Zdjęcia produktu


Strategia błękitnego oceanu (MT Biznes)

(2015 / 280 / MT Biznes / W. Chan Kim, Renee Mauborgne / 9788377469507)
E-booki MT Biznes
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

49,02 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 49,02 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Strategia błękitnego oceanu

Myślenie o sukcesie firmy w warunkach silnej konkurencji sprowadza się zwykle do szukania innowacji, które pozwolą wyrwać przeciwnikowi jak największy kawałek, lecz wciąż tego samego terytorium. Autorzy dowodzą, że strategie rozwoju przedsiębiorstw wyprodukowane w odniesieniu do zachowań konkurencji nigdy nie przynoszą sukcesu.

Twierdzą, że jedyną efektywną metodą jest poszerzenie granic owego terytorium, tak by problem konkurencji stał się nieistotny. W książce podważającej wszystko, o czym sądziliśmy, że jest naszą wiedzą na temat tego, co jest potrzebne do osiągnięcia strategicznego sukcesu.

producenta od dawna angażują się w otwarte konkurowanie w pogoni za trwałym, zyskownym wzrostem. Walczą o przewagę nad konkurencją, toczą boje o udział w rynku i starają się różnicować ofertę. Jednak w dzisiejszych przepełnionych konkurentami branżach, skutkiem takiego konkurowania jest jedynie "czerwony ocean" rywali walczących o kurczącą się pulę zysków.

W. Chan Kim i Renée Mauborgne twierdzą,podczas, gdy większość firm konkuruje w takich czerwonych oceanach, strategia ta z niewielkim i coraz mniejszym prawdopodobieństwem może doprowadzić do zyskownego wzrostu w przyszłości.

Opierając się na badaniach 150 posunięć strategicznych obejmujących ponad stuletni okres i trzydzieści branż, Kim i Mauborgne twierdzą,producenta, które osiągną wiodącą pozycję w przyszłości odniosą swój sukces nie dzięki zwycięstwu na konkurentami,przez stworzenie "błękitnych oceanów" bezspornej przestrzeni rynkowej, będącej znakomitym środowiskiem dla wzrostu.

Takie posunięcia strategiczne, określane mianem "innowacji wartości" - prowadzą do wielkich skoków wartości równocześnie dla firm, jak i ich klientów, pozostawiając rywali w tyle i uwalniając nowy popyt.

O AUTORACH W. Chan Kim jest profesorem Strategii i Zarządzania Międzynarodowego w The Boston Consulting Group Bruce D. Henderson Chair w INSEAD. Renée Mauborgne jest Członkiem Honorowym INSEAD i profesorem strategii i zarządzania.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    MT Biznes
  • ISBN

    9788377469507
  • Autor

    W. chan kim, renee mauborgne
  • Wydawnictwo

    Mt biznes
  • Ilość stron

    280
  • Rok wydania

    2015
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Strategia błękitnego oceanu (sklep TaniaKsiazka.pl)
    49,02 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 49,02 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Strategia błękitnego oceanu. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki