Zdjęcia produktu


Innovations, entrepreneurship and the creative process - the micro- and macroeconomic perspective (Akademia WSB)

(2014 / 140 / Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej / 9788364927096)
E-booki Akademia WSB
Dostepność na dzień 22.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

30,40 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 30,40 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Innovations, entrepreneurship and the creative process...

Revolutionary changes in economy, progressive globalization of the world of innovation, greater openness of societies, migration processes, large social mobility and unlimited relations żeby means of technological tools, developed for only a few years, focus on soft management tools such as quality and culture open new innovation opportunities – they constitute a valuable chance that is possible to use broadly because the opportunities create resources of new knowledge being a perfect innovative potential.

The degree to which knowledge is processed into innovations depends on the creativity and people’s entrepreneurship, organization and societies. At the same time entrepreneurial development with a high level of innovation, investment, but also effects is of particular importance.

The views of J. Schumpeter, formulated in the first half of the twentieth century, and then P. Drucker’s views from the 1980s undoubtedly had the greatest impact on the contemporary understanding of innovation processes and their importance to the enterprise.

J. Schumpeter saw the essence of innovation in the changes of “significant scope”, disrupting the existing equilibrium and creating a new “combination of production factors.” With these innovations entrepreneurs achieve above-average returns, making economy more dynamic.

Product innovations, new processes and new forms of organization and management are especially important. Thanks to them, entrepreneurs may not only overcome barriers more easily to enter the market, but it is also easier for them to rival the existing competition.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Akademia WSB
  • ISBN

    9788364927096
  • Wydawnictwo

    Wyższa szkoła biznesu w dąbrowie górniczej
  • Ilość stron

    140
  • Rok wydania

    2014
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Innovations, entrepreneurship and the creative process – the micro- and macroeconomic perspective (sklep TaniaKsiazka.pl)
    30,40 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 30,40 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Innovations, entrepreneurship and the creative process - the micro- and macroeconomic perspective. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki