Zdjęcia produktu


Odkoduj pułapki myślenia w biznesie (MT Biznes)

(2024 / MT Biznes / Phil Barden / 9788382315165)
E-booki MT Biznes
Dostepność na dzień 08.09.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

63,64 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 63,64 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Odkoduj pułapki myślenia w biznesie

UWAGA!!! towar cyfrowy! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila

DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ

Ta bezprecedensowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga sprawniej zarządzać marką, jak i powiększać znaczenie, a także wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Mieści liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki temu pokazuje marketingowcom, jak skupić się na tym, co naprawdę ważne. Pozwala zrozumieć podstawowe zachowania konsumentów i włączyć tę wiedzę do codziennej pracy.
wynajdziesz tu treści związane z analizą prawdziwych potrzeb klientów (ang. Jobs to be Done – JTBD) oraz z identyfikacją brand assets, case studies i dużo więcej. Przekonaj się, jak wykorzystać w marketingu i reklamie wyniki popularnych prac Daniela Kahnemana, a także ekonomię behawioralną. To niewyczerpane źródło wiedzy dla wszelkich, których rolą jest rozszyfrowywanie zachowań konsumentów.

bardzo ergonomiczna książka. Gromadzi dużo treści wyjątkowo przydatnych dla postępowego marketingowca w oprawie jasnych i przekonujących przykładów. To także nieprzeciętna i przyjemna lektura dla każdego zainteresowanego tym, w jaki sposób ludzie dokonują wyborów. Mój egzemplarz jest cały upstrzony podkreśleniami i notatkami. Fascynująca i poręczna, absolutna klasyka.
— Sophie Devonshire, dyrektorka generalna, The Marketing Society

Jest dużo książek z dziedziny ekonomii behawioralnej. Ta pokazuje, jak wykorzystać naukę w celu zwiększenia sprzedaży. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto pracuje z markami.
— Les Binet, szef grupy ds. Wydajności w adam&eveDDB

Phil Barden jest dyrektorem zarządzającym w firmie DECODE Ltd., w której łączy swoje ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu marką (Unilever, Diageo i T-Mobile) z najnowocześniejszą wiedzą z zakresu psychologii poznawczej i społecznej, neurobiologii i ekonomii behawioralnej, żeby wspierać biznes w osiąganiu większej produktywności marketingowej i maksymalizowaniu rozwoju marek.


darmowy fragment:
UWAGA!!! towar CYFROWY! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila.

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    MT Biznes
  • ISBN

    9788382315165
  • Autor

    Phil barden
  • Wydawnictwo

    Mt biznes
  • Rok wydania

    2024
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów (sklep TaniaKsiazka.pl)
    63,64 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 63,64 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki