Zdjęcia produktu


Podstawy marketingu. zadania i studia przypadków (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)

(9788382110111)
E-booki Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Dostepność na dzień 20.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

11,40 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 11,40 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Podstawy marketingu. zadania i studia przypadków

Celem prezentowanej publikacji jest wykształcenie w czytelniku umiejętności podejmowania optymalnych decyzji w procesie funkcjonowania przedsiębiorstwa, a także uświadomienie istnienia współzależności pomiędzy optymalnie skonstruowanymi elementami strategii marketingowej a sukcesem firmy.

Niewątpliwą zaletą książki jest ergonomiczny charakter zawartych w niej informacji. Dzięki stworzeniu modelowych sytuacji, które symulują realne rynkowe wyzwania, z którymi zmagają się firmy na całym świecie, można ćwiczyć umiejętność poprawnych reakcji i badać zróżnicowane scenariusze wydarzeń.

Opracowanie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza z nich pokazuje studia przypadków firm polskich i zagranicznych, dostarczając danych o sposobie zorganizowania wnętrz przedsiębiorstw (zasobach, strukturze organizacyjnej itp.), branży, w jakiej funkcjonują (klientach, dostawcach, konkurentach itp.) oraz mechanizmach interakcji zachodzących pomiędzy nimi.

Natomiast część druga prezentowanej publikacji składa się z zadań i warsztatów, które stanowią nieprzeciętną okazję do pracy grupowej, trenowania niekonwencjonalnych metod rozwiązywania problemów, a także niełatwej sztuki publicznego przemawiania i prezentacji.

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Podstawy marketingu. Zadania i studia przypadków (sklep TaniaKsiazka.pl)
    11,40 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 11,40 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Podstawy marketingu. zadania i studia przypadków. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki