Zdjęcia produktu


Marketing - zagadnienia podstawowe (Placet)

(Placet / Dariusz Sobotkiewicz Paweł Waniowski / 9788374880091)
E-booki Placet
Dostepność na dzień 20.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

32,09 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 32,09 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing - zagadnienia podstawowe


Od marketingu we współczesnym świecie nie da się uciec. Działania marketingowe należą do najszczególniej efektownych i najbardziej widocznych poczynań przedsiębiorstw i różnych organizacji. Na co dzień spotykamy liczne reklamy niemal wszystkiego, co moglibyśmy kiedykolwiek zapragnąć. Robiąc zakupy stajemy się ofiarami zabiegów polegających na odpowiednim rozmieszczeniu produktów na półkach sklepowych, dokładnie przemyślanych działaniach sprzedawców i celowym aranżacji sklepu, który ma skłonić nas do zakupu. Niejednokrotnie pozytywnie ( z punktu widzenia handlowców) reagujemy na napis rodzaju: “Okazja! Obniżka cen o 30%”. Oszołamia nas obfitość różnorodnych produktów, poddajemy się szczególnej atmosferze sklepów, nierzadko traktowanych jako swoiste “świątynie konsumpcji”. Idee marketingowe używane są dodatkowo w działaniach rozmaitych organizacji i całej sfery niedochodowej (szkoły, szpitale, teatry a nawet urzędy administracji państwowej i samorządowej). Jesteśmy zachęcani do zapisania się do danej szkoły czy również na potężny kurs językowy poprzez przekaz marketingowy, który ma nam udowodnić, iż to jest właśnie to czego potrzebujemy.

We wszelkich tych sytuacjach stajemy się ofiarami szczegółowo zaplanowanych i przede wszystkim znakomicie zrealizowanych działań marketingowych. Jednak marketing obejmuje nie tylko działania doraźne,na ogół te, które będą w stanie zapewnić firmie sukces rynkowy w długim okresie.

Sukces ten będzie zależał od tego, czy nabywcy będą chcieli kupować produkty danej producenta, czy także wybiorą raczej produkty innych dostawców. W warunkach coraz silniejszej konkurencji, aby uzyskać przyjazność nabywców trzeba zaoferować im coś nieszablonowego, coś, co najlepiej trafi w ich gusty i w optymalnie zaspokoi ich wymogi. Bez nowoczesnych działań marketingowych nie będzie to realne.

Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich wykorzystywania w praktyce. Pokazując kolejne zagadnienia, autorzy starali się odnieść je do otaczającej nas rzeczywistości, niejednokrotnie posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.

Adresatem książki, w zamierzeniu autorów, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się równocześnie podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swych przedsiębiorstwach i organizacjach. Uważamy zatem, że może ona być użyteczna równocześnie dla studentów wyższych szkół ekonomicznych, jak i dla wszelkich zainteresowanych współczesnym marketingiem oraz dla praktyków zawodowo zajmujących się wdrażaniem i realizacją koncepcji marketingowych.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Placet
  • ISBN

    9788374880091
  • Autor

    Dariusz sobotkiewicz paweł waniowski
  • Wydawnictwo

    Placet
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing - zagadnienia podstawowe (sklep TaniaKsiazka.pl)
    32,09 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 32,09 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing - zagadnienia podstawowe. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

  • Placet Zarządzanie działalnością innowacyjną

    Zobacz w sklepie Placet Zarządzanie działalnością innowacyjną
    Placet
    Inspiracją do podjęcia prac nad wydaniem niniejszej książki było uruchomienie w Wyższej Szkole Menedżerskiej w Warszawie specjalności o nazwie...
    64,46 zł
  • Placet Zarządzanie w jednostkach samorządu terytorialnego

    Zobacz w sklepie Placet Zarządzanie w jednostkach samorządu terytorialnego
    Placet
    Głównym przesłaniem tej książki jest uświadomienie czytelnikowi, jak nieprzystępne i skomplikowane w praktyce jest zarządzanie sprawami publicznymi....
    38,31 zł
  • Europejskie fundusze 2014-2020 Placet

    Zobacz w sklepie Europejskie fundusze 2014-2020 Placet
    Placet
    Publikacja dotyczy okresu programowania 2014–2020 i opisano w niej: - źródła finansowania polityki spójności, - przesłanki i cele polityki spójności,...
    68,12 zł
  • Placet Motywowanie w przedsiębiorstwie

    Zobacz w sklepie Placet Motywowanie w przedsiębiorstwie
    Placet
    Jeśli przedsiębiorstwo ma osiągnąć zamierzone cele, każdy kierownik musi przydzielać podległym pracownikom zadania stosowne do ich kwalifikacji...
    46,07 zł
  • Systemy informatyczne zarządzania

    Zobacz w sklepie Systemy informatyczne zarządzania
    Placet
    Obecny świat jest zupełnie inny niżeli z był 20 czy choćby 10 lat temu. Wiruje, zmienia się i wciąż nam ucieka. Tam gdzie jest mój laptop tam...
    34,07 zł
  • Dekalog +1 po-prawnego kierowania

    Zobacz w sklepie Dekalog +1 po-prawnego kierowania
    Placet
    We wstępach do książek autorzy typowo piszą jakiż to ona ma charakter. My nazwalibyśmy swoją podręcznikiem dla osób niezbyt ceniących stereotypy....
    28,39 zł
  • Placet Marketing - zagadnienia podstawowe

    Zobacz w sklepie Placet Marketing - zagadnienia podstawowe
    Placet
    Od marketingu we współczesnym świecie nie da się uciec. Działania marketingowe należą do najbardziej efektownych i najszczególniej widocznych...
    32,09 zł
  • Biznes muzyczny

    Zobacz w sklepie Biznes muzyczny
    Placet
    Każdy z nas jest w przeróżnym stopniu konsumentem produktów branży fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy się nad tym, dlaczego muzyka dociera...
    37,85 zł
  • Modelowanie ewaluacji projektów europejskich

    Zobacz w sklepie Modelowanie ewaluacji projektów europejskich
    Placet
    Tytuł Modelowanie ewaluacji projektów europejskich Autor Tadeusz A. Grzeszczyk Język polski Wydawnictwo Placet ISBN 978-83-7488-047-3 Rok wydania...
    64,07 zł
  • Prognozowanie teoria przykłady zadania Placet

    Zobacz w sklepie Prognozowanie teoria przykłady zadania Placet
    Placet
    Dynamika zmian bliższego i dalszego otoczenia sprawia, że w procesie decydowania najważniejsze są informacje zorientowane na przyszłość. Stąd...
    31,64 zł
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem przyszłości - koncepcje, modele, metody, AZ#B73BE6F0EB/DL-ebwm/pdf

    Zobacz w sklepie Zarządzanie przedsiębiorstwem przyszłości - koncepcje, modele, metody, AZ#B73BE6F0EB/DL-ebwm/pdf
    Placet
    Zarządzanie nie jest pojęciem łatwo definiowalnym. Wszyscy,,czują" na czym ono polega,niedużo kto wie jak to robić. Dodatkowo wraz ze zmianami...
    36,50 zł
  • Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych, F8EF2428EB

    Zobacz w sklepie Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych, F8EF2428EB
    Placet
    Tytuł świeże trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych Autor Sławomir Smyczek Język polski Wydawnictwo Placet ISBN 978-83-7488-046-6...
    42,57 zł

Inne w kategorii E-booki