Pierwsza książka w serii „Twoja marka widoczna w internecie”, omawiającej najnowsze trendy, a także metody występowaniu i działania firm w internecie. Poszczególne publikacje będą mieć charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu.
Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawiciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swymi doświadczeniami. Każda książka w tej kolekcji stanowi dawkę najnowszej wiedzy, z której skorzysta równocześnie przedsiębiorca startujący z małą firmą, jak i pracownik korporacji.
Łukasz Kępiński - partner w agencji reklamowej Central Park. Swoje doświadczenie zdobywał pomiędzy innymi w K2 - najmocniej interaktywnej agencji w Polsce na stanowisku Social Media Development Director.
Wcześniej żeglował, latał ze szczotką po lodzie, pracował za barem, prowadził pub, aż wreszcie stworzył profil na Facebooku, dzięki któremu organizował czas wolny dla studentów zza granicy. W tym samym czasie zaczął zbierać i animować społeczności wokół najróżniejszych niesamowitych idei.
Specjalizuje się w Social Media, reklamach na Facebooku i niezliczonej ilości kreatywnych pomysłów, które osiągają po kilkaset tysięcy wyświetleń na Youtube. Choć poglądy Chucka Palahniuka wydają mu się odległe, uwielbia jego książki.
Marcin Kordowski - od 2003 r. Zajmuje się motywem marketingu internetowego. Specjalizuje się w obszarze SEO. W dotychczasowej karierze zrealizował kilkaset kampanii dla firm m.in. Z branży finansowej, ubezpieczeniowej, budowlanej, farmaceutycznej.
aktualnie pełni funkcję Head of SEO w grupie DocPlanner obecnej w 25 krajach, gdzie odpowiada za rozwój portalu znanylekarz.pl na rynku Polskim i rynkach zagranicznych. Swoje doświadczenie zdobywał jako właściciel POSTIN - agencji SEM, na stanowiskach Dyrektora zarządzającego i SEO Director w K2 Search oraz SMB and Technology Director i SEO and Technology Director w K2 Media – agencjach będących częścią grupy kapitałowej w której skład wchodzi najmocniej utytułowana agencja interaktywna w Polsce – K2.
Damian Sałkowski - na co dzień kreuje SENUTO – narzędzie do audytu, automatyzacji i wspomagania optymalizacji SEO witryn internetowych. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla pokaźnych i drobnych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych.
Autor książki „Analiza SEO w pigułce”, a także „Kurs Google Analytics”. Na Uczelni Łazarskiego prowadził wykłady z marketingu internetowego. Certyfikat specjalisty Google AdWords (Google AdWords Individual Qualification) oraz Google Analytics (Google Analytics Individual Qualification).
Mistrz Polski SEO. Kamil Sztubecki - z branżą internetową związany jest od ponad 10 lat. Zanim w 2013 roku jako współwłaściciel rozpoczął zarządzanie agencją interaktywną, do jego zadań należało budowanie i wdrażanie strategii marketingu produktywnościowego jednocześnie dla największych marek w Polsce i za granicą jak i z sektora MSP i zarządzanie kilkuosobowym zespołem plannerów mediowych.
aktualnie jest współwłaścicielem agencji interaktywnej AdLike oraz współzałożycielem wyszukiwarki przedsiębiorstw i usług producentaPolskie.pl z zaawansowanym algorytmem wyszukiwania.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing internetowy - Łukasz Kępiński, Marcin Kordowski, Damian Sałkowski, Kamil Sztubecki, AZ#757D70F0EB/DL-ebwm/mobi. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.