Zdjęcia produktu


Marketing w twojej firmie (MT Biznes)

(2021 / MT Biznes / Oruba Norbert / 9788382311396)
E-booki MT Biznes
Dostepność na dzień 11.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

35,91 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 35,91 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing w twojej firmie

Jesteś twórcą drobnego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce wynajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z obecnie panującymi trendami działania promocyjne.

Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera stojącego na czele zrównoważonej i rozwojowej marki.

dzięki czemu wypłyniesz i utrzymasz się na powierzchni. Zdobędziesz klientów, którzy nie tylko kupią to, co sprzedajesz, ale też obdarzą cię zaufaniem i zostaną przy tobie. Dostrzeżesz świeże szanse i – co najważniejsze – będziesz wiedział, jak je zastosować.

Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i wydajnej strategii marketingowej dla twojej producenta. Sprawi, że zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami i nauczysz się prowadzić równocześnie mnóstwo działań promocyjnych.

Jest podzielona na kilka rozdziałów, w których zostały przedstawione mocne propozycje działań z różnych obszarów marketingu. Dowiesz się, od czego zacząć i co zrobić, by działania te wytwarzały spójną całość prowadzącą do komercyjnego sukcesu twojej producenta.

Poznasz wartość, jaką daje: • regularne prowadzenie bloga firmowego; • komunikacja w social mediach; • korzystanie z systemu reklamowego Google Ads; • współpraca z influencerami; • budowanie producenta osobistej; • przygotowanie do zarządzania sytuacją kryzysową • i niemało innych rzeczy, które sprawią, iż twój biznes będzie za każdym razem o krok przed konkurencją!

W książce odszukasz praktyczne wskazówki i obfite omówienie działań marketingowych, których wdrożenie sprawi, że ty i twój biznes staniecie się widoczni w kanałach online i offline. Dlaczego warto sięgnąć po Marketing w twojej firmie? Ponieważ: • To pierwsza polska książka pokazująca sposoby promocji z uwzględnieniem sytuacji pandemicznej.

• Zbiór niemal 200 narzędzi w podziale na kategorie tematyczne usprawniający pracę opisywaną w poszczególnych rozdziałach. • funkcjonalny poradnik demonstrujący działania, które w większości można realizować bez budżetu, jak dodatkowo z dofinansowaniem.

• Prosty język bez naukowej i branżowej terminologii. • Wypowiedzi 15 największych ekspertów na świecie z prognozami skategoryzowanymi w jednym miejscu. *** Ta książka zdecydowanie wypełnia lukę wśród książek marketingowych na rodzimym rynku.

Składa w całość poszczególne gałęzie marketingu, które autor wybrał, przetestował i wdrożył w życie. To konwencjonalna mieszanka gałęzi marketingowych przedstawiona w formie dobranej do otaczającej nas rzeczywistości – świata pogrążonego w pandemii COVID-19.

Każda marka, która chce obecnie zarabiać na promocji, powinna zapoznać się ze wskazówkami Norberta. Grzegorz Borowiec, e-commerce manager GlobKurier.pl Gdybym miała teraz zaczynać karierę na rynku marketingowym, ochoczo bym sięgnęła po tę książkę.

Autor pisze o skomplikowanych zagadnieniach prosto i bezpretensjonalnie. Większość z nich zna nie tylko z książek, lecz przerobił je w swojej karierze krok po kroku. (…) Kolejnym walorem tej książki są wywiady z najkorzystniejszymi fachowcami światowego marketingu.

(...) To, co zebrał Norbert poprzez swoje wywiady, to wizja przyszłości marketingu. Dr Daniela Dzienniak-Pulina, Instytut Socjologii, Wydział Nauk Społecznych, Uniwersytet Śląski Autor wyjaśnia wszystkie działania we właściwej kolejności, podaje przykłady, praktyczne wskazówki do korzystania z proponowanych narzędzi.

dzięki czemu choćby niezorientowany w zagadnieniach PR i marketingu czytelnik jest w stanie przyjąć proponowane treści i podjąć próbę samodzielnego kształtowania strategii komunikacyjnej swojego przedsiębiorstwa.

dr hab. Patrycja Szostok-Nowacka, prof. UŚ *** Norbert Oruba – praktyk marketingu, pracuje dla polskich i międzynarodowych marek. Wykładowca uniwersytecki (6 przedmiotów), szkoleniowiec i prelegent, autor licznych publikacji poświęconych tematyce marketingu i PR dla najważniejszych czasopism i portali branżowych (Marketer+, Magazyn Online Marketing, Social Media Manager, Nowy Marketing, Harvard Business Review Polska, PRoto itd.).

Za osiągnięcia zawodowe otrzymał 9 wyróżnień, nominacji i nagród. Obserwowany w social mediach poprzez kilkanaście tysięcy osób.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    MT Biznes
  • ISBN

    9788382311396
  • Autor

    Oruba norbert
  • Wydawnictwo

    Mt biznes
  • Rok wydania

    2021
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing w twojej firmie (sklep TaniaKsiazka.pl)
    35,91 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 35,91 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing w twojej firmie. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki