Zdjęcia produktu


Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary zastosowań, AZ#5E128D8DEB/DL-ebwm/pdf (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)

(9788378756941)
E-booki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Dostepność na dzień 21.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

8,55 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 8,55 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej...

Tytuł świeże media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary zastosowań Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-694-1 Rok wydania 2021 Katowice Wydanie 1 ilość stron 104 Format pdf Spis treści Wprowadzenie 7

Rozdział 1
ĘŚĄĆŻ – czyli jak przekuć kryzys w efektywny real time marketing (Jakub Kubasik) 15
1.1. Innowacyjna promocja w formie real time marketingu 16
1.2. ĘŚĄĆŻ staje się akcją marketingową 19
1.3. Real time marketing złotym środkiem na kryzys? 26

Rozdział 2
świeże trendy konsumenckie − możliwości zastosowania mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej (Monika Kamińska) 29
2.1. Współczesne oblicze konsumpcji i potrzeb konsumentów 30
2.2. Zmiany w trendach konsumenckich i poszukiwanie umiaru przez konsumentów 33
2.3. Wpływ mediów społecznościowych na decyzje zakupowe konsumentów 36
2.4. Skuteczna komunikacja marketingowa z wykorzystaniem mediów społecznościowych w dobie nowych trendów konsumenckich 40

Rozdział 3
Media społecznościowe jako środek komunikacji marketingowej w działalności organizacji pozarządowych na przykładzie Związku Harcerstwa Polskiego (Agnieszka Ganiek) 43
3.1. Organizacje pozarządowe jako przedmiot badań naukowych 44
3.2. Związek Harcerstwa Polskiego − istota i działalność organizacji 47
3.3. Istota i klasyfikacja social mediów 48
3.4. Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji ZHP 51

Rozdział 4
Aplikacje mobilne jako nowa forma komunikacji marketingowej z pokoleniem baby boomers (Dawid Banaś) 55
4.1. Ukryty potencjał marketingowy pokolenia baby boomers 56
4.2. Komunikacja marketingowa a urządzenia przenośne 60
4.3. Pokolenie baby boomers jako użytkownicy aplikacji przenośnych 62

Rozdział 5
Kiedy influencer zamiast pomagać szkodzi – przykłady udanych i nieudanych kampanii marketingowych w nowych mediach (Karolina Kubasik) 67
5.1. Świeże media, nowy konsument, nowy marketing 67
5.2. Influencer jako narzędzie w budowaniu wizerunku 68
5.3. Bieda, smród i ubóstwo − czyli jak Lord Kruszwil promuje Podlasie 70
5.4. Jak znaleźć influencera, z którym warto współpracować? 74

Rozdział 6
Napisy i tłumacz języka migowego w nowych mediach i technologiach – komunikacja marketingowa przychylna osobom niesłyszącym? (Agnieszka Kołodziejczak) 79
6.1. Dostępność dla osób głuchych – stan obecny 81
6.2. Nieobecność przystępności w marketingu i danych 84

Bibliografia 89
Spis rysunków 99
Spis tabel 99
Spis fotografii 99
Informacja o autorach 101

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary zastosowań (sklep TaniaKsiazka.pl)
    8,55 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 8,55 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - wybrane obszary zastosowań, AZ#5E128D8DEB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki