Zdjęcia produktu


Metoda lean startup. wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek (One press)

(2017 / 248 / One Press / Helion / Eric Ries / miękka / 9788383222189)
Biznes, ekonomia One press
Dostepność na dzień 20.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

35,89 zł
Sklep Empik
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 35,89 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu Empik jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Metoda lean startup. wykorzystaj innowacyjne narzędzia...

Bestseller na liście „New York Timesa"

rewolucyjna metoda autorstwa Erica Riesa pomoże Ci zamienić Twój nowy pomysł biznesowy na zamierzony efekt końcowy, który będzie równocześnie udany, a także trwały. Wynajdziesz tu nowoczesne porady i wskazówki związane z zakładaniem własnego startupu i kierowaniem nim. Poprzez cały czas będziesz uczyć się na autentycznych sukcesach i porażkach innych. To lektura obowiązkowa dla wszelkich przedsiębiorców, którzy są już gotowi, aby zapoczątkować coś naprawdę dużego.
Ken Blanchard, współautor książek Jednominutowy menedżer i Empowerment.Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników!

Ries demonstruje nam, jak przebijać się poprzez gęstą mgłę niepewności, spowijającą startupy. Opisuje usystematyzowany model działania, formułujefunkcjonalne i sprawdzone wskazówki. Niewykluczone, iż niniejsza książka bardziej skutecznie wspomoże światowy wzrost gospodarczy niż jakakolwiek inna książka biznesowa napisana w ostatnich latach.
Tom Eisenmann, profesor zajmujący się przedsiębiorczością, Harvard Business School

Nie znam lepszego podręcznika pozwalającego zmaksymalizować szanse startupu na sukces.
Mitchell Kapor, założyciel Lotus Development Corp.

Znajdujemy się u progu nowego stulecia zarządzania. Przez lata udało nam się wypracować znakomite metody zarządzania pokaźnymi firmami, jednak w kwestii startupów i innowacji nadal działamy po omacku. Niniejsza książka stawia pierwsze potężne fundamenty dla przedsiębiorczości w nowych czasach. Wytworzony poprzez autora ruch Lean Startup dąży do tego, abyś mógł stworzyć kolejny hit rynkowy za pomocą pionierskich narzędzi.

Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą z własnym startupem, czy także działasz w strukturach obszernej organizacji, wynajdziesz tu nad wyraz ważne wskazówki, które przydadzą Ci się na drodze w nieznane. Poznaj praktyczne metody zezwalające unikać błędów w rozwoju produktu, naucz się systematycznie oceniać i interpretować wczesne sygnały płynące z rynku oraz decydować, czy należy wykonać zwrot, czy trwać przy dotychczasowych działaniach. Korzystaj z wiedzy innowatorów, którzy wdrożyli swoje firmy na szczyt, i dołącz do tego szacownego grona.

Eric Ries jest przedsiębiorcą i autorem bloga Startup Lessons Learned. Jest współzałożycielem IMVU, gdzie pełnił na dodatek funkcję dyrektora technicznego. Był to jego trzeci startup. Nieraz przemawia w trakcie przeróżnych wydarzeń biznesowych i doradza wielu startupom, obfitym przedsiębiorstwom i firmom inwestycyjnym w zakresie strategii biznesowej i strategii rozwoju produktu. Pełni funkcję przedsiębiorcy-rezydenta w Harvard Business School.


Recenzje:

Książka przedstawia świeże podejście do zakładania startupów, ale tak naprawdę przyda się każdemu, kto planuje otwarcie nowej producenta, wdrożenie nowego towaru czy usługi. Ukazuje, jak zminimalizować ryzyko błędów, które mogą narazić nas na utratę zainwestowanego kapitału i czasu. Opiera się na założeniu MVP (Minimum Viable Product), stworzeniu wersji towaru o małej potrzebnej funkcjonalności, który następnie jest testowany (mierzony) metodą Build–Measure–Learn przy niewielkim wysiłku i najkrótszym czasie projektowania. Podręcznik bezpiecznego wdrażania nowych usług i produktów.
Cyfrowi Nomadzi (2017-07-12)


w trakcie naszej przygody z programowaniem zetknęliśmy się z książkami poruszającymi najróżniejsze tematy. Programowanie, branża IT, biznes, świeże technologie, design, rozwój osobisty, biografie znanych ludzi – było tego naprawdę niemało. Sporo z nich zmieniło sposób w jaki dzisiaj myślimy i podchodzimy do nauki, a także pracy. W cyklu books dzielimy się z wami najkorzystniejszymi wg nas tytułami które pomogą wam stać się ulepszonymi programistami i bez dwóch zdań poszerzą wasze horyzonty.

