UWAGA!!! towar cyfrowy! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ
Ta bezprecedensowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga sprawniej zarządzać marką, jak i powiększać znaczenie, a także wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Mieści liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki temu pokazuje marketingowcom, jak skupić się na tym, co naprawdę ważne. Pozwala zrozumieć podstawowe zachowania konsumentów i włączyć tę wiedzę do codziennej pracy.
wynajdziesz tu treści związane z analizą prawdziwych potrzeb klientów (ang. Jobs to be Done – JTBD) oraz z identyfikacją brand assets, case studies i dużo więcej. Przekonaj się, jak wykorzystać w marketingu i reklamie wyniki popularnych prac Daniela Kahnemana, a także ekonomię behawioralną. To niewyczerpane źródło wiedzy dla wszelkich, których rolą jest rozszyfrowywanie zachowań konsumentów.
bardzo ergonomiczna książka. Gromadzi dużo treści wyjątkowo przydatnych dla postępowego marketingowca w oprawie jasnych i przekonujących przykładów. To także nieprzeciętna i przyjemna lektura dla każdego zainteresowanego tym, w jaki sposób ludzie dokonują wyborów. Mój egzemplarz jest cały upstrzony podkreśleniami i notatkami. Fascynująca i poręczna, absolutna klasyka.
— Sophie Devonshire, dyrektorka generalna, The Marketing Society
Jest dużo książek z dziedziny ekonomii behawioralnej. Ta pokazuje, jak wykorzystać naukę w celu zwiększenia sprzedaży. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto pracuje z markami.
— Les Binet, szef grupy ds. Wydajności w adam&eveDDB
Phil Barden jest dyrektorem zarządzającym w firmie DECODE Ltd., w której łączy swoje ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu marką (Unilever, Diageo i T-Mobile) z najnowocześniejszą wiedzą z zakresu psychologii poznawczej i społecznej, neurobiologii i ekonomii behawioralnej, żeby wspierać biznes w osiąganiu większej produktywności marketingowej i maksymalizowaniu rozwoju marek.
darmowy fragment:
UWAGA!!! towar CYFROWY! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.