"producent osobista to aktualnie ważny kreujący zaufanie, rozpoznawalność i reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną producenta.
Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w produkcji strategii marek i sprzedaży on-line, w swej najnowsze książce prezentuje, jak zastosować siłę firmy osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników i angażowaniu rozproszonych zespołów.
Dzięki lekturze jej książki: - nauczysz się strategicznie planować i krok po kroku generować silną firmę osobistą, - zdiagnozujesz swoją unikalną osobowość marki osobistej, - dowiesz się, jakie są z zasady popełniane błędy na profilach osobistych w social mediach, - zaplanujesz skuteczną komunikację marki osobistej w 100% skoncentrowaną na twoim odbiorcy, - poznasz 10 kroków zezwalających stworzyć mistrzowski profil na Linkedin, - dowiesz się, jakie trendy modowe wspierają nasz biznesowy wizerunek i powodują, iż jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni, - zgłębisz zasady netykiety i przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym w internecie, - dowiesz się, jak właściwie reagować na krytykę i hejt w internecie, - poznasz przydatne programy i aplikacje, które usprawniają działania z zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej.
w dodatku w książce wynajdziesz wypowiedzi wielu prawdziwych liderów, m.in.: Jacka Santorskiego, Jowity Michalskiej, producent Kamińskiego czy Dominiki Bettman, o korzyściach i konsekwencjach aktywności w mediach społecznościowych czy głównie powtarzanych bzdurach dotyczących silnej marki osobistej w biznesie.
Jeśli więc szukasz sposobu na: - autentyczną i spójną komunikację w biznesie, - zbudowanie przywództwa na bazie swych mocnych stron, - umiejętne wywieranie pozytywnego wpływu poprzez Twoją aktywność w internecie i social mediach, to książka Autentyczny personal branding nie tylko pozwoli Ci to osiągnąć,na dodatek pokaże, jak zrobić to w zgodzie z wyznawanymi wartościami." Angelika Chimkowska – strateg silnych marek.
Specjalizuje się skutecznej komunikacji i sprzedaży wykorzystującej social selling. Autorka dwóch książek: Psychologia zmiany w życiu i biznesie i Silna firma na Linkedin, czyli social selling w praktyce.
Współautorka Biblii e-biznesu 3.0. Absolwentka Executive MBA, SGH oraz UW. Mówczyni na wielu prestiżowych konferencjach, w tym Pulsie Biznesu, Europejskim Forum Gospodarczym czy TEDx. Wykłada m.in. Na studiach MBA na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim i w Collegium Civitas.
Wymieniona poprzez „Forbes” wśród 25 mistrzyń polskiego Linkedin 2021.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.