Zdjęcia produktu


Sponsoring klucz nowoczesnego marketingu (Placet)

(2012 / 518 / Placet / Marek Datko / 9788374880510)
E-booki Placet
Dostepność na dzień 15.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

62,72 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 62,72 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Sponsoring klucz nowoczesnego marketingu

UWAGA!!! artykuł cyfrowy! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila

Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, niejednokrotnie w skali globalnej, i rosnąca edukacja konsumenta powodują,zniża się jego lojalność wobec marki czy producenta. Aby sprawnie działać w tych warunkach przedsiębiorstwo powinno znamionować się wśród innych uczestników rynku, stworzyć swój własny wizerunek w świadomości nabywców.

Sponsoring daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, którzy mając w świadomości pozytywny wizerunek firmy, dokonają zakupu jej produktów, co winno przynieść oczekiwany efekt ekonomiczny.

Kwoty przeznaczane na sponsoring są coraz poważniejszą częścią budżetów promocyjnych firm. W wielu z nich wydaje się na ten cel ponad 50 mln PLN rocznie. Konieczność zaangażowania tak wielkich sum może wytwarzać trudność w przekonującym ich uzasadnieniu zarządom i radom nadzorczym.

Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspektów sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji oraz metod oceny jego skuteczności i produktywności. Zwrócono więc uwagę na:

 strategię sponsorowania – odpowiedni dobór sponsorowanych dziedzin do budowy zamierzonego wizerunku, przyjęcie słusznego typu działań i umieszczenie ich w czasie i wśród innych form promocji i komunikowania.

 nagłaśnianie faktu bycia sponsorem, co jest promocyjnie ważniejsze od sponsorowania, a co często bywa przez przedsiębiorstwa niedoceniane, a przecież sponsorowanie jest tylko pretekstem, rdzeniem, wokół którego można kreować kampanię promocyjną albo komunikacyjną,

 analizę efektywności i sprawności sponsoringu, co sprawia trudność większości przedsiębiorstw. Bez tego trudno uzasadnić inwestycje sponsorskie, a w tej książce odnajdziecie wszystkie znane metody badania sprawności i produktywności.


bezpłatny fragment:
UWAGA!!! produkt CYFROWY! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Placet
  • ISBN

    9788374880510
  • Autor

    Marek datko
  • Wydawnictwo

    Placet
  • Ilość stron

    518
  • Rok wydania

    2012
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Sponsoring Klucz nowoczesnego marketingu (sklep TaniaKsiazka.pl)
    62,72 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 62,72 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Sponsoring klucz nowoczesnego marketingu. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Placet Motywowanie w przedsiębiorstwie

    Zobacz w sklepie Placet Motywowanie w przedsiębiorstwie
    Placet
    Jeśli przedsiębiorstwo ma osiągnąć zamierzone cele, każdy kierownik musi przydzielać podległym pracownikom zadania stosowne do ich kwalifikacji...
    46,07 zł
  • Modelowanie ewaluacji projektów europejskich

    Zobacz w sklepie Modelowanie ewaluacji projektów europejskich
    Placet
    Tytuł Modelowanie ewaluacji projektów europejskich Autor Tadeusz A. Grzeszczyk Język polski Wydawnictwo Placet ISBN 978-83-7488-047-3 Rok wydania...
    62,72 zł
  • Placet Marketing - zagadnienia podstawowe

    Zobacz w sklepie Placet Marketing - zagadnienia podstawowe
    Placet
    Od marketingu we współczesnym świecie nie da się uciec. Działania marketingowe należą do najbardziej efektownych i najszczególniej widocznych...
    32,09 zł
  • Placet Zarządzanie działalnością innowacyjną

    Zobacz w sklepie Placet Zarządzanie działalnością innowacyjną
    Placet
    Inspiracją do podjęcia prac nad wydaniem niniejszej książki było uruchomienie w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie specjalności o nazwie...
    64,46 zł
  • Biznes muzyczny

    Zobacz w sklepie Biznes muzyczny
    Placet
    Każdy z nas jest w przeróżnym stopniu konsumentem produktów branży fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy się nad tym, dlaczego muzyka dociera...
    37,85 zł
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem przyszłości - koncepcje, modele, metody, AZ#B73BE6F0EB/DL-ebwm/pdf

    Zobacz w sklepie Zarządzanie przedsiębiorstwem przyszłości - koncepcje, modele, metody, AZ#B73BE6F0EB/DL-ebwm/pdf
    Placet
    Zarządzanie nie jest pojęciem łatwo definiowalnym. Wszyscy,,czują" na czym ono polega,niedużo kto wie jak to robić. Dodatkowo wraz ze zmianami...
    35,74 zł
  • Europejskie fundusze 2014-2020 Placet

    Zobacz w sklepie Europejskie fundusze 2014-2020 Placet
    Placet
    Publikacja dotyczy okresu programowania 2014–2020 i opisano w niej: - źródła finansowania polityki spójności, - przesłanki i cele polityki spójności,...
    66,69 zł
  • Systemy informatyczne zarządzania

    Zobacz w sklepie Systemy informatyczne zarządzania
    Placet
    Obecny świat jest zupełnie inny niżeli z był 20 czy choćby 10 lat temu. Wiruje, zmienia się i wciąż nam ucieka. Tam gdzie jest mój laptop tam...
    33,36 zł
  • Prognozowanie teoria przykłady zadania Placet

    Zobacz w sklepie Prognozowanie teoria przykłady zadania Placet
    Placet
    Dynamika zmian bliższego i dalszego otoczenia sprawia, że w procesie decydowania najważniejsze są informacje zorientowane na przyszłość. Stąd...
    30,98 zł
  • Dekalog +1 po-prawnego kierowania

    Zobacz w sklepie Dekalog +1 po-prawnego kierowania
    Placet
    We wstępach do książek autorzy typowo piszą jakiż to ona ma charakter. My nazwalibyśmy swoją podręcznikiem dla osób niezbyt ceniących stereotypy....
    27,79 zł
  • Placet Zarządzanie w jednostkach samorządu terytorialnego

    Zobacz w sklepie Placet Zarządzanie w jednostkach samorządu terytorialnego
    Placet
    Głównym przesłaniem tej książki jest uświadomienie czytelnikowi, jak nieprzystępne i skomplikowane w praktyce jest zarządzanie sprawami publicznymi....
    37,51 zł
  • Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych, F8EF2428EB

    Zobacz w sklepie Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych, F8EF2428EB
    Placet
    Tytuł świeże trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych Autor Sławomir Smyczek Język polski Wydawnictwo Placet ISBN 978-83-7488-046-6...
    41,68 zł

Inne w kategorii E-booki