Wyobraź sobie niewiele znaczące, nierentowne stoisko rybne. Czy potrafiłbyś zmienić taką producenta w modelową organizację, która stanie się wzorem dla korporacji z całego świata? Czy zdołałbyś przyciągnąć do zwykłego stoiska rybnego tłumy dziennikarzy, nie wydając ani grosza na reklamę? Czy napisałbyś o stoisku rybnym książkę, która zostałaby przetłumaczona na 34 języki? Czy potrafiłbyś zachęcić liderów takich firm jak Panasonic, Ford czy Marriott, żeby przyjeżdżali na twoje stoisko i układali na nim ryby po to, aby poznać niezwykłą, produkowaną poprzez ciebie kulturę organizacyjną? Potrafił to zrobić John Yokoyama, właściciel stoiska rybnego Pike Place Fish w Seattle, i każdy inny człowiek dzięki tej książce będzie wiedział, jak to zrobić.
Jak uskrzydlić swoją producenta? John Yokoyama opowiada prostą historię o tym, jak zmienił małą, nierentowną markę Pike Place Fish w modelową organizację, na której wzorują się spore międzynarodowe korporacje, takie jak Shell Oil Company.
Historię o tym, jak uskrzydlić pracowników i nadać ich czynom głębszy sens. Jak odmienić nieprzyjazne środowisko pracy i stworzyć inspirującą, jedyną w swym rodzaju kulturę organizacyjną. Wszystko zaczęło się od sformułowania wizji – Yokoyama i jego pracownicy postanowili przekształcić zwykłe stoisko rybne w producenta światowej sławy i wszelkimi dostępnymi sposobami udoskonalać życie jej klientów, dostawców i wszelkich, którzy nawiązują z nią kontakt.
Strategie i zasady, które przyniosły Yokoyamie spektakularny sukces, mogą być stosowane poprzez przedsiębiorców, menedżerów i sprzedawców wszędzie tam, gdzie potrzebne są: udoskonalona obsługa klienta, wyższa motywacja pracowników i bardziej przychylne środowisko pracy.
Skoro Pike Place Fish, marka w mało atrakcyjnej branży, gdzie potrzebna jest ciężka praca fizyczna, osiągnęła tak niemało, to wyobraź sobie, co możesz osiągnąć ty w swej organizacji. *** Menedżerowie i przedsiębiorcy nieraz próbują zmieniać zachowania podwładnych.
John Yokoyama zaczął od przeciwnej strony. Postanowił, kim chce być, i stworzył potężną wizję. Zamiast wymagać rezultatów, zainspirował pracowników. Jego marka, Pike Place Fish, stała się wzorcową organizacją, opisywaną w podręcznikach dla menedżerów na całym świecie.
John Yokoyama jest wielkim liderem i ma nam wszystkim do podania coś ważnego. Ta książka to rewolucja w zarządzaniu kadrami. John Christensen, dyrektor zarządzający ChartHouse Learning, współautor linii FISH!
Yokoyama i Michelli wyjaśniają, jak znaleźć głębszy sens w pracy i w życiu prywatnym. Zdaj się na ich doświadczenie. Dowiedz się, jak motywować ludzi i czym zachwycać klientów. Ken Blanchard, współautor bestsellerów z kolekcji Jednominutowy Menedżer *** John Yokoyama jest właścicielem światowej sławy stoiska rybnego Pike Place Fish.
Jest zapalonym wędkarzem: już jako dziecko łowił z ojcem ryby na wodach Puget Sound. Doświadczenie w handlu zdobył, pracując na straganie ojca na rynku Pike Place w Seattle. W wieku 25 lat przejął stoisko rybne, znane dziś na całym świecie jako World Famous Pike Place Fish.
Dr Joseph Michelli jest psychologiem, konsultantem do spraw organizacji miejsca pracy, gospodarzem modnego programu radiowego, zawodowym mówcą i autorem książki Humor, Play and Laughter. Doradza firmom z całego świata, jak tworzyć inspirujące i przyjazne kultury organizacyjne.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Kiedy ryby latają. jak stworzyć inspirujące środowisko pracy. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.