Zdjęcia produktu


Przyczepne historie, AZ#1ECF0679EB/DL-ebwm/epub (MT Biznes)

(2020 / MT Biznes / Chip Heath, Dan Heath / 9788380879324)
E-booki MT Biznes
Dostepność na dzień 10.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

46,25 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 46,25 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Przyczepne historie, AZ#1ECF0679EB/DL-ebwm/epub

Dlaczego zapamiętujemy niektóre historie, w trakcie gdy inne ulegają zapomnieniu? Jak to się dzieje, iż niektóre treści docierają do naszej świadomości i zostają z nami na długo, a inne nawet nie zostają przez nas zauważone? Czy istnieje przepis na to, żeby nasz przekaz stał się viralem? Bez względu na to, czy jesteś menedżerem, marketerem czy nauczycielem, musisz przekazywać pewne treści.

To, co komunikujesz – aby zostało właściwie odebrane idzięki czemu nastąpiło przejście od słów do czynów – według braci Dana i Chipa Heathów można właściwie „zaprogramować", by metaforycznie „przyczepiło się" do mózgu odbiorcy.

Jak to zrobić? Ich książka pozwoli ci poznać sześć podstawowych składników chwytliwych opowieści i koncepcji, dzięki którym każdy twój przekaz trafi do świadomości odbiorcy: • Sedno: Jak odrzeć przekaz z tego, co zbędne, nie zmieniając go przy tym w banalny slogan? zobacz, jak dowódcy wojskowi upraszczają sposób formułowania planów działań bojowych.

• Umyślne zaskoczenie: W jaki sposób przykuwa się uwagę i ją utrzymuje? przejrzyj, jak kierownictwo koncernu Nordstrom szokuje nowych pracowników po to, żeby przyswoili sobie wysokie standardy obsługi klienta.

• Konkretyzacja: W jaki sposób można pomóc odbiorcom zrozumieć przekaz i na długo go zapamiętać? sprawdź, jak pewna nauczycielka z podstawówki wyleczyła dzieci z uprzedzeń rasowych. • uznane źródło: Jak przekonać odbiorców, żeby uwierzyli w twój przekaz? przejrzyj, jaki plan opracowali trenerzy NBA, by uzmysłowić zawodnikom zagrożenie związane z AIDS.

• Emocje: Jak sprawić, by twój przekaz stał się ważny dla odbiorców? sprawdź, jak władzom Teksasu udało się przekonać młodych kierowców, by przestali zaśmiecać pobocza. • Storytelling: Jak sprawić, żeby odbiorcy zaczęli wprowadzać w czyn twoje idee? zobacz, jak kampania z udziałem Jareda stała się wielkim hitem reklamowym sieci Subway wbrew woli głównych marketingowców tej producenta.

Dzięki tej książce nauczysz się kreować opowieści z góry zaprojektowane, żeby przetrwać w umysłach odbiorców, niezależnie czy kierujesz je do kolegów w pracy, kontrahentów, czytelników twojego bloga, czy do odbiorców reklamy.

Niniejsze nowe wydanie wzbogacone o: • Rady dla menedżerów: Jak wpleść strategię w codzienne rozmowy zespołu? Dowiedz się, jak unikać trzech barier, które blokują komunikację w biznesie. • Rady dla nauczycieli: Jak sprawić, aby uczniowie zapamiętywali materiał? Poznaj najskuteczniejsze metody nauczycieli światowego formatu.

• Rady dla każdego: Czy można sprawić, aby chwytliwy przekaz jednak został zapomniany? Odpowiedzi należy szukać w badaniach dotyczących walki z nieprawdziwymi pogłoskami, jakie rozprzestrzeniały się w czasie II wojny światowej.

*** Dziko zazdroszczę każdemu, kto jeszcze nie przeczytał tej książki. Bo czeka go doskonała przygoda. Pozna naukowo zweryfikowane schematy, które sprawiają, iż historie czepiają się nas i odpuszczają. Dobre i złe.

Prawdziwe i nieprawdziwe. Bracia Heathowie zabiorą cię w podróż, z której wrócisz z walizką użytecznych narzędzi. Przydadzą się do tworzenia własnych przylepnych komunikatów – obojętnie czy jesteś nauczycielem, któremu zależy, by wiedza przylgnęła do mózgu odbiorcy, marketingowcem, który chce, aby historia powstania produktu została z klientem do grobu, czy liderem, który chce motywować i inspirować.

Piotr Bucki, badacz komunikacji, trener edukator, autor książek Viral, Prezentacje. Po prostu! i Porozmawiajmy o komunikacji Dlaczego niektóre pomysły, idee, rozwiązania zostają z nami na długo, jakby przyklejały się do naszego mózgu, a inne wlatują jednym uchem, a wylatują drugim? Fenomenowi „naturalnie przyczepnych" koncepcji i historii – od miejskich legend, przez utwory literackie, po kampanie reklamowe – przyglądają się w swej książce Chip Heath i Dan Heath.

I trzeba im przyznać, że robią to fenomenalnie. Maja Gojtowska, ekspertka od komunikacji i budowy wizerunku, autorka bloga gojtowska.com Z tej książki nie warto robić notatek – każda strona puchnie od wiedzy i warto do niej wielokrotnie wracać.

To jedna z tych pozycji, które zawsze leżą na moim biurku i nigdy go nie opuszczą. Jeżeli chcesz nauczyć się konstruować komunikaty, które zapadają w pamięć i poruszają serca – musisz ją przeczytać. Na palcach jednej ręki mogę policzyć poradniki, z których wyciągnąłem sporo informacji.

Artur Jabłoński, konsultant, szkoleniowiec, właściciel agencji marketingowej digitalk.pl Prowokująca. Zabawna. Otwiera oczy na zupełnie nową komunikację. Dzięki niej poznasz tajemnice sukcesu pomysłów.

Jacek Kotarbiński, ekonomista, ekspert marketingu, kotarbinski.com Każdy, kto nawet ociera się o produkcję treści, szkodzi sobie, nie znając tej książki. Chcesz, aby zarząd docenił twoją strategię sprzedażową, aby rynek mówił o twoim produkcie by pracownicy słuchali twoich poleceń? Bracia Heathowie rozgryźli te problemy i spisali rozwiązania.

dzisiaj wystarczy, że się ich nauczysz. Kamil Kozieł, specjalista wystąpień publicznych *** Chip Heath jest profesorem w Stanford Graduate School of Business, prowadzi zajęcia na temat strategii i teorii organizacji.

Pomógł ponad 450 start-upom udoskonalonych strategii i przekazu. Dan Heath jest starszym wykładowcą w Center for the Advancement of Social Entrepreneurship (CASE) przy Uniwersytecie Duke’a, gdzie wspiera przedsiębiorców działających na rzecz dobra publicznego.

Bracia Heathowie są autorami trzech bestsellerów z listy „New York Timesa": Przyczepne historie, Pstryk!, a także Decyduj. Ich książki sprzedały się na całym świecie w nakładzie ponad dwóch milionów egzemplarzy i zostały przetłumaczone na 33 języki, między innymi na tajski, arabski i litewski.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    MT Biznes
  • ISBN

    9788380879324
  • Autor

    Chip heath, dan heath
  • Wydawnictwo

    Mt biznes
  • Rok wydania

    2020
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Przyczepne historie (sklep TaniaKsiazka.pl)
    46,25 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 46,25 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Przyczepne historie, AZ#1ECF0679EB/DL-ebwm/epub. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki