Zdjęcia produktu


Biznes muzyczny (Placet)

(2009 / 298 / Placet / Patryk Gałuszka / 9788374880206)
E-booki Placet
Dostepność na dzień 15.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

37,85 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 37,85 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Biznes muzyczny

Każdy z nas jest w różnorodnym stopniu konsumentem produktów branży fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy się nad tym, dlaczego muzyka dociera do nas w takiej lub innej formie. Pomińmy chwilowo tak oczywiste przykłady jak kupno płyty albo uczestnictwo w koncercie. Muzyka dociera do nas także za pośrednictwem mediów od radia do Internetu. Pojawia się ona w filmach i reklamach, często decydując o ich powodzeniu. Towarzyszy nam także często podczas zakupów w sklepie albo w trakcie przejażdżki hotelową windą. Za tymi pozornie oczywistymi momentami obcowania z muzyką kryje się solidny, niełatwy system przepływu środków pieniężnych od osób i instytucji korzystających z muzyki do wytwórni oraz artystów ją wytwarzających i wykonujących. Czy poznanie i analiza tego jak funkcjonuje ten system nie jest fascynującym wyzwaniem? Postęp techniczny – wynalezienie metod kompresji dźwięku (plik mp3) oraz upowszechnienie się Internetu – kompletnie zmieniają dotychczasowe sposoby dystrybucji i konsumpcji muzyki, stopniowym zmianom powinien podlegać również system praw autorskich. Taki obrót spraw nie jest jednak na rękę wielkim wytwórniom muzycznym. Wmawiają one opinii publicznej, iż tzw. „piractwo internetowe" godzi w interesy artystów. W dyskusjach tych niejednokrotnie dominują emocje, a bezspornie brakuje podejścia merytorycznego.
Tytuł Biznes muzyczny Podtytuł Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii Autor Patryk Gałuszka Język polski Wydawnictwo Placet ISBN 978-83-7488-020-6 Rok wydania 2009 Warszawa Wydanie 1 liczba stron 298 Format pdf Spis treści Wprowadzenie
Rozdział 1. Narodziny i rozwój branży fonograficznej
1.1. Historyczne podstawy handlu dobrami kultury
1.2. Historia branży fonograficznej w latach 1877–1954
1.3. Historia branży fonograficznej w latach 1955–1999
Rozdział 2. Organizacja biznesu muzycznego
2.1. Struktura biznesu muzycznego: model trzech strumieni 39
2.2. Warianty i struktura wytwórni muzycznych
2.3. Prawne uwarunkowania działalności fonograficznej
2.4. Ekonomiczne aspekty działalności fonograficznej
2.5. Kontrakt: z czego żyje artysta nagrywający?
Rozdział 3. Marketing muzyki w klasycznym modelu funkcjonowania branży fonograficznej
3.1. Artykuł branży fonograficznej w modelu tradycyjnym
3.2. Dystrybucja produktów fonograficznych
3.3. Promocja produktów branży fonograficznej
3.4. Cena jako instrument marketingu na rynku fonograficznym
Rozdział 4.Rynek muzyczny w czasach upowszechniania się Internetu
4.1. Internet + plik mp3 =?
4.2. „Piractwo internetowe" versus „dostęp do dóbr kultury"
4.3. Narodziny handlu plikami muzycznymi
4.4. Zmiany na rynku muzycznym i krótkowzroczność marketingowa firm fonograficznych
Rozdział 5. Nowy biznes muzyczny
5.1. Dystrybucja płyt przy pomocy Internetu
5.2. Sklepy z plikami funkcjonujące według modelu „płać za ściągnięcie" (pay–per–download)
5.3. Model subskrypcyjny
5.4. Superdystrybucje (model „Weed")
5.5. Serwisy reklamowe
5.6. Telefonia przenośna i rynek dzwonków do telefonów
5.7. Strategia „ofert zestawowych"
5.8. Netaudio
5.9. Serwisy społecznościowe
5.10. Blogi
5.11. Agregatorzy
5.12. Największe wytwórnie muzyczne w nowej rzeczywistości
5.13. Wytwórnie niezależne w warunkach rozwoju marketingu muzyki on-line
5.14. Świeże modele dla indywidualnych artystów
5.15. Perspektywy rozwoju nowej fonografii
Podsumowanie
Spisy i Bibliografia

