Zdjęcia produktu


Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie, AZ#FD3168F8EB/DL-ebwm/pdf (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)

(Joanna Wiechoczek / 9788378756507)
E-booki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Dostepność na dzień 21.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

22,80 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 22,80 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach...

Tytuł Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie Autor Joanna Wiechoczek Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-650-7 Rok wydania 2020 Katowice Wydanie 1 liczba stron 228 Format pdf Spis treści Wstęp 7
Rozdział 1
Wartość dla klienta w naukach o zarządzaniu 13
1.1. Pojęcie wartości dla klienta i jej parametry i rozmiary 13
1.2. Wartość dla klienta a towar systemowy 21
1.3. Modele struktury wartości dla klienta 27
1.4. Wartość dla klienta we współczesnych koncepcjach marketingu 35
1.5. Wartość dla klienta a wartość klienta 43
Rozdział 2
Zarządzanie wartością dla klienta 47
2.1. Proces zarządzania wartością dla klienta 47
2.2. Marketingowy łańcuch wartości jako system zarządzania wartością dla klienta 54
2.3. Metody użytkowane w procesie zarządzania wartością dla klienta 60
Rozdział 3
Innowacje w procesie kształtowania wartości dla klienta 66
3.1. Innowacje – konceptualizacja pojęcia 66
3.2. Typy innowacji i ich związki z wartością dla klienta 70
3.3. Innowacje i wartość dla klienta a wiedza 74
3.4. Kategoria innowacji wartości dla klienta i jej specyfika 80
3.5. Modele rozwoju innowacji i ich zastosowanie w procesie kształtowania wartości dla klienta 86
3.6. Innowacje a sieci powiązań i ich typy 99
Rozdział 4
proces zarządzania innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr progresywnych technicznie na tle jego uwarunkowań rozwojowych 109
4.1. Zewnętrzne uwarunkowania procesu zarządzania innowacjami wartości dla klienta producentów dóbr progresywnych technicznie 109
4.2. Model sieci biznesowej badanych producentów dóbr zaawansowanych technicznie 115
4.3. Proces zarządzania innowacjami wartości dla klienta w sieci biznesowej 120
Rozdział 5
Przedmiot i zakres badań nad innowacjami wartości dla klienta w odniesieniu do dóbr innowacyjnych technicznie 122
5.1. Założenia, cele i pytania badawcze 122
5.2. Metody badań 126
5.3. Kategorie produktów zaawansowanych technologicznie wybrane do badań 128
5.4. Charakterystyka wytypowanych do badań producentów dóbr innowacyjnych technologicznie 136
Rozdział 6
Sieci biznesowe producentów dóbr innowacyjnych technologicznie a zarządzanie innowacjami wartości dla klienta 143
6.1. Podmioty sieci biznesowej badanych producentów oraz stopień ich dominacji 143
6.2. Znaczenie partnerów sieci biznesowej producenta dóbr progresywnych technicznie w procesie zarządzania innowacjami wartości dla klienta 152
6.3. Współdziałanie producentów dóbr zaawansowanych technologicznie z konsumentami jako podmiotami sieci biznesowej w procesie innowacji wartości dla klienta 162
Rozdział 7
Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta przez badanych producentów dóbr nowoczesnych technicznie w poszczególnych fazach tego cyklu 169
7.1. Innowacje wartości dla klienta w fazie jej definiowania i kształtowania 169
7.2. Innowacje wartości dla klienta w fazie jej dostarczania i wymiany 178
7.3. Innowacje wartości dla klienta w fazie jej komunikowania 186
Zakończenie 195
Bibliografia 201
Spis rysunków 227
Spis tabel 228

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie (sklep TaniaKsiazka.pl)
    22,80 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 22,80 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie, AZ#FD3168F8EB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki