UWAGA!!! produkt cyfrowy! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila
Strategie zarządzania, sposoby wdrażania technice i zasady zmian organizacyjnych niezbędnych do zbudowania producenta wykorzystującej AIWiększość organizacji zareagowało powściągliwie na nienaturalną inteligencję. Pewna grupa światowej klasy firm postanowiła jednak użyć jej możliwości i zrewolucjonizowała swoje procesy, strategie, kulturę, obsługę klienta i oferowane produkty. Marki te, stanowiące niespełna procent wszelkich obfitych przedsiębiorstw, są aktualnie liderami produktywności w swych branżach. Stosują ulepszone modele biznesowe, podejmują optymalniejsze decyzje, sprawniej obsługują klientów, oferują konkurencyjne produkty i usługi, a także dyktują wyższe ceny.Thomas Davenport i Nitin Mittal przyglądają się awangardzie AI z punktu widzenia ugruntowanych na rynku firm, takich jak Anthem, Ping An, Airbus i Capital One.
Książka jest pełna atrakcyjnych spostrzeżeń, opisów strategii i najkorzystniejszych praktyk, dostarcza liderom i ich zespołom danych niezbędnych do tego, by wprowadzić ich markę na wyższy poziom wykorzystania AI.Jeżeli chcesz wiedzieć, jak będzie wyglądała następna faza implementacji AI w biznesie, albo pragniesz w pełni wykorzystać tę technikę w swej firmie, to sztuczna inteligencja w biznesie pokazuje, jak to robią najlepsi, i oferuje narzędzia, dzięki którym AI stanie się sercem twojego przedsiębiorstwa.To fascynujące spojrzenie na przełomowe marki zdobywające przewagę na rynku dzięki wykorzystaniu AI.
„Większość organizacji nie docenia możliwości sztucznej inteligencji. Każdy, kto chce się dowiedzieć, jak ją użyć jako transformujący czynnik w biznesie, powinien przeczytać tę książkę”.
̶ Prof. Marco Iansiti, kierownik Katedry Zarządzania im. Davida Sarnoffa w Harvard Business School
„nienaturalna inteligencja jest obecnie technologią o największym przystępnym potencjale transformacyjnym. Największe zyski przyniesie firmom, które postawią na jej zadziorną eksploatację. Sztuczna inteligencja w biznesie nadzwyczajnie demonstruje, jak wydobyć z AI maksymalną wartość”.
̶ Piyush Gupta, dyrektor generalny DBS Group
Thomas H. Davenport – profesor zwyczajny, kierownik Katedry Informatyki i Zarządzania Babson College, profesor wizytujący Saïd Business School przy Uniwersytecie Oksfordzkim, pracownik naukowy Inicjatywy dla Gospodarki Cyfrowej MIT, starszy doradca w firmie Deloitte Analytics. Autor dwóch bestsellerów: Inteligencja analityczna w biznesie i Big Data at Work.
Nitin Mittal – dyrektor w firmie Deloitte Consulting, w której kieruje działem Rozwoju Strategicznego sztucznej Inteligencji na Stany Zjednoczone oraz zarządza portfelem Globalnej Strategii Doradczej, Analiz, Fuzji i Przejęć (Global Consulting Strategy, Analytics and M&A). Laureat nagrody „Innowator AI Roku” 2019, wręczanej podczas Szczytu nienaturalnej Inteligencji w Nowym Jorku.
gratisowy fragment:
UWAGA!!! towar CYFROWY! - Wysyłany po zakupie bezpośrednio na maila.
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Sztuczna inteligencja w biznesie. jak zdobyć rynkową przewagę dzięki ai (e-book). Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.