Zdjęcia produktu


Marketing 5.0. technologie next tech (MT Biznes)

(2021 / MT Biznes / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan / 9788382311280)
E-booki MT Biznes
Dostepność na dzień 05.02.2025: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

43,10 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 43,10 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing 5.0. technologie next tech

Marketing 5.0. To najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya i Iwana Setiawana. Skupiają się w niej w głównej mierze na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: prędkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim i zmianach w modelach biznesowych.

Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które posiadają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta.

Autorzy przyglądają się przykładom wykorzystania innowacyjnych rozwiązań technicznych w zróżnicowanych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla najróżniejszych celów marketingowych.

Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej i sporów politycznych, żeby móc dotrzeć do całego rynku.

Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego.

Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście nienaturalnej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości zwiększonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy i Blockchain.

*** „Książka pojawiła się w odpowiednim momencie i znakomicie wpisuje się w obecne czasy pandemii. Przedłużająca się kwarantanna wprowadzona w wielu krajach zmusiła dużo firm do przyjrzenia się cyfrowym aspektom marketingu.

rozmiar książki czyni z niej też świetny podręcznik dla praktykujących menedżerów". Walter Viera, były przewodniczący International Council of Management Consulting Institutes „szczególnie aktualny, a równocześnie dalekowzroczny wgląd w technologie cyfrowe i ich możliwości transformacji praktyk biznesowych.

Marketingowcy, którzy szybciej aniżeli konkurenci zrozumieją, co z sobą niesie ten potencjał i podejmą trafne działania, zapewnią swoim firmom trwałą przewagę rynkową". George Day, profesor emeritus Wharton School przy Uniwersytecie Pensylwanii „Philip Kotler nieprzeciętną zdolność nadawania przezroczystości przeszłości, teraźniejszości i przyszłości marketingu.

za każdym razem wspaniale wie, co powinno przetrwać, a co należy zmienić. Wraz z dwoma współautorami książki odważnie wplata cyfrową technologię w marketingowe myślenie, planowanie i wdrażanie. Pozycja na czasie i nieprzemijalna".

Kevin Lane Keller, profesor katedry marketingu w Tuck School of Business przy Dartmouth College *** Dr Philip Kotler, professor emeritus Kellog School of Management, gdzie przez mnóstwo lat pracował jako wykładowca w Katedrze Marketingu Międzynarodowego.

Według „Wall Street Journal" należy do sześciu najmocniej wpływowych myślicieli biznesowych. Otrzymał szereg nagród i honorowych tytułów od szkół z wielu krajów. Kotler jest znany na całym świecie – jego książki przetłumaczono na ponad dwadzieścia pięć języków, a sam regularnie zabiera głos na międzynarodowych forach.

Hermawan Kartajaya jest założycielem i prezesem MarkPlus, Inc. I jednym z „50 guru, którzy kształtują przyszłość marketingu" według Chartered Institute of Marketing z szerokiej Brytanii. Jest ponadto laureatem nagrody Distinguished Global Leadership (wybitnego przywództwa światowego) przyznawanej poprzez Pan-Pacific Business Association przy Uniwersytecie Nebraski – Lincoln.

Jest jeszcze prezesem Asia Council for Small Business i współzałożycielem Asia Marketing Federation. Iwan Setiawan jest dyrektorem generalnym w MarkPlus, Inc. Pomaga firmom w zaprojektowaniu strategii korporacyjnych i marketingowych.

Aktywny pisarz i mówca i redaktor naczelny „Marketeers".

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    MT Biznes
  • ISBN

    9788382311280
  • Autor

    Philip kotler, hermawan kartajaya, iwan setiawan
  • Wydawnictwo

    Mt biznes
  • Rok wydania

    2021
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing 5.0. Technologie Next Tech (sklep TaniaKsiazka.pl)
    43,10 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 43,10 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing 5.0. technologie next tech. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki

  • Kontakt ze Źródłem Kroniki Akaszy. Kwantowa Moc Uzdrawiania. Księga 5

    Zobacz w sklepie Kontakt ze Źródłem Kroniki Akaszy. Kwantowa Moc Uzdrawiania. Księga 5
    Kronika Akaszy to energetyczne Pole danych Wszechświata, w którym zanurzone jest wszystko co istnieje, przeszłość, przyszłość i teraźniejszość....
    38,87 zł
  • Literat Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1

    Zobacz w sklepie Literat Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1
    Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo Literat...
    2,85 zł
  • Uzdrowienie miłosierdziem Bożym

    Zobacz w sklepie Uzdrowienie miłosierdziem Bożym
    W konferencji dotykamy Biblijnej wizji Bożego Miłosierdzia, Starego i Nowego Testamentu, ze szczególnym uwzględnieniem Bożego Miłosierdzia w...
    15,11 zł
  • Priorytety polityki zagranicznej Królestwa Arabii Saudyjskiej

    Zobacz w sklepie Priorytety polityki zagranicznej Królestwa Arabii Saudyjskiej
    Priorytety polityki zagranicznej Królestwa Arabii Saudyjskiej w latach 2011–2023 autorstwa Marcina Styszyńskiego to szczegółowa analiza kierunków...
    11,40 zł
  • Siłownie okrętowe cz. II Instalacje okrętowe

    Zobacz w sklepie Siłownie okrętowe cz. II Instalacje okrętowe
    Podręcznik Mariusza Giernalczyka i Zygmunta Górskiego pt. „Siłownie okrętowe”, cz. II, „Instalacje okrętowe”, stanowi część dwutomowego wydawnictwa...
    18,05 zł
  • Literat Zdrowe odżywianie. przepisy antynowotworowe

    Zobacz w sklepie Literat Zdrowe odżywianie. przepisy antynowotworowe
    Poznaj leczniczą moc jedzenia. W tym poradniku wyszukasz ergonomiczne rady, jak zdrowo się odżywiać i uniemożliwiać rakowi, stosując odpowiednią...
    2,18 zł
  • Droga w nieznane

    Zobacz w sklepie Droga w nieznane
    cykl opowiadań „Droga w nieznane" demonstruje w skrócie na przykładzie rodziny autorki jak wyglądały zsyłki Polaków na Syberię w 1936 roku z...
    7,56 zł
  • Origami dla dzieci. samoloty. cuda z papieru

    Zobacz w sklepie Origami dla dzieci. samoloty. cuda z papieru
    Origami to sztuka składania papierowych figurek bez pomocy nożyczek i kleju, będąca wyśmienitą zabawą dla dzieci i dorosłych Dowiedz się, jak...
    6,81 zł
  • Bajki ortograficzne

    Zobacz w sklepie Bajki ortograficzne
    Tytuł Bajki ortograficzne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo Literat ISBN 978-83-8114-727-9 kolekcja Nauka i zabawa Rok wydania 2020...
    1,89 zł
  • Królowa rozproszeń

    Zobacz w sklepie Królowa rozproszeń
    Czy władasz kraina bałaganu i chaosu? Chcesz się poddać i wrzucić dotychczasowy plan dnia do lochu? Jeśli tak, to możesz tytułować się królową...
    44,56 zł
  • Antropologia kulturowa. Część II

    Zobacz w sklepie Antropologia kulturowa. Część II
    Druga część podręcznika Antropologia kulturowa, zatytułowana:”Kultura obyczajowa początku XXI wieku” prezentuje proces zmian i ciągłości w kulturze...
    28,50 zł
  • Media w wychowaniu, dydaktyce oraz zarządzaniu informacją edukacyjną szkoły

    Zobacz w sklepie Media w wychowaniu, dydaktyce oraz zarządzaniu informacją edukacyjną szkoły
    Niniejsza publikacja wnosi wyraźny wkład w toczący się dialog na temat wprowadzenia do szkół edukacji medialnej jako przedmiotu. Demonstruje...
    23,75 zł