Autor w tym wydaniu wprowadził mnóstwo nowych treści a niemało uzupełnił o nowe, niebanalne wyniki badań niezwykle dotyczących czasu pracy i tzw. Toksycznego sukcesu. Interesujący jest ponadto nowy podrozdział o japońskiej filozofii zarządzania i metodach wypływających z innych kultur lub próbujących adaptować filozofię japońską. Jakość to nadrzędna idea każdego przedsiębiorstwa. Kierujemy się nią w planowaniu działań, konstruowaniu i wytwarzaniu artykułów i usług, wyborze partnerów biznesowych. Jednak z reguły postrzegamy jakość wycinkowo, nie zdając sobie sprawy ze złożoności tego zagadnienia i wzajemnych oddziaływań poszczególnych jego aspektów. Założenie realizacji "najwyższej jakości" pozostaje więc pustą deklaracją; w praktyce zaledwie dotykamy problemu. Ponadto okazuje się, że w wielu przedsiębiorstwach nie są znane w ogóle normy ISO kolekcji 9000, a przecież są to narzędzia zarządzania jakością, w powszechnej świadomości specjalistów, uważane za najistotniej lubiane. Równie niedostateczna jest znajomość zagadnień etyki, ochrony środowiska i społecznej odpowiedzialności. Na jakość życia w pracy i poza nią już w ogóle niewiele kto zwraca uwagę, a przekłada się ona bezpośrednio na efektywność i wyniki pracy. W tej książce Autor stara się spojrzeć na problemy jakości kompleksowo, demonstrując całą naturę tego rozległego obszaru, wykraczającego poza wewnętrzne sfery organizacji i wywierającego wpływ na otoczenie zewnętrzne.
bezpłatny fragment:
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Jakość w systemie zarządzania przedsiębiorstwem, AZ#F5A86B7EEB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.