Tytuł Co chce wiedzieć klient? Autor Marcus Sheridan Język polski Wydawnictwo MT Biznes Lektorzy Artur Ziajkiewicz ISBN 978-83-8231-106-8 Rok wydania 2021 Format mp3 Czas 9:53:38 Spis treści Przedmowa do polskiego wydania
Przedmowa
Wstęp
Część I. Zupełnie inne spojrzenie na biznes, marketing i zaufanie
1. Upadek
2. Ogromne zmiany w procesie zakupowym i zacieranie granic pomiędzy sprzedażą a marketingiem
3. Nic z tej książki nie wyniesiesz, jeśli…
4. Jak odkryłem podejście TAYA
5. Definicja nowego podejścia
6. Przypomnij sobie pytania, jakie słyszysz każdego dnia
7. Strategia marketingowa „na strusia"
8. Efekt CarMaxa
9. Odkrycie wielkiej piątki
10. Obszerna piątka, temat pierwszy. Cena i koszty: dlaczego musimy rozmawiać o pieniądzach
11. O tym, jak jeden artykuł o pieniądzach wygenerował sprzedaż za ponad sześć milionów dolarów
12. Studium przypadku nr 1. Jak lubiana marka techniczna z segmentu B2B kreuje 8 milionów dolarów dodatkowych przychodów
13. Szeroka piątka, temat drugi. Problemy: jak przekształcić słabość w siłę
14. Jak poruszać niewygodne tematy
15. Jak mówienie o problemach przyniosło nam ponad milion dolarów przychodu
16. Studium przypadku nr 2. Marka finansująca zakup sprzętu staje się cyfrowym Dawidem i pokonuje branżowych Goliatów
17. Spora piątka, temat trzeci. Zestawienia i porównania
18. Wielka potrzeba obiektywnych treści
19. Znaczna piątka, temat czwarty i piąty. Recenzje i najlepsze w klasie
20. Jak wykorzystywać recenzje, żeby zaistnieć jako ekspert
21. Wpływ rozmów o konkurencji
22. Studium przypadku nr 3. Nieznaczny sklep ze sprzętem AGD dominuje rynek internetowy i zarabia miliony
23. Konkurencja
24. Jak podejście TAYA ocaliło River Pools and Spas
Część II. Wpływ podejścia TAYA na zespoły sprzedażowe
25. Jak rewelacyjny content radykalnie odmienia sytuację zespołów sprzedażowych
26. Bezprecedensowe odkrycie
27. Sprzedaż z zadaniem dla kupującego
28. Jak pewna niepospolita para zmieniła moje spojrzenie na sprawność sprzedaży dzięki treściom
29. Content nigdy nie śpi
30. Jak wykorzystywać sprzedaż z zadaniem dla kupującego, by uniknąć standardowych pułapek
31. Jak wykorzystywać sprzedaż z zadaniem dla kupującego do sprawdzania kompatybilności
32. Studium przypadku nr 4. Jak start-up zajmujący się ochroną zdrowia stał się liderem opinii w zupełnie nowej branży
Część III. Wdrażanie i tworzenie kultury
33. Moc insourcingu i angażowania własnego zespołu do tworzenia rewelacyjnych treści
34. Studium przypadku nr 5. Jak producent Block Imaging wprowadziła kulturę insourcingu
35. Jak zacząć z przytupem. Warsztaty dla całej marki
36. Content menedżer. Jakie powinien mieć atrybuty, jak go zatrudnić i dużo więcej
37. Znaczenie optymalnych narzędzi. Jak mierzyć zwrot z inwestycji, moc HubSpota i nie tylko
Część IV. Tworzenie video… we własnym zakresie
38. Wszyscy jesteśmy firmami medialnymi i sprzedaż wizualna
39. Sprzedażowa siódemka. 7 filmów, które natychmiast przełożą się na sprzedaż i liczbę finalizowanych transakcji
40. Sprzedażowa siódemka, video nr 1. Video „80 procent"
41. Sprzedażowa siódemka, video nr 2. Wideowizytówki dołączane do e-maili
42. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 3. Przypasowanie oferty do klienta
43. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 4. Filmy na stronę landingową
44. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 5. Filmy o kosztach i cenach
45. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 6. Filmy o podróży klienta
46. Sprzedażowa siódemka, wideo nr 7. Filmy z gatunku „ależ jesteśmy wspaniali"
47. Spersonalizowane video do e-maili. Ludzki rozmiar bezpośredniej komunikacji cyfrowej
48. Jak zatrudnić własnego filmowca
49. Zdobywanie wsparcia zespołu, wskazówki dotyczące występów przed kamerą i długookresowy sukces
50. Studium przypadku nr 6. Jak urządzeń dźwignicowych stał się rewelacyjnym przykładem wydajności podejścia TAYA
Część V. Jak zbudować idealną stronę internetową zgodnie z podejściem TAYA
51. Rozmowy w czasie rzeczywistym zmieniają to, jak oni pytają, oraz to, jak my odpowiadamy
52. Samodzielny dobór. Następny poziom wyszukiwania, sprzedaży, a także sposobu dokonywania zakupu
53. Strona internetowa priorytet 1. Strona główna – właściwy projekt i przekaz
54. Strona internetowa priorytet 2. Stawiaj na rzetelną edukację
55. Strona internetowa priorytet 3. Edukacja klasy premium
56. Strona internetowa priorytet 4. Równowaga pomiędzy tekstem a obrazem
57. Strona internetowa priorytet 5. Narzędzia do samodzielnej konfiguracji
58. Strona internetowa priorytet 6. Społeczny dowód trafności
59. Strona internetowa priorytet 7. Prędkość strony
60. „Jak znaleźć więcej czasu na wprowadzenie tego podejścia w mojej organizacji?"
Część VI. Odpowiedzi na twoje pytania
61. „Jak długo trzeba czekać na pierwsze efekty?"
62. „Czy content marketing i podejście TAYA to tylko chwilowa moda?"
63. „Jak mam utrzymywać zaangażowanie zespołu w tworzenie treści?"
64. „Ktoś mi powiedział, iż jeśli nie dodajemy od siebie niczego nowego, nie powinniśmy się wypowiadać, czy to prawda?"
65. „Czy mogę po prostu wynająć do tego agencję?"
66. „Czy nas na to stać?"
67. Przełomowa strategia marketingowa
uzupełniające materiały. Narzędzia, które pomogą ci rozpocząć własną podróż z podejściem TAYA
Dodatek 1. Uzyskaj kartę wyników Oceń swoją markę pod kątem podejścia TAYA
Dodatek 2. Więcej materiałów na temat podejścia TAYA
Dodatek 3. Przyspiesz swój sukces z agencją IMPACT
Podziękowania
O autorze
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Co chce wiedzieć klient?. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.