Zdjęcia produktu


Marketing. koncepcje, strategie, trendy, AZ#DB2C9151EB/DL-ebwm/pdf (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)

(Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu / Henryk Mruk,Bogna Pilarczyk, Maria Sławińska / 9788382110326)
E-booki Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Dostepność na dzień 05.02.2025: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

34,20 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 34,20 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Marketing. koncepcje, strategie, trendy, AZ#DB2C9151EB/DL-ebwm/pdf

Tytuł Marketing. Koncepcje, strategie, trendy Autorzy Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk, Maria Sławińska Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ISBN 978-83-8211-032-6 Rok wydania 2020 Poznań Wydanie 1 liczba stron 360 Format pdf Spis treści Wstęp
1. Istota i znaczenie marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem (Maria Sławińska)
1.1. Istota i geneza marketingu
1.2. Ewolucja orientacji przedsiębiorstw
1.3. Marketing jako koncepcja zarządzania
1.4. Kierunki rozwoju marketingu
2. Odrębności sektorowe marketingu (Maria Sławińska)
2.1. Marketing dóbr konsumpcyjnych
2.2. Marketing na rynku instytucjonalnym (B2B)
2.3. Marketing usług
2.4. Marketing organizacji non profit
3. Cykl tworzenia strategii marketingowej. Typy strategii (Bogna Pilarczyk)
3.1. Istota i proces tworzenia strategii marketingowej
3.2. Ocena otoczenia marketingowego i zasobów przedsiębiorstwa
3.3. Cele strategiczne i struktura instrumentów marketingu
3.4. Rodzaje strategii
4. Przewaga konkurencyjna i strategie konkurowania (Bogna Pilarczyk)
4.1. Istota konkurencji i typy przewagi konkurencyjnej
4.2. Analiza konkurencji
4.3. Strategia konkurencji
5. Zachowania konsumentów (Henryk Mruk)
5.1. Potrzeby i ich uwarunkowania
5.2. Demograficzne i ekonomiczne aspekty zachowań nabywców
5.3. Uwarunkowania psychologiczne i społeczne zachowań nabywców
5.4. Inne uwarunkowania
5.5. Cykl podejmowania decyzji o zakupie
5.6. Typy decyzji zakupowych
5.7. Nabywcy instytucjonalni
6. Segmentacja nabywców i wybór rynku docelowego (Bogna Pilarczyk)
6.1. Istota i proces segmentacji
6.2. Kryteria segmentacji
6.3. Wybór rynku docelowego
6.4. Pozycjonowanie oferty i towaru na rynku
7. Metody badania potrzeb i zachowań konsumentów (Henryk Mruk)
7.1. Dane a decyzje marketingowe
7.2. Źródła informacji
7.3. Badania marketingowe – istota i etapy
7.4. Sposoby uzupełniania próby
7.5. Błędy związane z badaniami
7.6. Typy badań marketingowych
7.7. Badania ankietowe
7.8. Badania panelowe
7.9. Badania jakościowe
7.10. Obserwacje, eksperymenty i metody komparatywne
7.11. Techniki projekcyjne
7.12. Współpraca z agencją badań marketingowych
7.13. Raport z badań
7.14. Prezentacja raportu
8. Strategia towaru i opakowania (Henryk Mruk)
8.1. Istota i klasyfikacja produktów
8.2. Stopnie produktu
8.3. Proces życia towaru
8.4. Zarządzanie portfelem produktów
8.5. Zadania menedżera artykułu (MP)
8.6. Opakowanie i jego rola
8.7. Wprowadzanie nowego artykułu na rynek
8.8. Błędy i bariery we wprowadzaniu nowego towaru
9. Zarządzanie marką i wizerunkiem (Henryk Mruk)
9.1. Istota firmy
9.2. Nazwa firmy
9.3. Obszary budowania firmy
9.4. Rodzaje marek
9.5. Firmy prywatne (handlowe, DOB – distribution own brand)
9.6. Wprowadzanie nowej firmy na rynek
9.7. Firma a półka sklepowa
9.8. Zarządzanie marką
9.9. Firma na rynku B2B
9.10. Cykl życia producenta
9.11. Portfele, kanibalizm, mapy percepcji marek i podróbki marek
9.12. Wartość marki
9.13. Firmy polskie
10. Cena w strategii marketingowej (Henryk Mruk)
10.1. Cena a wartość
10.2. Funkcje cen
10.3. Wartość a instrumenty marketingu
10.4. Sprężystość cenowa popytu
10.5. Paradoksy cenowe
10.6. Ceny a zachowania konsumentów
10.7. Sposoby ustalania cen
10.8. Ceny a oferta przedsiębiorstwa
10.9. Strategie cenowe
10.10. Opusty cenowe
10.11. Marże
10.12. Wojny cenowe
11. Zarządzanie dystrybucją (Maria Sławińska)
11.1. Dystrybucja jako instrument marketingu
11.2. Funkcje dystrybucji
11.3. Czynniki wpływające na wybór strategii dystrybucji
11.4. Kanały dystrybucji
11.5. Pośrednicy w kanałach dystrybucji
11.6. Istota i znaczenie kooperacji w kanałach dystrybucji
11.7. Konflikty w sferze dystrybucji i sposoby ich rozwiązywania
11.8. Logistyka dystrybucji
11.9. Trendy w zarządzaniu dystrybucją
12. Sposoby komunikacji masowej (Bogna Pilarczyk)
12.1. Istota i cykl komunikacji marketingowej
12.2. Reklama
12.3. Promocja sprzedaży
12.4. Public relations
12.5. Niekonwencjonalne formy komunikacji masowej
13. Metody komunikacji bezpośredniej (Bogna Pilarczyk)
13.1. Promocja osobista
13.2. Marketing bezpośredni
13.3. Targi i wystawy
13.4. Niestandardowe formy komunikacji bezpośredniej
14. Plan marketingowy (Maria Sławińska)
14.1. Istota i funkcje planu marketingowego
14.2. Etapy cyklu planowania marketingowego
14.3. Struktura i podstawowe komponenty planu marketingowego
15. Kontrola działalności marketingowej (Maria Sławińska)
15.1. Istota i zadania kontroli marketingu
15.2. Przedmiot kontroli marketingu
15.3. Aspekty organizacyjne kontroli marketingu
Bibliografia

Dane oraz specyfikacja:

  • Kategoria

    E-booki
  • Producent

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
  • ISBN

    9788382110326
  • Autor

    Henryk mruk,bogna pilarczyk, maria sławińska
  • Wydawnictwo

    Uniwersytet ekonomiczny w poznaniu
  • Przecena

    -
  • Opinia użytkowników

    -

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Marketing. Koncepcje, strategie, trendy (sklep TaniaKsiazka.pl)
    34,20 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 34,20 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Marketing. koncepcje, strategie, trendy, AZ#DB2C9151EB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki

  • Kontakt ze Źródłem Kroniki Akaszy. Kwantowa Moc Uzdrawiania. Księga 5

    Zobacz w sklepie Kontakt ze Źródłem Kroniki Akaszy. Kwantowa Moc Uzdrawiania. Księga 5
    Kronika Akaszy to energetyczne Pole danych Wszechświata, w którym zanurzone jest wszystko co istnieje, przeszłość, przyszłość i teraźniejszość....
    38,87 zł
  • Literat Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1

    Zobacz w sklepie Literat Kartkówki. edukacja polonistyczna i matematyczna. klasa 1
    Tytuł Kartkówki. Edukacja polonistyczna i matematyczna. Klasa 1 Podtytuł Materiały edukacyjne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo Literat...
    2,85 zł
  • Uzdrowienie miłosierdziem Bożym

    Zobacz w sklepie Uzdrowienie miłosierdziem Bożym
    W konferencji dotykamy Biblijnej wizji Bożego Miłosierdzia, Starego i Nowego Testamentu, ze szczególnym uwzględnieniem Bożego Miłosierdzia w...
    15,11 zł
  • Priorytety polityki zagranicznej Królestwa Arabii Saudyjskiej

    Zobacz w sklepie Priorytety polityki zagranicznej Królestwa Arabii Saudyjskiej
    Priorytety polityki zagranicznej Królestwa Arabii Saudyjskiej w latach 2011–2023 autorstwa Marcina Styszyńskiego to szczegółowa analiza kierunków...
    11,40 zł
  • Siłownie okrętowe cz. II Instalacje okrętowe

    Zobacz w sklepie Siłownie okrętowe cz. II Instalacje okrętowe
    Podręcznik Mariusza Giernalczyka i Zygmunta Górskiego pt. „Siłownie okrętowe”, cz. II, „Instalacje okrętowe”, stanowi część dwutomowego wydawnictwa...
    18,05 zł
  • Literat Zdrowe odżywianie. przepisy antynowotworowe

    Zobacz w sklepie Literat Zdrowe odżywianie. przepisy antynowotworowe
    Poznaj leczniczą moc jedzenia. W tym poradniku wyszukasz ergonomiczne rady, jak zdrowo się odżywiać i uniemożliwiać rakowi, stosując odpowiednią...
    2,18 zł
  • Droga w nieznane

    Zobacz w sklepie Droga w nieznane
    cykl opowiadań „Droga w nieznane" demonstruje w skrócie na przykładzie rodziny autorki jak wyglądały zsyłki Polaków na Syberię w 1936 roku z...
    7,56 zł
  • Origami dla dzieci. samoloty. cuda z papieru

    Zobacz w sklepie Origami dla dzieci. samoloty. cuda z papieru
    Origami to sztuka składania papierowych figurek bez pomocy nożyczek i kleju, będąca wyśmienitą zabawą dla dzieci i dorosłych Dowiedz się, jak...
    6,81 zł
  • Bajki ortograficzne

    Zobacz w sklepie Bajki ortograficzne
    Tytuł Bajki ortograficzne Autor Beata Guzowska Język polski Wydawnictwo Literat ISBN 978-83-8114-727-9 kolekcja Nauka i zabawa Rok wydania 2020...
    1,89 zł
  • Królowa rozproszeń

    Zobacz w sklepie Królowa rozproszeń
    Czy władasz kraina bałaganu i chaosu? Chcesz się poddać i wrzucić dotychczasowy plan dnia do lochu? Jeśli tak, to możesz tytułować się królową...
    44,56 zł
  • Antropologia kulturowa. Część II

    Zobacz w sklepie Antropologia kulturowa. Część II
    Druga część podręcznika Antropologia kulturowa, zatytułowana:”Kultura obyczajowa początku XXI wieku” prezentuje proces zmian i ciągłości w kulturze...
    28,50 zł
  • Media w wychowaniu, dydaktyce oraz zarządzaniu informacją edukacyjną szkoły

    Zobacz w sklepie Media w wychowaniu, dydaktyce oraz zarządzaniu informacją edukacyjną szkoły
    Niniejsza publikacja wnosi wyraźny wkład w toczący się dialog na temat wprowadzenia do szkół edukacji medialnej jako przedmiotu. Demonstruje...
    23,75 zł