Powiedz TO! Poznaj kluczowe zwroty, które pomogą ci w uzyskaniu rezultatów, jakich Ci potrzeba od rozmów, w których uczestniczysz. Dowiedz się, jak przekonująco formułować zdania, naucz się zadawać właściwe pytania we właściwym momencie i odkryj, jakie słowa należy wyeliminować ze swojego prywatnego i zawodowego słownika.
Słowa posiadają wielką moc – wpływają na podejmowane decyzje, zmieniają ludzkie losy, budują i rujnują fortuny – a jednak tak mało osób potrafi nimi władać z rozmysłem. Poczytny autor i rozchwytywany mówca Phil Jones pokazuje, jak proste techniki językowe mogą wpływać na przebieg konwersacji.
Bazując na latach wydajnych (i nieskutecznych) negocjacji sprzedażowych, a także szkoleniach obejmujących ponad dwa miliony osób na całym świecie, Jones wyodrębnił 22 formuły, które można bez trudu wpleść w codzienne rozmowy.
Każdy rozdział odkrywa psychologiczne podstawy wydajności prostych technik językowych i proponuje jasne przykłady ich zastosowania w rozmaitych sytuacjach. Dzięki lekturze tej książki nauczysz się, jak: • prowadzić rozmowę,pousuwać ryzyko odmowy lub odrzucenia, równocześnie zwiększając komfort rozmówcy; • wykorzystać uniwersalną ludzką potrzebę bycia uznawanym za osobę otwartą, by wzbudzać zainteresowanie swymi pomysłami i wywierać wpływ na rozmówcę; • unikać sporów i radzić sobie z postawą „Ja wiem lepiej" przy pomocy prostych pytań otwartych; • budować zaufanie i koleżeńskie więzi poprzez użytkowanie porównań; • umożliwiać ludziom wydobywanie ważnych wniosków.
Zwięzła, motywująca i – co najważniejsze – skuteczna książka Właściwe słowa pozwoli ci nie tylko zrozumieć,też opanować sztukę prowadzenia konwersacji i perswazji werbalnej, a co z tego wynika, osiągnąć sukces w biznesie.
*** Książka Właściwe słowa jest mistrzowskim studium sztuki wywierania wpływu, perswazji i osiągania ponadprzeciętnych wyników. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce stać się bardziej przekonujący tak w biznesie, jak i w życiu prywatnym.
Seth Price, autor bestsellera The Road to Recognition Jeśli chcesz, aby twoi potencjalni i obecni klienci, współpracownicy i zwierzchnicy za każdym razem zgadzali się na twoje warunki, moja rada zawiera się w tych trzech magicznych słowach: „zakup tę książkę!".
Właściwe słowa to lektura obowiązkowa dla każdego, kto sprzedaje produkty, usługi czy historie lub chce robić genialne pierwsze wrażenie, wywierać wpływ na ludzi i motywować ich do działania. Sylvie di Giusto, ceniona prelegentka i konsultantka ds.
wizerunku korporacyjnego Phil Jones odkrywa przed nami prawdę ukrytą w złożonych sytuacjach sprzedażowych. Wręcza nam konkretne narzędzia w postaci słów i przedstawia, jak się nimi posługiwać, by wpływać na ludzi w uczciwy i nienachalny sposób.
To prawdziwe perełki, po które będziesz sięgać każdego dnia. Ian Altman, współautor książki Same Side Selling, felietonista Forbes.com Jeśli chcesz powiększyć swoją siłę oddziaływania niezależnie od sytuacji, opanuj do perfekcji te proste, a jednak produktywne lekcje.
Właściwe słowa to książka, która mogłoby z powodzeniem zastąpić większość poradników poruszających kwestie ludzkich zachowań – jest aż tak przydatna. John Jantsch, autor poradnika Duct Tape Marketing *** Phil M.
Jones jest autorem bestsellerów i jednym z najbardziej renomowanych trenerów sprzedaży na świecie. W jego szkoleniach poświęconych zapomnianej sztuce komunikacji werbalnej wzięły udział ponad dwa miliony osób na pięciu kontynentach i w ponad pięćdziesięciu krajach, w tym przedstawiciele największych światowych marek.
W 2013 roku Philip M. Jones został najmłodszym w historii zdobywcą nagrody BESMA (British Excellence in Sales and Marketing Award) dla Trenera Sprzedaży Roku. Życie dzieli między Londynem a Nowym Jorkiem.
Okładka Strona tytułowa Strona redakcyjna Spis treści Wprowadzenie 1. Nie wiem, czy cię to zainteresuje, ale… 2. Otwarty 3. Co wiesz o…? 4. Jak byś się czuł, gdyby…? 5. Wyobraź sobie tylko 6. Kiedy będzie prawidłowy moment? 7.
Zgaduję, że jeszcze nie udało ci się… 8. Proste zamiany 9. Masz trzy opcje 10. Dwa typy ludzi 11. W jednym jesteśmy podobni 12. Jeśli…, to… 13. Nie martw się 14. Większość ludzi 15. Dobra wiadomość 16.
Kolejnym krokiem jest… 17. Z jakiego powodu tak twierdzisz? 18. Zanim podejmiesz decyzję 19. Jeśli zdołam…, czy zechciałbyś…? 20. Starczy 21. Jeszcze tylko jedno pytanie 22. Przysługa 23. Tak z ciekawości Podsumowanie Podziękowania O autorze Trochę prywaty
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Właściwe słowa. co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.