Co w środku

Omówiony "ruch Lean Startup dążący do tego, abyś mógł stworzyć kolejny hit rynkowy za pomocą prekursorskich narzędzi". Brzmi, jak kolejna metoda cud. Założymy drugiego Facebook’a. Tak, przyznam, iż miałem takie przebłyski studiując oraz wkręcając się coraz bardziej w świat startupów i Imagine Cupów. Ostatecznie decyzja padła inna, stworzymy Zintegrowany System Powiadamiania dla Ochotniczych Straży Pożarnych. Co z tego wszystkiego wyszło? Nic. Przepraszam, może nie nic, bo dużo się nauczyliśmy – byłem z tego dumny. Książka trafiła jakiś czas potem w moje ręce i czytam "Problem w tym, iż "uczenie się" jest najstarszą ze wszelkich wymówek, przy pomocy których usprawiedliwia się brak wyników. Właśnie na to powołują się menedżerowie, którym nie udało się osiągnąć wyodrębnionych celów". Duma zmalała, faktycznie nikt z nas menedżerem prawidłowym nie był. Podejście, które mieliśmy do całego przedsięwzięcia na dodatek, jak się okazało, pozostawia niemało do życzenia.

Jeżeli "hit rynkowy" Cię nie przekonuje to z mojej strony mogę zagwarantować – nawet jeśli ta książka nie sprawi, iż odniesiesz sukces ze swoim przedsięwzięciem to co najmniej pomoże Ci nie zmarnować mnóstwa czasu, sił i pieniędzy – a to już coś, dobra baza pod kolejną próbę.

Dajemy plusy za

przedstawienie metod, które są uniwersalne (można z nich korzystać w praktycznie każdym typie inicjatywy)
przytoczenie wielu przykładów prawdziwych przedsięwzięć i bogatego doświadczenia autora
brak lania wody
poznajprogramowanie.pl (2017-02-08)


Książka, a raczej opisana w niej koncepcja budowania produktów i biznesów przewróciła moje założenia o świecie do góry nogami. Dziś jest dla mnie jak biblia przedsiębiorcy. Dlaczego? Bo uświadamia, że przedsiębiorca to nie ktoś, kto pisze biznes plany, a badacz terenowy, który kocha robić eksperymenty, testować i ciągle podważać swoje założenia o pomyśle, projekcie, czy biznesie. To ktoś kto uczy się cały czas i po wyciągnięciu wniosków ze swych badań – od razu wdraża je w życie, usprawnia rozwiązanie, polepsza, uzupełnia i dalej bada, testuje, sprawdza kolejne założenia. Ten iteracyjny sposób pracy stał się dla mnie podstawą wszelkiego co robię na blogu, w social mediach, w produktach rozwojowych i w zasadzie we wszystkim, czego się podejmuję. I przynosi piękne efekty.
Projectmanagerka.pl (2017-02-01)


Kolejna książka, którą na dniach przeczytałem to Metoda Lean Startup – wykorzystaj progresywne narzędzia i stwórz producenta. Która zdobędzie rynek. Napisana przez Eric Ries. Głównie książka jest dedykowana dla tych, co chcą rozwijać producenta nie tylko nieduże w fazie rozwoju też te szerokie. Dlaczego sięgnąłem po tę książkę? Ponieważ blog traktuję jak małą markę. Ponoszę pewne koszta oraz osiągam zyski. Aby móc go rozwijać muszę opanować pewne dziedziny wiedzy, które przyczynią się do wyróżnienia się wśród tysięcy innych blogów. W tym właśnie pomaga ta książka. Autor lekko zmodyfikował filozofię Lean manufacturing pod firmy w początkowej fazie rozwoju. Dlatego wynajdziesz tutaj nad wyraz dużo odwołani do terminologii Lean. Dlatego sięgając po tę książkę zalecam zapoznanie się Lean manufacturing abyś znał takie pojęcia jak 5 WHY, kanban, keizen, genchi genbutsu, just in time, flow, pull, specify value itd. Więc czym jest Lean Startup Lean Startup to nowe spojrzenie na tworzenie nowych pionierskich produktów, które kładzie jednoczesny nacisk na szybką iterację i pozyskiwanie opinii klientów, wielką wizję i jednakowo wielką ambicję. Autor nawiązuje do wielu praktycznych przykładów z życia i opisuje rozmaite strategie w takich firmach jak IMVU, Dropbox czy Groupon. Z książki dowiesz się jak rozwijać oraz w jaki sposób czerpać wiedzę aby rozwój był trwały. A w tym właśnie ma pomóc Lean. W ramach filozofii Lean wartość definiuje się jako oferowanie korzyści klientowi – wszystko inne jest marnotrawstwem. Z książki niezwykle dużo dowiesz się w jaki sposób używać 5 WHY, które działania kredują wartość a które są czystym marnotrawstwem. Co dała mi książka Dzięki przeczytaniu książki już wprowadziłem pierwszą modyfikację do bloga a mianowicie jakiś czas temu zacząłem wytwarzać poradnik na temat emerytury w UK i postanowiłem od razu zakomunikować na blogu o tym tak jak startupy tworzą minimalnie satysfakcjonujący towar. Też zamierzam w tym roku skupić się na płatnym motorze wzrostu w tych segmentach, na których zarabiam na blogu. Dzięki temu zyskam obszerniejszy ruch a koszt reklamy powinien zwrócić się właśnie dzięki czemu, iż nowych czytelników będę kierował tam, gdzie uzyskuje największy dochód. W książce wyszukasz ponadto sporo danych na temat procesu uczenia się oraz jak rozwijać kulturę innowacyjności. Już któraś osoba akcentuje jak ważne są szkolenia, nawet w firmie, która dopiero rozwija się. A czy ty wiesz które działania kreują wartość a które stanowią marnotrawstwo w Twoich przedsięwzięciach?
moneygrabbing.co.uk (2017-01-09)


Z moich obserwacji wynika,dużo osób do własnej marki podchodzi na zasadzie stawiania wszystkiego na jedną kartę (opisałem to nieco szerzej w tym wpisie na temat tego jak zakładać własną producenta). Jestem absolutnym przeciwnikiem takiego sposobu myślenia. Stanowczo natomiast cenię pomysł jak najszybszej weryfikacji swojego pomysłu na rynku, choćby, gdy znajduje się w stanie dalekim od doskonałości. Zilustruję to na złym i dobrym przykładzie.

Zły: marzy mi się własny sklep internetowy. Korzystając z faktu, iż mam etat i tym samym moja zdolność kredytowa dla banku jest wysoka, zaciągam kredyt.posiadać czas na dla producenta rzucam pracę. Zlecam stworzenie własnej platformy, a resztę pakuje towar i marketing. I zaczynam działać nie sprawdziwszy niczego wcześniej w praktyce.

Sensowniejszy przykład:

Tworzę uproszczony sklep internetowy z minimalną funkcjonalnością, który puszczam w sieć. Z racji tego, iż zachowałem pracę jego obsługą zajmuje się po godzinach. Moim nadrzędnym celem nie jest zarobek, ale zebranie doświadczeń i opinii klientów na podstawie których dokonam zmian, aż do dopracowania projektu.

Książka jest pisana niestety w sposób straszliwie technologiczny. Jej autor opowiada o założenia na przykładzie swoich projektów internetowych i lektura wymagała pokaźnego skupienia. Wielu to odrzuci, ale jeśli kogoś zaintrygowała koncepcja zawarta w poniższym filmie to powinien rozważyć zakup.
jakzarabiacpieniadze.com.pl (2015-10-09)


Czy zdarzyło Ci się poświęcić swój czas i pieniądze na stworzenie produktu albo usługi, których nikt nie chciał kupić? Jeśli tak, to nie jesteś jedyna. Dużo znanych przedsiębiorców popełniło ten sam błąd. Prowadzenie start-upu nie musi być drogą we mgle. Można się tego nauczyć.

Czego oczekuję od literatury biznesowej?

Dobra książka to taka, która inspiruje mnie do działania, tworzenia map myśli. Powoduje, że mam ochotę wziąć do ręki flamastry i rozrysować najmocniejsze treści, żeby podzielić się wrażeniami ze znajomymi. Właśnie takie reakcje wywołała u mnie Metoda Lean Startup.

Już sam autor okazał się inspiratorem. Eric Ries jest postacią bardzo znaną w świecie start-upów. Polecam śledzić jego bloga Startup Lessons Learned www.startuplessonslearned.com, na którym dzieli się swymi doświadczeniami z prowadzenia start-upów.

Czy warto poświęcić kilka godzin na lekturę Lean Startup?

Jeśli nie chcesz stworzyć produktu, którego nikt nie kupi, to warto.

Nie działaj pochopnie, gdy możesz użyć innowacyjne narzędzia, które pozwolą Ci wyróżnić adekwatny kierunek i nauczą jak badać sprawność Twoich działań. Eric Ries przestrzega przed marnotrawstwem. Nie poświęcaj cennego czasu na produkowanie dużych partii, które mogą okazać się bezwartościowe dla odbiorcy. Zamiast tego stwórz MVP (minimalnie satysfakcjonujący towar), korzystając przy tym z opinii klientów. Następnie zbadaj jak odbiera go rynek, zmodyfikuj to, co trzeba i znowu zbadaj. Zdobędziesz cenne doświadczenie, które pozwoli Ci stworzyć produkt tak wartościowy dla klienta, że będzie on skłonny za niego zapłacić.

Jeśli chcesz poznać przykłady opisujące jak start-upy radziły sobie przed i w trakcie użytkowania tej metody, to wiesz co zrobić
Kreatorka Jutra (2015-08-20)


Lean startup można tłumaczyć na trzy sposoby: ‘chude początki’ lub ‘zwrot ku początkowi’ albo ‘niedoskonały nowy towar’. Co precyzyjnie rozumieją osoby posługujące się tym zwrotem nam, Polakom trudno będzie zrozumieć poprzez odmienny kontekst kulturowy. Wszystko zaczęło się w Dolinie Krzemowej, w której domy i garaże posłużyły, jako miejsca powstawania innowacyjnych projektów, które mogły zdobyć rzesze klientów (co było niezwykle rzadkie) albo na twórcy odcisnąć piętno porażki. Tego ostatniego, gorzkiego owocu zakosztował i Eric Ries, który stworzył ze znajomymi kilka startupów, których zakończenie było wielką tragedią. Dopiero IMVU, komunikatora z możliwością kreowana avatara i zawierania znajomości z innymi avatarami (odwołanie do tego typu tworu pojawia się w polskim filmie „Sala samobójców" reż. Jana Komasa). Jego ostateczne przeznaczenie nie od początku było takie jak aktualnie, dlatego nie od razu odniosło sukces. Liczne ulepszenia, wizje, próby nadążenia za tym, co może spodobać się odbiorcom sprawiało, iż kolejny startup chylił się ku upadkowi. Z wielu jego właściwości zrezygnowano na rzecz kreowania wizerunku poprzez odbiorcę, co stało się szczególnie powszechne we wielu grach.

Eric Ries w „Metodzie Lean Startup" nad wyraz skrupulatnie opisuje prace nad udanym projektem, porównuje z innymi firmami, które odniosły sukces, wskazuje błędy swojego wcześniejszego myślenia, lecz nie ma tu gotowych rozwiązań jak powołać startup, który przerodzi się w konkurencyjne przedsiębiorstwo. Nie oszukuje czytelnikami wizjami zarobionych pieniędzy. Startup jest tu z reguły ciężką pracą, ciągłymi wyrzeczeniami i nauką, która może odbywać się w ramach pokaźnej firmy chcącej wprowadzić na rynek nowy produkt, dla którego muszą znaleźć nabywców przez wyjście naprzeciw ich niezdefiniowanym oczekiwaniom.

Praca nad startupem nie jest nietrudna i wymaga ciągłego uczenia się, otwartości na zmiany i gotowości porzucenia projektu, nad którym spędziło się setki godzin. „Startupy nie powstają tylko po to, aby coś produkować, zarabiać pieniądze czy obsługiwać klientów. Powstają po to, by się uczyć sposobów budowania rentownej firmy". Metoda Lean Startup to przeważnie rozciągliwe podejście do wyprodukowanego artykułu, żeby był on przydatny, czyli znalazł nabywców. „Mimo że przechwalamy się naszą skutecznością w produkcji wszystkiego, światowa gospodarka nadal odznacza się niesamowitym marnotrawstwem. Jego źródłem nie jest brak efektywnej organizacji pracy, ale fakt, że pracujemy nad niewłaściwymi rzeczami – i to na skalę przemysłową. Jak powiedział kiedyś Peter Drucker, ‘Nie ma nic tak samo bezsensownego jak istotnie skuteczne robienie tego, czego robić nie należało’".

W książce Erica Riesa można znaleźć niemało wskazówek, które mogą pomóc w uniknięciu błędów. Czy nam się to uda zależy od tego, na ile tworzenie nowego towaru będziemy traktować rozciągliwie i ciągle się uczyć metod jego udoskonalania (nie potrzebnie technologicznego). Książkę polecam działającym w inkubatorach przedsiębiorczości i wszystkim, którzy chcą zwiększyć swoją ofertę.
górowianka (2014-11-17)


Gdzie jednak znaleźć wiedzę potrzebną do tego by nauczyć się jak zbudować startup, który odniesie sukces? To czego potrzebuje każdy przedsiębiorca na początku swojej drogi to zbudowanie sprawnie funkcjonującego i rentownego modelu biznesowego.

Jedną z najszczególniej lubianych pozycji wydawniczych wśród startupowców jest książka „Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera" wydana poprzez wydawnictwo Helion. Książka tworzona została przez 470 praktyków z 45 krajów i zaprezentowano w niej uniwersalne narzędzie, które w usystematyzowany sposób zezwala na zaprojektowanie modelu biznesowego dla swojej działalności.

Inną pozycją wartą uwagi jest książka "Metoda Lean Startup", której autorem jest Eric Ries. Opisana jest w niej metoda, która pozwala maksymalizować szanse na sukces nowopowstałego startupu. Jedną z propozycji autora jest rozpoczęcie działalności z "minimalnie satysfakcjonującym produktem", który nie będzie posiadał wszelkich kluczowych funkcjonalności, jednak umożliwi organizacji uczenie się i regulowanie produktu do potrzeb swych klientów.
Moja firma (2014-07-28)


Maciej Oleksy, autor bloga ProductLabs.pl mówi, iż lektura była dla niego olśnieniem. - Jego (Eric’a Ries’a) książka to nie tylko komplet praktyk,w głównej mierze manifest – „przestańmy tracić ludzką energię na wytwarzanie produktów, których nikt nie potrzebuje i nie używa" - recenzuje Oleksy na łamach Antyweb. Autor pisze, że przedsiębiorstwa zapędziły się w strategię jak więcej produkować, pomijając co, dla kogo i kiedy.
mamstartup.pl (2014-04-23)

Książka „Metoda Lean StartUp" to genialna pozycja dla osób, które w jakiś sposób wiążą się z branżą IT/Web. Co rusz powstają tu nowe narzędzia internetowe, portale społecznościowe – wschodzące gwiazdy sieci. Książka przedstawia startup jako innowację, coś co pojawia się i porusza odbiorców, nie chodzi przecież o stworzenie kolejnego kramu z warzywami, no chyba, iż ów kram dostarczałby jedzenie zamawiane tweetami przez drony;)

Opisana metoda LS – jest oparte zmianie nastawienia, które odchodzi od tradycyjnego myślenia, gdzie to my uznajemy,kupujący coś potrzebują, więc to generujemy. Książka obfituje tu w liczne przykłady i porównania, przedstawiając, iż najpierw warto zadać sobie kilka podstawowych pytań:

- jakie trudności posiadają kupujący i czy je zauważają?
- czy byli aby skłonni zapłacić za to co oferujemy?
- czy jesteśmy w stanie stworzyć rozwiązanie, które ten problem rozwiąże?

Dla osób zainteresowanych tematyką, jest przystępny także krótki artykuł na bazie książki. Taki kształt powstawania miał FB, który zaczął się od niewielkiej społeczności studenckiej. Stworzono coś co można nazwać drobnym modelem – serwis do oceniania zdjęć znajomych, gdy ten okazał się modny poczyniono dalsze kroku ku rozbudowie tego tzw. Modelu podstawowego (MVP). Książka porządkuje niemało sposobów realizacji projektu typowo progresywnego, startupowego – demonstruje jak krok po kroku przejść od pomysłu, po sprawdzenie go w małym wymiarze na użytkownikach, aż po finalny sukces.

Jeśli chodzi o wady książki, niektóre fragmenty są szczerze mówiąc lekko nużące i zbyt rozbudowane, co dodaje książce pewnego patosu i powagi. Publikacja warta przeczytania, nawet jeśli pierwsza lektura lub przeglądnięcie może wydać się dosyć niełatwe i siermiężne.
WebSEM.pl (2014-02-11)


Lektura tej pozycji uświadomi wam, jak wielkie możliwości proponuje umiejętne korzystanie ze startupu.

Czym jest startup, na jakiej zasadzie działa i dlaczego warto zwrócić uwagę na jego rolę w świecie biznesu - na te właśnie pytania stara się odpowiadać Erie Ries, jeden z amerykańskich autorytetów w dziedzinie strategii rozwoju towaru. W swojej książce dzieli się całym mnóstwem wskazówek odnośnie wyboru stosownego modelu startupu dla danego rodzaju przedsięwzięcia, decyzji jakie należy podejmować w każdej fazie rozwoju projektu, czy metod, dzięki którym realne jest usprawnienie kontroli nad funkcjonowaniem artykułu. Najlepszymi przykładami startupów sa takie podmioty jak Facebook, Google czy rodzima Nasza Klasa. Objaśnienia i porady Riesa pomagają zrozumieć mechanizm, odpowiadający za powstawanie podobnych sieciowych gigantów. Upraszczają one dodatkowo analizę rynku, która jest wyjątkowo pomocnym narzędziem przy podejmowaniu wszelkich kluczowych decyzji.
magazynt3.pl (2012-12-06)


Spis treści:

