Zdjęcia produktu


Relacje społeczne w koopetycji muzeów (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)

(Patrycja Juszczyk / 9788378757627)
E-booki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Dostepność na dzień 25.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

41,80 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 41,80 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Relacje społeczne w koopetycji muzeów

Tytuł Relacje społeczne w koopetycji muzeów Autor Patrycja Juszczyk Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-762-7 Rok wydania 2021 Katowice Wydanie 1 ilość stron 422 Format pdf Spis treści Wstęp 9

Rozdział I
Relacje społeczne i ich miejsce w naukach o zarządzaniu i jakości 19
1.1. Kontekst społeczny w naukach o zarządzaniu i jakości – wybrane aspekty 21
1.2. Sposoby definiowania, typologia i cechy relacji społecznych 34
1.2.1. Relacje społeczne w literaturze – istota, przegląd definicji, , a także źródła 34
1.2.2. Typologia relacji społecznych 50
1.3. Implikacje relacji społecznych dla funkcjonowania podmiotów na rynku 57

Rozdział II
Współpraca – pojęcie, motywy oraz analiza kryteriów klasyfikacji 67
2.1. Istota współpracy międzyorganizacyjnej 71
2.2. Motywy podejmowania współpracy międzyorganizacyjnej 80
2.3. Kryteria klasyfikacji współpracy międzyorganizacyjnej i jej rodzaje 90

Rozdział III
Konkurencja i konkurencyjność – pojęcia i analiza kryteriów klasyfikacji 97
3.1. Konkurencja w ujęciu podmiotowym 99
3.2. Konkurencyjność organizacji 109
3.3. Kryteria klasyfikacji konkurencyjności i jej rodzaje 116

Rozdział IV
Koopetycja jako złożona forma relacji międzyorganizacyjnych 123
4.1. Pojęcie, parametry i typy relacji koopetycji 126
4.2. Przegląd teorii i koncepcji wyjaśniających relacje koopetycji 147
4.2.1. Teoria gier 149
4.2.2. Podejście zasobowe 153
4.2.3. Teoria kosztów transakcyjnych 157
4.2.4. Teoria sieci 161
4.2.5. Koncepcja paradoksu 165
4.3. Korzyści i koszty koopetycji dla prowadzonej działalności 172

Rozdział V
Relacje międzyorganizacyjne organizacji niekomercyjnych – przykład instytucji kultury 189
5.1. Specyfika funkcjonowania instytucji kultury. Muzea jako organizacje niekomercyjne 189
5.1.1. Instytucje kultury – istota i specyfika funkcjonowania 197
5.1.2. Muzea jako przykłady instytucji kultury 201
5.1.3. Formy prawne muzeów w Polsce 206
5.2. Istota, typy i obszary współpracy międzyorganizacyjnej w obszarze kultury – przykład muzeów 209
5.3. Konkurencja, a także konkurencyjność organizacji publicznych i non profit 219
5.4. Znaczenie koopetycji dla funkcjonowania i rozwoju instytucji kultury, w tym muzeów 224

Rozdział VI
Ramy koncepcyjne i metodyka badań empirycznych 238
6.1. Identyfikacja luk badawczych w zakresie podjętej tematyki – problem badawczy i ramy koncepcyjne 238
6.2. Metody, techniki i narzędzia badawcze 245
6.3. Przesłanki oraz metody wyboru rozmówców do badań. Charakterystyka badanych podmiotów 250
6.4. Metody analizy informacji empirycznych 257

Rozdział VII
Relacje społeczne w koopetycji muzeów – wyniki badań empirycznych 260
7.1. Relacje społeczne oraz koopetycja w percepcji badanych 260
7.2. Motywy oraz obszary działań podejmowanych w ramach relacji koopetycji wśród muzeów 265
7.3. Relacje społeczne i ich oddziaływanie na współpracę międzyorganizacyjną muzeów 289
7.4. Relacje społeczne i ich oddziaływanie na zachowania konkurencyjne muzeów 306
7.5. Relacje społeczne i ich oddziaływanie na koopetycję muzeów 315
7.5.1. Relacje społeczne i ich oddziaływanie na koopetycję muzeów publicznych 316
7.5.2. Relacje społeczne i ich oddziaływanie na koopetycję muzeów niepublicznych 327

Zakończenie 339
Bibliografia 349
Spis tabel 401
Spis rysunków 403
Załączniki 405
Załącznik 1. Narzędzie badawcze – kwestionariusz wywiadu półstrukturyzowanego 407
Załącznik 2. Książka kodowa 414
Załącznik 3. Częstotliwość występowania kodów w procesie kodowania materiału empirycznego 418

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Relacje społeczne w koopetycji muzeów (sklep TaniaKsiazka.pl)
    41,80 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 41,80 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Relacje społeczne w koopetycji muzeów. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki