Tytuł Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym Autorzy Barbara Borusiak, Tomasz Wanat Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ISBN 978-83-8211-024-1 Rok wydania 2020 Poznań Wydanie 1 ilość stron 188 Format pdf Spis treści Wstęp
1. Merchandising jako element zarządzania kategorią
1.2. Koncepcja zarządzania kategorią – integracja działań w kanale dystrybucji
1.3. Znaczenie merchandisingu w zarządzaniu kategorią
1.4. Zachowania zakupowe nabywców jako przesłanka użytkowania merchandisingu
2. Techniki merchandisingowe w handlu stacjonarnym
2.1. Sterowanie ruchem nabywców w sklepie
2.2. Zagospodarowanie powierzchni sklepu
2.2.1. Determinanty zagospodarowania sklepu
2.2.2. Plan zagospodarowania powierzchni sklepu
2.2.3. Rozmieszczenie masy towarowej w obrębie sali sprzedażowej
2.2.4. Podział powierzchni ekspozycyjnej na grupy towarowe
2.3. Rozmieszczenie towarów w obrębie regałów – tworzenie planogramów
2.4. Ekspozycje promocyjne
2.5. Aranżacja okien wystawowych
2.6. Wizualne aspekty aranżacji sklepu
3. Merchandising w handlu internetowym
3.1. Podobieństwa i różnice między merchandisingiem w handlu stacjonarnym a internetowym
3.2. Architektura danych w sklepie internetowym – forma, organizacja i sekwencja prezentowania danych
3.3. Zachowania zakupowe nabywców jako przesłanka różnicowania technik merchandisingu internetowego
4. Techniki merchandisingowe w handlu internetowym
4.1. Zadania, struktura i organizacja strony głównej
4.1.1. Zadania strony głównej
4.1.2. Struktura strony głównej
4.1.3. Organizacja części znaczącej strony głównej
4.2. System nawigacji na stronie internetowej sklepu
4.3. Strona katalogu – prezentacja produktów
4.4. Prezentacja towaru na karcie artykułu
4.5. Wizualizacja artykułu
5. Techniki perswazyjne wykorzystywane w merchandisingu internetowym
5.1. Techniki perswazyjne związane z regułami Cialdiniego
5.2. Techniki perswazyjne związane z heurystykami poznawczymi
5.3. Techniki merchandisingowe związane z ceną
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Merchandising in offline and online retail (Summary)
Opinie i recenzje użytkowników
Dodaj opinie lub recenzję dla Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.