Chcesz mieć pewność, iż nikt nie będzie miał pokaźniejszego wpływu na twoje dziecko niż ty? Chcesz przekonać bliską osobę, żeby bardziej dbała o siebie i swoje zdrowie? Chcesz miesiąc po miesiącu osiągać najkorzystniejsze wyniki sprzedaży w twoim oddziale producenta? Z tej nowatorskiej książki dowiesz się, jak to zrobić.
Bez względu na to, czy chcesz przedstawić inwestorom pomysł na biznes, czy zerwać z nawykiem bezmyślnego surfowania po internecie, nie zdołasz przekonać do tego siebie ani innych osób, jeśli nie posiądziesz umiejętności wywierania wpływu.
Za wpływaniem na decyzje i działania ludzi stoi rozwijająca się od tysiącleci nauka. Skategoryzowana do tej pory wiedza na ten temat jest wciąż poszerzana w wyniku nowych odkryć w dziedzinie neurologii, programowania neurolingwistycznego i badań kognitywnych.
Tajniki wywierania wpływu opisują proste, sprawdzone metody umożliwiające użycie tej wiedzy w praktyce. Książka ukazuje dużo zweryfikowanych faktów na temat wywierania wpływu, rozwiewa mity, odrzuca niesprawdzone teorie i daje dostęp do skarbca idei zezwalających inspirować siebie i innych do osiągania pożądanych rezultatów w życiu i w biznesie.
Dzięki inspirującej rozmowie Dana Strutzela z Brianem Tracym: • PRZYSWOISZ najkorzystniejsze pomysły, strategie i techniki wywierania wpływu, które Brian rozwijał poprzez 40 lat pracy w branży samorozwoju; • zbierzesz pomysły na uzyskanie obszerniejszego wpływu na innych ludzi i wcielisz je w życie; • ODRZUCISZ mity i niesprawdzone teorie powstrzymujące cię przed działaniem; • UZYSKASZ większy wpływ na życie własne oraz ludzi, na których najistotniej ci zależy.
Witaj w świecie wywierania wpływu! BRIAN TRACY jest prezesem i dyrektorem generalnym marki Brian Tracy International, która specjalizuje się w szkoleniu ludzi i organizacji i pomaganiu im w rozwoju.
Jego celem jest umożliwianie klientom szybszego i łatwiejszego osiągania celów osobistych i biznesowych. Tracy pomagał ponad tysiącowi firm, a w jego wykładach i seminariach wzięło udział ponad 5 milionów osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i 70 innych krajach świata.
DAN STRUTZEL jest prezesem marki Inspire Productions, byłym wiceprezesem Nightingale-Conant Corporation do spraw wydawniczych i weteranem branży rozwoju osobistego, mającym 25-letnie doświadczenie w tej dziedzinie.
Współpracował z najlepszymi autorami i mówcami z tego sektora, takimi jak: Tony Robbins, Jim Rohn, Robert Kiyosaki, Wayne Dyer i Zig Ziglar. Ukończył anglistykę i psychologię na Uniwersytecie Notre Dame.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Tajniki wywierania wpływu. jak inspirować siebie i innych. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.