Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających znikome firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić markę wykonującą tę pracę.
Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem lubianej kolekcji książek biznesowych E-Myth. W tej książce dzieli się wnioskami płynącymi z wieloletniego doświadczenia we współpracy z ponad dwudziestoma pięcioma tysiącami drobnych przedsiębiorców. Gerber prezentuje, w jaki sposób błędne, ale jakże powszechne założenia i wiedza technologiczna przeszkadzają w prowadzeniu własnej marki.
Autor przeprowadza nas poprzez wszystkie etapy procesu życia marki, od fazy zarodkowej do fazy rozkwitu i dojrzałości: światła w tunelu, które informacje jest ujrzeć tylko najkorzystniejszym. Przedstawia, jak zastosować bogate doświadczenie sieci franczyzowych w każdym typie działalności (i niekoniecznie rozwijać markę na zasadzie franczyzy). Co najważniejsze, Gerber uświadamia, czym różni się praca nad własną firmą od pracy we własnej firmie.
Ta książka pomoże ci rozwijać markę w sposób produktywny i pewny.
Michael E. Gerber jest założycielem i dyrektorem zarządzającym producenta E-Myth Worldwide z siedzibą w Santa Rosa w Kalifornii, firmy, z której usług skorzystało już ponad 25 000 przedsiębiorców. Jest autorem bestsellerów biznesowych, takich jak The E-Myth Physician, The E-Myth Manager, The E-Myth Contractor i E-Myth Mastery. Jego warsztaty i seminaria z przedsiębiorczości przyciągają tysiące właścicieli i menedżerów małych firm na całym świecie.
gratisowy fragment:
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Mit przedsiębiorczości, AZ#A635F8ABEB/DL-ebwm/mobi. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.