Aby nauczyć się prowadzenia marki albo pozyskać świeże kompetencje zawodowe, nie trzeba kończyć specjalistycznych studiów biznesowych. Zdecydowana większość współczesnych ludzi biznesu jest oparte w swojej działalności jedynie na zdrowym rozsądku, prostej arytmetyce i znajomości kilku ważnych zasad.
Josh Kaufman za główny cel postawił sobie pokazanie w jasny i zrozumiały sposób tych najważniejszych pojęć ze świata biznesu w realnie jak najmniej czasochłonny sposób. Jego książka indywidualny program MBA to kompleksowy i klarowny przegląd wszystkich ważnych tematów biznesowych – takich jak przedsiębiorczość, rozwój produktu, marketing, sprzedaż, negocjacje, księgowość, finanse, wydajność, komunikacja, przywództwo, projektowanie systemów, analiza i zarządzanie operacyjne – a wszystko to zawarte w jednym tomie.
znajdziesz w niej 271 prostych pojęć, postępowe koncepcje i potężne narzędzia, dzięki którym nauczysz się myśleć o biznesie w nowy, przydatny sposób. Wśród najważniejszych zagadnień znajdziesz m.in.: · Pięć części każdej firmy.
Możesz zrozumieć i ulepszyć każdą firmę, dużą albo małą, koncentrując się na pięciu podstawowych kwestiach. Czy wiesz, na jakich obszarach danej organizacji trzeba się na ogół skoncentrować? · Dwanaście form wartości.
Produkty i usługi to tylko dwa z dwunastu sposobów kreowania wartości dla klientów. Jakie są pozostałe? · Cztery metody rozszerzania przychodów. Istnieją tylko cztery sposoby,marka mogła zarobić więcej pieniędzy.
Czy je znasz? Połącz lekturę tej książki ze swym funkcjonalnym doświadczeniem i już dziś zacznij skuteczniej pracować, podejmować korzystne decyzje i wykorzystywać w pełni swoje umiejętności, zdolności i przystępne okazje – bez względu na to, w jaki sposób zarabiasz (albo chciałbyś zarabiać) na życie.
Z pomocą tej książki założysz rentowną producenta, uzyskasz ważny awans albo w pokaźny sposób poprawisz swoje życie osobiste i zawodowe. *** Większość książek posiadających stanowić alternatywę dla studiów MBA stara się odtwarzać program nauczania uczelni cieszących się najkorzystniejszą opinią.
w przypadku indywidualnego programu MBA jest inaczej. Moim celem jest ułatwienie czytelnikom dogłębnego zrozumienia działalności biznesowej od podstaw, bez względu na wyjściowy poziom wiedzy albo doświadczenia w tym zakresie.
(…) Dzięki zrozumieniu tych fundamentalnych zasad zyskasz zestaw narzędzi pozwalających podejmować prawidłowe decyzje. Jeżeli zainwestujesz czas i energię w opanowanie omówionych koncepcji, wejdziesz do luksusowego grona jednego procenta ludzkiej populacji, który wie: • jak działają przedsiębiorstwa; • jak założyć własną markę; • jak udoskonalić istniejącą producenta; • jak osiągać osobiste cele przy pomocy umiejętności ze świata biznesu.
Traktuj tę książkę jak filtr. Zamiast próbować przyswajać wszystkie dostępne dane na temat świata biznesu – a jest ich naprawdę dużo – naucz się, które posiadają największe znaczenie, a potem skup się na tym, co naprawdę ważne: na sprawnym działaniu.
[fragment] *** Skarbiec przydatnych pomysłów i praktycznych wyjaśnień. Każdy przedsiębiorca powinien posiadać swój egzemplarz". James Clear, autor książki Atomowe nawyki „Tę książkę należałoby skatalogować pod hasłem »Koniec wymówek«.
Po jej przeczytaniu przestaniesz słuchać ludzi, którzy powtarzają ci przy każdej okazji, iż nie jesteś dość inteligentny, dość przenikliwy ani dość prawidłowo wykształcony, żeby robić ważne rzeczy. Josh zabiera czytelników w niezwykłą podróż po najistotniejszych koncepcjach w biznesie".
Seth Godin, autor bestsellera To jest marketing! „Wykorzystałem modele myślowe opisane w jednostkowym programie MBA do stworzenia rentownej marki. Josh ekspresowo rozprawia się z wszelkimi błędnymi przekonaniami na temat przedsiębiorczości".
Evan Deaubl, prezes i dyrektor generalny firmy Tic Tac Code „Arcydzieło – wprowadzenie do biznesu dla każdego, kto interesuje się tymi zagadnieniami. Niesamowity przegląd wszystkich tematów, które należy opanować.
gromadzi całą konieczną wiedzę, oczyszczoną z modnych sloganów i wodolejstwa. Jedna z najbardziej inspirujących książek, jakie czytałem w ostatnich latach". Derek Sivers, autor bestsellera Co tylko zechcesz „Bez względu na to, czy chodzi o napisanie biznesplanu, organizację pracowni pisarskiej, zaplanowanie dnia, czy przyjęcie systematycznego podejścia do identyfikowania i rozwiązywania problemów, trudno byłoby mi wskazać inną książkę, która miałaby tak pozytywny wpływ na moją całkowitą wydajność i zadowolenie z życia".
Daniel Joshua Rubin, dramatopisarz i autor książki 27 Essential Principles of Story *** JOSH KAUFMAN jest autorem poczytnych książek na temat biznesu, zdobywania umiejętności, psychologii użytkowanej, a także różnorodnego rodzaju wiedzy użytecznej, takich jak jednostkowy program MBA, The First 20 Minutes i How to Fight a Hydra i twórcą strony PersonalMBA.com.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Indywidualny program mba. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.