Kraje Europy rozwijają się w rozmaitym tempie, stopniu i zakresie, w zależności od czynników ekonomicznych, demograficznych, społecznych, kulturowych czy stopnia nowoczesnia technologicznego. Nowoczesność gospodarki ma coraz obszerniejsze znaczenie dla rozwoju danego państwa, ponieważ przekłada się na konkurencyjność podmiotów rynkowych i zwyczaje konsumentów. Jednym z przejawów tej progresywności jest wirtualizacja życia społeczno-gospodarczego, o określonych skutkach dla handlu międzynarodowego. Książka uzupełnia wiedzę w zakresie zachowań e-konsumentów w Europie. Autorzy skupiają się z zasady na identyfikacji i porównaniu zachowań nabywczych e-klientów w wybranych krajach (we Francji i Włoszech, w Polsce, Portugalii, Rumunii i na Słowacji). Zawarto w niej także dane, które mogą pomóc w podejmowaniu decyzji przedsiębiorstwom prowadzącym działalność w Internecie i kierującym ofertę do e-konsumentów na obszarze naszego kontynentu. Książka stanowi swoiste kompendium wiedzy na temat zachowań e-konsumentów w Europie, pozwala zidentyfikować ich profil demograficzno-psychograficzny, a także wyodrębnić, jak zachowują się dokonując zakupów w Internecie. To sprawia, iż jest ona rzetelnym źródłem wiedzy w zakresie zachowań nabywczych młodych e-konsumentów a poprzez to może stanowić inspirację dla pracowników naukowych czy studentów prowadzących badania o takiej lub zbliżonej tematyce.prof. US dr hab. EDYTA RUDAWSKA, Uniwersytet Szczeciński (fragment recenzji książki) Analizy dokonane przez autorów pozwalają czytelnikowi zaktualizować swoją wiedzę na temat nowych wyzwań i możliwości, jakie wytwarzają globalizacja i technologie internetowe. Styl pisania i struktura książki - mimo że mamy do czynienia z pracą naukową - są przyjazne czytelnikowi. Książkę czyta się przyjemnie. Jest ona zarówno podręcznikiem, jak i "przewodnikiem" po zagadnieniach marketingu międzynarodowego i międzynarodowych badań rynku. Gorąco polecam.doc. Ing. PAVOL KITA, PhD, Ekonomická univerzita v Bratislave (fragment recenzji książki) MAGDALENA JACIOW - doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, adiunkt w Katedrze Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, ekspert Centrum Badań i Ekspertyz UE w Katowicach, członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu marketingu, badań i analizy rynku.ROBERT WOLNY - doktor nauk ekonomicznych w zakresie ekonomii, adiunkt w Katedrze Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, dyrektor Centrum Badań i Ekspertyz UE w Katowicach, członek Sieci Badawczej Krajów Grupy Wyszehradzkiej - Réseau PGV, członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu handlu, marketingu i badań rynku.AGATA STOLECKA-MAKOWSKA - magister nauk ekonomicznych w zakresie ekonomii, asystent w Katedrze Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, ekspert w Centrum Badań i Ekspertyz UE w Katowicach, członek Sieci Badawczej Krajów Grupy Wyszehradzkiej - Réseau PGV, wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym z zakresu marketingu, zachowań podmiotów rynkowych i badań rynku.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    One Press / Helion
  • ISBN

    9788324680412
  • Autor

    Magdalena jaciow, agata stolecka - makowska, robe
  • Wydawnictwo

    One press / helion
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (sklep Empik)
    38,90 zł Sklep Empik
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 38,90 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla E-konsument w europie - komparatywna analiza zach. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Niskobudżetowy startup. zyskowny biznes i życie... One press / helion

    Zobacz w sklepie Niskobudżetowy startup. zyskowny biznes i życie... One press / helion
    One Press / Helion
    Rób to, co lubisz, a nie będziesz musiał pracować - przysłowie chińskie Masz dość harowania na czyjś rachunek Czujesz, iż Twoja praca wysysa...
    40,99 zł
  • Budowanie zaangażowania w zespołach

    Zobacz w sklepie Budowanie zaangażowania w zespołach
    One press / helion
    Psychologia w służbie Twojego biznesuJedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, żeby były one realizowane...
    39,99 zł
  • Nowa psychologia zarządzania

    Zobacz w sklepie Nowa psychologia zarządzania
    One Press / Helion
    Jak szybko zmotywować tych, którym chce się najmniej? Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma z reguły awersję do "kołczów"? Jak wykorzystać...
    50,87 zł
  • Pozyskaj klientów premium

    Zobacz w sklepie Pozyskaj klientów premium
    One Press / Helion
    Jesteś gotów, by rozpocząć współpracę z klientami premium? Poznaj ścieżkę pozyskiwania klientów premium wytyczoną przez praktyka z 10-letnim...
    63,00 zł
  • Handlowanie to gra

    Zobacz w sklepie Handlowanie to gra
    One Press / Helion
    Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują obszerniejszej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami....
    43,99 zł
  • Internet a prawo - jak się nie potknąć? One press / helion

    Zobacz w sklepie Internet a prawo - jak się nie potknąć? One press / helion
    One Press / Helion
    Jak nie wywalić się o paragraf. Jeżeli jesteś aktywny online, szczególnie jeśli zarabiasz w świecie wirtualnym, musisz być czujny. I świadomy...
    29,99 zł
  • Siła lucyfera. ciemna strona copywritingu One press / helion

    Zobacz w sklepie Siła lucyfera. ciemna strona copywritingu One press / helion
    One Press / Helion
    Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na każdego, zgodzisz się? Okazuje się, iż każdy...
    39,90 zł
  • Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników

    Zobacz w sklepie Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników
    One Press / Helion
    Od kandydata na pracownika do skutecznego członka zespołu. Ludzie to najważniejszy, ale i najmniej przewidywalny "zasób" marki. Bo choć futurolodzy...
    24,99 zł
  • Feedback czyli informacja zwrotna

    Zobacz w sklepie Feedback czyli informacja zwrotna
    One press / helion
    Przewiduj efekty informacji zwrotnej Stwórz w zespole atmosferę otwartości Stosuj konstruktywną krytykę Wsłuchaj się w dane zwrotne płynące z...
    25,99 zł
  • Strategiczne podejście do działania w social mediach One press / helion

    Zobacz w sklepie Strategiczne podejście do działania w social mediach One press / helion
    One press / helion
    Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych......jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały...
    31,99 zł
  • Przedsiębiorczość. jak założyć i rozwijać własną firmę One press / helion

    Zobacz w sklepie Przedsiębiorczość. jak założyć i rozwijać własną firmę One press / helion
    One Press / Helion
    W ciągu miesiąca w Polsce powstaje ponad dwadzieścia tysięcy przedsiębiorstw. Część z nich odnosi sukces, inne jakoś prosperują,obfity odsetek...
    32,99 zł
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na

    Zobacz w sklepie Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na
    One Press / Helion
    Od konwencjonalnego działu kadr do współczesnego HRMetody pomiaru kompetencjiSystem wynagradzania oparty na kompetencjachWyniki badań: wydajność...
    47,06 zł

Inne w kategorii Biznes, ekonomia

  • Lobbing i jego sekrety

    Zobacz w sklepie Lobbing i jego sekrety
    Profesor Michel Clamen przedstawia lobbing jako grę toczącą się między decydentami (administracja publiczna, instytucje europejskie) a rozmaitymi...
    7,50 zł
  • Negocjacje fair play Empik.com

    Zobacz w sklepie Negocjacje fair play Empik.com
    Dlaczego tak niemało transakcji, które rewelacyjnie wyglądają na papierze, w rzeczywistości kończy się porażką? Osoby, które zawierają umowy,...
    29,95 zł
  • Key text Rezerwy kapitału trwałego w polsce

    Zobacz w sklepie Key text Rezerwy kapitału trwałego w polsce
    Książka naukowa stanowiąca analizę przeprowadzonych przez autorów badań na temat zastosowania zdolności produkcyjnych w Polsce. - Tematyka książki...
    12,60 zł
  • Key text Biznes międzynarodowy

    Zobacz w sklepie Key text Biznes międzynarodowy
    Wykłady na temat: zarządzania, marketingu i finansów międzynarodowych, podstawowych teorii handlu i biznesu międzynarodowego, inwestycji zagranicznych,...
    12,60 zł
  • Pracownik call center Ekonomik - jacek musiałkiewicz

    Zobacz w sklepie Pracownik call center Ekonomik - jacek musiałkiewicz
    Książka asygnowana jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być równocześnie absolwenci...
    18,90 zł
  • Wsip Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej

    Zobacz w sklepie Wsip Prowadzenie działalności gospodarczej w branży elektronicznej, informatycznej i elektrycznej
    Podręcznik do kształcenia zawodowego, skierowany do uczniów klas 1–3 szkół ponadgimnazjalnych.Podręcznik przybliża zagadnienia związane z podejmowaniem...
    65,80 zł
  • Nieoczywiste Rachunkowość zarządcza w sektorze usług- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą)

    Zobacz w sklepie Nieoczywiste Rachunkowość zarządcza w sektorze usług- bezpłatny odbiór zamówień w krakowie (płatność gotówką lub kartą)
    Celem monografii jest zaprezentowanie problematyki rachunkowości zarządczej – jej koncepcji, instrumentów i zadań – w wybranych obszarach działalności...
    49,00 zł
  • Program lojalnościowy,647KS

    Zobacz w sklepie Program lojalnościowy,647KS
    Książka stanowi nadzwyczajne narzędzie równocześnie dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program...
    32,00 zł
  • Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit

    Zobacz w sklepie Regał CASCADE, 1000x300x1766 mm, grafit
    designowy regał o nieregularnych półkach genialnie uzupełni innowacyjne biuro i salonjest wytwarzany z laminowanej płyty wiórowej o grubości...
    1,100,85 zł
  • Klasyfikacja budżetowa 2017

    Zobacz w sklepie Klasyfikacja budżetowa 2017
    W publikacji Czytelnik wynajdzie rozporządzenie w sprawie klasyfikacji budżetowej z ergonomicznymi przykładami i zestawieniami. Stanowi ona niezbędne...
    73,50 zł
  • Odliczanie VAT w 2017 roku

    Zobacz w sklepie Odliczanie VAT w 2017 roku
    Każdy czynny podatnik VAT ma prawo do odliczenia od swego podatku należnego kwot podatku naliczonego mu w poprzedniej fazie obrotu. Jest to zasada...
    29,95 zł
  • Kwalifikacja kapitałów własnych w sprawozdawczości finansowej

    Zobacz w sklepie Kwalifikacja kapitałów własnych w sprawozdawczości finansowej
    Kapitał własny to jedna z najważniejszych kategorii finansowych w przedsiębiorstwie, a jego wyodrębnianie jest normalną procedurą zarówno wśród...
    22,45 zł