Zdjęcia produktu


Marketing 5.0. technologie next tech (MT Biznes)

(2021 / MT Biznes / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan / 9788382311280)
E-booki MT Biznes
Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

44,54 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 44,54 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing 5.0. technologie next tech

Marketing 5.0. To najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya i Iwana Setiawana. Skupiają się w niej w głównej mierze na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: prędkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim i zmianach w modelach biznesowych.

Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które posiadają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta.

Autorzy przyglądają się przykładom wykorzystania innowacyjnych rozwiązań technicznych w zróżnicowanych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla najróżniejszych celów marketingowych.

Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej i sporów politycznych, żeby móc dotrzeć do całego rynku.

Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego.

Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście nienaturalnej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości zwiększonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy i Blockchain.

*** „Książka pojawiła się w odpowiednim momencie i znakomicie wpisuje się w obecne czasy pandemii. Przedłużająca się kwarantanna wprowadzona w wielu krajach zmusiła dużo firm do przyjrzenia się cyfrowym aspektom marketingu.

rozmiar książki czyni z niej też świetny podręcznik dla praktykujących menedżerów". Walter Viera, były przewodniczący International Council of Management Consulting Institutes „szczególnie aktualny, a równocześnie dalekowzroczny wgląd w technologie cyfrowe i ich możliwości transformacji praktyk biznesowych.

Marketingowcy, którzy szybciej aniżeli konkurenci zrozumieją, co z sobą niesie ten potencjał i podejmą trafne działania, zapewnią swoim firmom trwałą przewagę rynkową". George Day, profesor emeritus Wharton School przy Uniwersytecie Pensylwanii „Philip Kotler nieprzeciętną zdolność nadawania przezroczystości przeszłości, teraźniejszości i przyszłości marketingu.

za każdym razem wspaniale wie, co powinno przetrwać, a co należy zmienić. Wraz z dwoma współautorami książki odważnie wplata cyfrową technologię w marketingowe myślenie, planowanie i wdrażanie. Pozycja na czasie i nieprzemijalna".

Kevin Lane Keller, profesor katedry marketingu w Tuck School of Business przy Dartmouth College *** Dr Philip Kotler, professor emeritus Kellog School of Management, gdzie przez mnóstwo lat pracował jako wykładowca w Katedrze Marketingu Międzynarodowego.

Według „Wall Street Journal" należy do sześciu najmocniej wpływowych myślicieli biznesowych. Otrzymał szereg nagród i honorowych tytułów od szkół z wielu krajów. Kotler jest znany na całym świecie – jego książki przetłumaczono na ponad dwadzieścia pięć języków, a sam regularnie zabiera głos na międzynarodowych forach.

Hermawan Kartajaya jest założycielem i prezesem MarkPlus, Inc. I jednym z „50 guru, którzy kształtują przyszłość marketingu" według Chartered Institute of Marketing z szerokiej Brytanii. Jest ponadto laureatem nagrody Distinguished Global Leadership (wybitnego przywództwa światowego) przyznawanej poprzez Pan-Pacific Business Association przy Uniwersytecie Nebraski – Lincoln.

Jest jeszcze prezesem Asia Council for Small Business i współzałożycielem Asia Marketing Federation. Iwan Setiawan jest dyrektorem generalnym w MarkPlus, Inc. Pomaga firmom w zaprojektowaniu strategii korporacyjnych i marketingowych.

Aktywny pisarz i mówca i redaktor naczelny „Marketeers".

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    MT Biznes
  • ISBN

    9788382311280
  • Autor

    Philip kotler, hermawan kartajaya, iwan setiawan
  • Wydawnictwo

    Mt biznes
  • Rok wydania

    2021
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing 5.0. Technologie Next Tech (sklep TaniaKsiazka.pl)
    44,54 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 44,54 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing 5.0. technologie next tech. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki