Zdjęcia produktu


Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)

(Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu / Paulina Malinowska / 9788382110234)
E-booki Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Dostepność na dzień 22.12.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

34,20 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 34,20 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów

Tytuł Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów Autor Paulina Malinowska Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ISBN 978-83-8211-023-4 Rok wydania 2020 Poznań Wydanie 1 ilość stron 268 Format pdf Spis treści Wprowadzenie – koncepcja i cel pracy
Rozdział 1
Znaczenie jakości produktów
1.1. Definiowanie pojęcia jakości
1.2. Jakość z punktu widzenia producenta i konsumenta
1.3. Parametry jakościowe produktów kosmetycznych
1.4. Metody badania cech jakościowych produktów kosmetycznych
Rozdział 2
Rynek dermokosmetyków w Polsce – charakterystyka i sposoby komunikowania
się przedsiębiorstw z konsumentami
2.1. Pojęcie dermokosmetyku i jego miejsce na rynku aptecznym
2.2. Uwarunkowania funkcjonowania rynku dermokosmetyków w Polsce
2.3. Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw proponujących dermokosmetyki na polskim rynku
2.3.1. Specyfika komunikacji marketingowej przedsiębiorstw oferujących dermokosmetyki
2.3.2. Komunikowanie jakości dermokosmetyków
Rozdział 3
Analiza problemu tzw. Produktów z pogranicza na przykładzie komunikacji marketingowej dermokosmetyków
3.1. Wprowadzenie do problemu tzw. Produktów z pogranicza
3.2. Najczęstsze problemy klasyfikacji produktów kosmetycznych na przykładzie dermokosmetyków dostępnych w aptekach
3.3. Analiza oświadczeń marketingowych dermokosmetyków i kosmetyków do pielęgnacji skóry trądzikowej
3.3.1. Cel, materiał i metodyka analizy oświadczeń marketingowych
3.3.2. Zgodność komunikacji marketingowej dermokosmetyków i kosmetyków z ustawodawstwem kosmetycznym
Rozdział 4
Analiza oferty rynkowej producentów dermokosmetyków i kosmetyków przeciwtrądzikowych
4.1. Formy fizykochemiczne dermokosmetyków i kosmetyków przeciwtrądzikowych
4.2. Komponenty aktywne dermokosmetyków i kosmetyków przeciwtrądzikowych
Rozdział 5
Rola jakości w procesie zakupu dermokosmetyków
5.1. Charakterystyka badań konsumenckich
5.2. Determinanty wyboru dermokosmetyków w aptece zamiast kosmetyków w drogerii
5.3. Preferencje konsumenckie dotyczące marek dermokosmetyków
5.4. Determinanty podejmowania decyzji zakupowych poprzez konsumentki wybierające potężne dermokosmetyki w aptece
5.5. Jakość jako determinanta w procesie zakupu dermokosmetyków
Rozdział 6
Czynniki określające jakość dermokosmetyków
6.1. Konsumencka ocena czynników określających jakość dermokosmetyków
6.2. Jakość dermokosmetyków według ekspertów z branży kosmetycznej
6.2.1. Charakterystyka badań eksperckich
6.2.2. Opinie ekspertów na temat istnienia różnic pomiędzy dermokosmetykami a kosmetykami
6.2.3. Jakość jako cecha odróżniająca dermokosmetyki od kosmetyków
6.2.4. Czynniki określające jakość dermokosmetyków w opinii ekspertów
6.3. Porównanie opinii klientek i ekspertów na temat jakości dermokosmetyków
Rozdział 7
Jakość sensoryczna dermokosmetyków i kosmetyków
7.1. Ocena jakości sensorycznej dermokosmetyków i kosmetyków poprzez przeszkolony zespół oceniających
7.1.1. Charakterystyka i cele sensorycznych badań analitycznych
7.1.2. Ocena wyróżników jakościowych oraz ogólnej jakości dermokosmetyków
7.1.3. Ocena wyróżników jakościowych oraz ogólnej jakości kosmetyków
7.1.4. Porównanie jakości sensorycznej dermokosmetyków i kosmetyków
7.2. Ocena jakości sensorycznej dermokosmetyków i kosmetyków przez panel konsumencki
7.2.1. Charakterystyka i cele sensorycznych badań konsumenckich
7.2.2. Pożądalność konsumencka dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.3. Preferencje konsumenckie dotyczące dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.4. Zależność między preferencjami klientek a ich oceną pożądalności dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.5. Zależność między zwyczajami zakupowymi a ogólną oceną pożądalności dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.6. Zależność między typowo kupowanymi przez konsumentki markami kremów a ogólną oceną pożądalności dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.7. Związek pomiędzy opinią klientek na temat cech idealnego kremu matującego a oceną pożądalności analogicznych wyróżników jakościowych
dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.8. Zależność pomiędzy opinią konsumentek na temat ceny szczególnie prawidłowej jakości kremu matującego a oszacowanymi i rzeczywistymi cenami badanych
dermokosmetyków i kosmetyków
7.3. Porównanie eksperckich i konsumenckich ocen jakości sensorycznej dermokosmetyków i kosmetyków
Podsumowanie
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4
Literatura
Spis tabel
Spis rysunków
The quality of dermocosmetics in the opinion of consumers and experts (Summary)

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów (sklep TaniaKsiazka.pl)
    34,20 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 34,20 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki