UWAGA!!! produkt cyfrowy! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila
niedużo jest przekonań destrukcyjnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje,sporo organizacji osiąga wyniki poniżej swych możliwości lub wręcz znika z rynku.
Dave Cote poprawnie zna ten problem. W 2002 roku stanął na czele firmy Honeywell jako jej dyrektor generalny. Organizacja, którą zastał, znajdowała się na skraju katastrofy, ponieważ poprzez dużo lat dominowało w niej myślenie krótkoterminowe. By odmienić losy producenta, Cote i jego zespół wdrożyli szereg śmiałych reform i wprowadzili niemało na pozór nieintuicyjnych praktyk. Dzięki temu udało im się zespoić dwa pozornie sprzeczne cele, a mianowicie jednocześnie dążyć do uzyskania dobrych wyników w krótkim i w długim terminie. Efekt był piękny. Pod przywództwem Cote’a wartość rynkowa Honeywell wzrosła z 20 miliardów dolarów do 120 miliardów, dzięki temu akcjonariusze uzyskali zwrot na poziomie 800 procent, a firmie udało się pobić indeks S&P 500 dwuipółkrotnie.
Niniejsza książka pokazuje dziesięć podstawowych koncepcji strategicznych i operacyjnych, dzięki którym można uzyskiwać dobre wyniki równocześnie dziś, jak i jutro.
Dowiesz się z niej m.in.:
- jak rozpoznać praktyki, które wydają się interesujące w krótkim terminie, ale zaszkodzą przyszłości producenta;
- w jaki sposób określić, gdzie i jak zainwestować w rozwój, żeby uzyskać największy wzrost;
- jakie działania pozwolą utrzymać prawidłowe wyniki krótkoterminowe bez szkody dla inwestycji w przyszłość – też w trudnych okresach, choćby w czasie recesji bądź zmiany kierownictwa;
- jak wykonanie kroku w tył i krytyczne myślenie i namawianie wszelkich wokół do niezależności myślowej, zwiększą zdolność twojego zespołu do sprawnego wypracowywania wyników.
Wygrać dziś, wygrać jutro to kompleksowe rozwiązanie odwiecznego problemu – jak uzyskiwać korzystne wyniki zarówno w niedługim, jak i w długim okresie.
***
Historia Davida Cote’a jest równocześnie inspirująca i pouczająca, a lekcje zawarte w tej książce przydać się mogą nie tylko w biznesie, ale w ogóle w każdej dziedzinie życia, w której chce się coś nad wyraz zmienić albo osiągnąć znaczący sukces.
Rober Iger, wykonawczy przewodniczący rady dyrektorów The Walt Disney Company i bestsellerowy autor
David Cote to chodzący dowód na to, iż można uzyskiwać korzystne wyniki zarówno w krótkim, jak i w długim okresie. Opowiada o tym, jak wywiązywać się ze swoich obowiązków w taki sposób, by wszyscy byli zadowoleni. A wiedzieć trzeba, iż on sam stanął przed zadaniem trudnym jak to, z którym musiał się uporać Herakles, gdy przyszło mu uprzątnąć stajnię Augiasza.
Jim Cramer, współgospodarz programu CNBC Squawk on the Street, bestsellerowy autor
David Cote wyjaśnia, jak poprowadzić producenta z grona Fortune 100 do sukcesu w długim okresie. Każdy lider biznesu z każdej branży odszuka w tej wartościowej książce coś cennego dla siebie.
Marc Benioff, jeden z dyrektorów generalnych i założycieli Salesforce, autor bestsellerów
Jako dyrektor generalna, która myśli typowo o długim okresie, lecz dba również o wyniki krótkoterminowe, musiałam opracować sobie własny zbiór zasad. Jakże żałuję, iż nie miałam wtedy do dyspozycji książki Davida Cote’a. Życie byłoby wówczas widocznie prostsze! Dziękuję Ci, Davidzie. Wielu liderów bez dwóch zdań będzie czerpać z tego poradnika garściami.
Indra K. Nooki, była dyrektor generalna PepsiCo, Inc.
***
David M. Cote przez 16 lat zajmował stanowisko przewodniczącego rady dyrektorów i dyrektora generalnego Honeywell. W tym czasie wartość rynkowa marki wzrosła z 20 miliardów dolarów do blisko 120 miliardów dolarów, zapewniając akcjonariuszom zwroty na poziomie 800 procent i uzyskując wynik niemal 2,5 razy udoskonalony niż S&P. Obecnie David Cote zajmuje stanowisko wykonawczego przewodniczącego rady dyrektorów Vertiv Holdings Co., globalnego dostawcy produktów i usług data center i jest członkiem Aspen Economic Strategy Group. Poza tym zasiada w radach dyrektorów Council on Foreign Relations oraz Conference of Montreal.
gratisowy fragment:
UWAGA!!! artykuł CYFROWY! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Wygrać dziś, wygrać jutro. strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie, AZ#CE137BE0EB/DL-ebwm/mobi. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.