O autorze
Wprowadzenie
Geneza modelu Lean Startup
Metoda Lean Startup
Dlaczego startupy ponoszą porażki?
Sposób organizacji materiału
Drugie stulecie zarządzania
Część I Wizja
1 Start
Zarządzanie przedsiębiorcze
Korzenie ruchu Lean Startup
2 Definicje
Kim tak starannie jest przedsiębiorca?
Skoro jestem przedsiębiorcą, to jak zdefiniować startup?
SnapTax
Lean Startup w siedem tysięcy osób
3 cykl uczenia się
cykl weryfikowanego uczenia się w IMVU
doskonała strategia
Sześć miesięcy do premiery rynkowej
Premiera rynkowa
Rozmowy z klientami
Cała moja praca do kosza
Wartość a marnotrawstwo
Gdzie szukać potwierdzenia?
Śmiałość towarzysząca zeru
Wnioski IMVU i nie tylko
4 Eksperymenty
Od alchemii do nauki
Mierz wysoko, zacznij jednak od minimalnych kroków
Chcesz osiągnąć trwałe zmiany? Natychmiast rozpocznij eksperymenty
Podział
Eksperyment jako produkt
Village Laundry Services
Lean Startup w sektorze publicznym?
Część II Kierunek
Od wizji do nadawania kierunku
5 Akt wiary
Strategia opiera się na założeniach
Wzorce i antywzorce
Nie tylko "we właściwym miejscu we właściwym czasie"
Wartość i wzrost
Genchi genbutsu
W teren!
Projekt i archetyp klienta
Paraliż analityczny
6 Testy
Dlaczego pierwsze wersje produktu nie muszą być rewelacyjne
Minimalnie satysfakcjonujący towar wideo
Minimalnie satysfakcjonujący towar concierge
Nie zwracaj uwagi na osiem osób siedzących za kulisami
Znaczenie projektu i jakości dla MVP
Przeszkody na drodze do zbudowania MVP
Od MVP do księgowości postępowej
7 Pomiary
W jaki sposób coś tak pozornie nudnego jak księgowość może odmienić Twoje życie?
Model odpowiedzialności, który sprawdza się we wszystkich branżach
Zasady księgowości postępowej trzy cele pośrednie związane z procesem uczenia się
Definiowanie punktu odniesienia
Strojenie motoru wzrostu
Zwrot albo trwanie
Księgowość innowacyjna w IMVU
Doskonalenie towaru za pięć dolarów dziennie
Analiza kohortowa
Optymalizacja a proces uczenia się
Złudne wskaźniki słowo przestrogi
Wskaźniki poręczne a złudne wskaźniki
Kohorty i testy podziału
Kanban
Diagram pracy kanban z podziałem na etapy
Testowanie hipotez w Grockit
Trzy "P" i ich znaczenie
ergonomiczność
przystępność
transparentność
8 Zwrot (albo trwanie)
Księgowość innowacyjna pozwala na szybsze realizowanie zwrotów
Długość pasa startowego startupu zależy od tego, ile zwrotów startup może jeszcze wykonać
Zwrot wymaga odwagi
Zebranie w sprawie zwrotu lub trwania
Brak zwrotu
Klasyfikacja zwrotów
Zwrot zbliżający
Zwrot oddalający
Zwrot ku segmentowi klientów
Zwrot ku potrzebom klientów
Zwrot platformowy
Zwrot ku nowej architekturze biznesowej
Zwrot ku wartości
Zwrot ku motorowi wzrostu
Zwrot ku kanałowi
Zwrot technologiczny
Zwrot jest hipotezą dotyczącą strategii
Część III Przyspieszenie
Silniki start!
9 Partia
minimalne partie a przedsiębiorczość
niewielkie partie w IMVU
Wdrażanie ciągłe w innych branżach niż branża programistyczna
drobne partie w praktyce
śladowe partie w szkolnictwie
Spirala śmierci pokaźnych partii
Nie pchaj ciągnij
Hipotezy i techniki pull w branży czystych technologii
10 Wzrost
Skąd się bierze wzrost?
Trzy motory wzrostu
Chwytny motor wzrostu
Wirusowy motor wzrostu
Płatny motor wzrostu
Zastrzeżenie
O zestawieniu artykułu i rynku decyduje motor wzrostu
Kiedy motor przestaje pracować
11 Adaptacja
Budowanie organizacji adaptującej się
Czy można działać zbyt szybko?
Pięć razy dlaczego
Dokonuj proporcjonalnych inwestycji
automatyczny regulator prędkości
Klątwa pięciu winnych
Od czego zacząć
Spojrzeć (niewygodnej) prawdzie w oczy
Zacznij powoli i skoncentruj się na konkretach
Wyznacz mistrza procesu "Pięć razy dlaczego"
"Pięć razy dlaczego" w praktyce
Nie upychaj wszystkich zaległości w ramach procesu "Pięć razy dlaczego"
Przejście na mniejsze partie
Rok pierwszy osiągnąć porażkę
Rok drugi pamięć mięśniowa
Rok trzeci eksplozja
12 innowacyjność
Jak pielęgnować bezprecedensowe innowacje
Rzadkie,jednostajne zasoby
Samodzielność i niezależność w pracach rozwojowych
Osobisty interes w wynikach prac
Tworzenie platformy umożliwiającej prowadzenie eksperymentów
Ochrona spółki matki
Racjonalne obawy
Zagrożenia związane z ukrywaniem innowacji
Budowa piaskownicy innowacyjności
Odpowiedzialność zespołów wewnętrznych
Zarządzanie portfelowe
Przedsiębiorca to stanowisko
Wchodzenie w status quo
13 Epilog nie marnuj
Organizacyjne supermoce
przeważnie system zagrożenia
Pseudonauka związana z rozwojem artykułu
Nowy program badawczy
Długoterminowa Giełda Papierów Wartościowych
Podsumowanie
14 Dołącz do nas
Spotkania członków ruchu Lean Startup
Lean Startup wiki
Lean Startup Circle
Konferencja Startup Lessons Learned
Lektura obowiązkowa
Lektura dodatkowa
Pełna krystaliczność
Podziękowania