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Placet
  • ISBN

    9788374880206
  • Autor

    Patryk gałuszka
  • Wydawnictwo

    Placet
  • Ilość stron

    298
  • Rok wydania

    2009
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Biznes muzyczny (sklep TaniaKsiazka.pl)
    37,85 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 37,85 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Biznes muzyczny. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Placet Motywowanie w przedsiębiorstwie

    Zobacz w sklepie Placet Motywowanie w przedsiębiorstwie
    Placet
    Jeśli przedsiębiorstwo ma osiągnąć zamierzone cele, każdy kierownik musi przydzielać podległym pracownikom zadania stosowne do ich kwalifikacji...
    46,07 zł
  • Modelowanie ewaluacji projektów europejskich

    Zobacz w sklepie Modelowanie ewaluacji projektów europejskich
    Placet
    Tytuł Modelowanie ewaluacji projektów europejskich Autor Tadeusz A. Grzeszczyk Język polski Wydawnictwo Placet ISBN 978-83-7488-047-3 Rok wydania...
    62,72 zł
  • Placet Marketing - zagadnienia podstawowe

    Zobacz w sklepie Placet Marketing - zagadnienia podstawowe
    Placet
    Od marketingu we współczesnym świecie nie da się uciec. Działania marketingowe należą do najbardziej efektownych i najszczególniej widocznych...
    32,09 zł
  • Placet Zarządzanie działalnością innowacyjną

    Zobacz w sklepie Placet Zarządzanie działalnością innowacyjną
    Placet
    Inspiracją do podjęcia prac nad wydaniem niniejszej książki było uruchomienie w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie specjalności o nazwie...
    64,46 zł
  • Biznes muzyczny

    Zobacz w sklepie Biznes muzyczny
    Placet
    Każdy z nas jest w przeróżnym stopniu konsumentem produktów branży fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy się nad tym, dlaczego muzyka dociera...
    37,85 zł
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem przyszłości - koncepcje, modele, metody, AZ#B73BE6F0EB/DL-ebwm/pdf

    Zobacz w sklepie Zarządzanie przedsiębiorstwem przyszłości - koncepcje, modele, metody, AZ#B73BE6F0EB/DL-ebwm/pdf
    Placet
    Zarządzanie nie jest pojęciem łatwo definiowalnym. Wszyscy,,czują" na czym ono polega,niedużo kto wie jak to robić. Dodatkowo wraz ze zmianami...
    35,74 zł
  • Europejskie fundusze 2014-2020 Placet

    Zobacz w sklepie Europejskie fundusze 2014-2020 Placet
    Placet
    Publikacja dotyczy okresu programowania 2014–2020 i opisano w niej: - źródła finansowania polityki spójności, - przesłanki i cele polityki spójności,...
    66,69 zł
  • Systemy informatyczne zarządzania

    Zobacz w sklepie Systemy informatyczne zarządzania
    Placet
    Obecny świat jest zupełnie inny niżeli z był 20 czy choćby 10 lat temu. Wiruje, zmienia się i wciąż nam ucieka. Tam gdzie jest mój laptop tam...
    33,36 zł
  • Prognozowanie teoria przykłady zadania Placet

    Zobacz w sklepie Prognozowanie teoria przykłady zadania Placet
    Placet
    Dynamika zmian bliższego i dalszego otoczenia sprawia, że w procesie decydowania najważniejsze są informacje zorientowane na przyszłość. Stąd...
    30,98 zł
  • Dekalog +1 po-prawnego kierowania

    Zobacz w sklepie Dekalog +1 po-prawnego kierowania
    Placet
    We wstępach do książek autorzy typowo piszą jakiż to ona ma charakter. My nazwalibyśmy swoją podręcznikiem dla osób niezbyt ceniących stereotypy....
    27,79 zł
  • Placet Zarządzanie w jednostkach samorządu terytorialnego

    Zobacz w sklepie Placet Zarządzanie w jednostkach samorządu terytorialnego
    Placet
    Głównym przesłaniem tej książki jest uświadomienie czytelnikowi, jak nieprzystępne i skomplikowane w praktyce jest zarządzanie sprawami publicznymi....
    37,51 zł
  • Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych, F8EF2428EB

    Zobacz w sklepie Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych, F8EF2428EB
    Placet
    Tytuł świeże trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych Autor Sławomir Smyczek Język polski Wydawnictwo Placet ISBN 978-83-7488-046-6...
    41,68 zł

Inne w kategorii E-booki