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    Biznes, ekonomia
  • Producent

    One press
  • ISBN

    9788383222189
  • Oprawa

    Miękka
  • Autor

    Eric ries
  • Wydawnictwo

    One press / helion
  • Ilość stron

    248
  • Rok wydania

    2017
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek (sklep Empik)
    35,89 zł Sklep Empik
    Przejdź do sklepu
  • Metoda Lean Startup (sklep TaniaKsiazka.pl)
    37,11 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 2 promocyjnych ofert w cenach od 35,89 zł do 37,11 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Metoda lean startup. wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii Biznes, ekonomia

  • Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, wiśnia

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, wiśnia
    wytworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
    456,33 zł
  • Zarys Historii Myśli Ekonomicznej

    Zobacz w sklepie Zarys Historii Myśli Ekonomicznej
    Podręcznik w sposób dostępny i syntetyczny demonstruje podstawowe dane o dorobku głównych szkół i nurtów w ekonomii od jej narodzin aż po czasy...
    21,98 zł
  • B2b partner Regał cascade, 800x300x1766 mm, grafit

    Zobacz w sklepie B2b partner Regał cascade, 800x300x1766 mm, grafit
    designowy regał o nieregularnych półkach świetnie uzupełni innowacyjne biuro i salonjest wytworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18...
    845,01 zł
  • Regał biurowy PRIMO GRAY, 1781 x 400 x 420 mm, szary/wiśnia

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO GRAY, 1781 x 400 x 420 mm, szary/wiśnia
    produkowana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
    826,56 zł
  • Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, buk

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO WOOD, 1087 x 800 x 420 mm, buk
    wytworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
    774,90 zł
  • Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, buk

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO WOOD, 740 x 400 x 420 mm, buk
    produkowana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość pomiędzy półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...
    456,33 zł
  • Regał biurowy PRIMO WOOD, 1781 x 400 x 420 mm, buk

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO WOOD, 1781 x 400 x 420 mm, buk
    wytworzona z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35 kgregulowane...
    826,56 zł
  • Governance. Wybór tekstów klasycznych

    Zobacz w sklepie Governance. Wybór tekstów klasycznych
    Świat społeczny bezustannie się zmienia i staje się przy tym coraz bardziej kompleksowy. Coraz trudniej regulować jego funkcjonowanie. Oddziaływanie...
    37,01 zł
  • Regał cascade, 800x300x1766 mm, biały B2b partner

    Zobacz w sklepie Regał cascade, 800x300x1766 mm, biały B2b partner
    designowy regał o nieregularnych półkach doskonale uzupełni nowoczesne biuro i salonjest stworzony z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18...
    845,01 zł
  • Regał sortujący PRIMO WOOD, 800 x 420 x 1781 mm, 45 przegród, czereśnia

    Zobacz w sklepie Regał sortujący PRIMO WOOD, 800 x 420 x 1781 mm, 45 przegród, czereśnia
    produkowane z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, wyekwipowane w listwy przyblatowepotężne półki, odległość między półkami 350 mm, nośność...
    2,057,79 zł
  • Regał biurowy PRIMO WOOD, 1781 x 400 x 420 mm, wenge

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO WOOD, 1781 x 400 x 420 mm, wenge
    wytwarzana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...
    826,56 zł
  • Regał biurowy PRIMO WHITE, 1087 x 800 x 420 mm, biały

    Zobacz w sklepie Regał biurowy PRIMO WHITE, 1087 x 800 x 420 mm, biały
    wyprodukowana z laminowanej płyty wiórowej o grubości 18 mm, z obrzeżem ABSpółki stałe, odległość między półkami 322 mm, nośność półki 35 kgdostosowywane...
    774,90 zł