Zdjęcia produktu


Biznes w kulturze - kultura w biznesie (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)

(2018 / 213 / 9788378754541)
E-booki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Dostepność na dzień 24.11.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

19,95 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 19,95 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Biznes w kulturze - kultura w biznesie

Tytuł Biznes w kulturze – kultura w biznesie Podtytuł Kierunki rozwoju relacji jednostek kultury z otoczeniem Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-454-1 Rok wydania 2018 Katowice Wydanie 1 liczba stron 213 Format pdf Spis treści Wstęp 7
Rozdział I
Umiędzynarodowienie relacji handlowych w obszarze kultury: Polska na tle Unii Europejskiej (Katarzyna Żak) 9
Rozdział II
Modele kształtowania relacji pomiędzy jednostkami sektora kultury a instytucjami państwowymi funkcjonującymi w wybranych krajach Unii Europejskiej (Małgorzata Grząba) 22
Rozdział III
Uczestnictwo w kulturze jako podstawowa relacja warunkująca istnienie jednostek kultury (Anna Kwiecień) 30
Rozdział IV
Współpraca z biznesami kreatywnymi jako szansa na rozwój instytucji kultury (Beata Reformat) 38
Rozdział V
Współpraca z organizatorami wydarzeń kulturalnych z perspektywy samorządu terytorialnego. Przykład miast poprzemysłowych województwa śląskiego (Paweł Piotrowski) 51
Rozdział VI
Muzeum jako jednostka kultury społecznie konstytuowana w relacjach z osobami zwiedzającymi (Barbara Pabian) 61
Rozdział VII
Komunikacja samorządowych jednostek kultury z otoczeniem przez media społecznościowe (Monika Krysiak, Szymon Głowania) 73
Rozdział VIII
mobilna komunikacja marketingowa w kulturze i sztuce jako narzędzie kształtowania relacji z odbiorcami (Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek) 84
Rozdział IX
Dotacje na rzecz państwowych instytucji kultury (Wioletta Świeboda) 96
Rozdział X
Kapitał relacyjny w finansowaniu jednostek kultury. Przykład crowdfundingu (Aleksandra Nocoń) 106
Rozdział XI
Crowdfunding jako innowacyjne źródło finansowania projektów kulturalnych w Polsce (Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek) 120
Rozdział XII
Tworzenie i rozwój relacji z otoczeniem poprzez wydatki na kulturę wybranych miast na prawach powiatu (Justyna Konsek-Ciechońska) 133
Rozdział XIII
Relacje między instytucją kultury a firmą cateringową na przykładzie organizacji 41. Sesji Komitetu Światowego Dziedzictwa UNESCO (Paulina Reformat, Hanna Ziętara) 143
Rozdział XIV
Kształtowanie relacji organizacji z pracownikami jako komponent profesjonalizacji zarządzania w kulturze na przykładzie Instytucji Kultury im. K. Bochenek – Katowice Miasto Ogrodów (Anna Dewalska-Opitek) 155
Rozdział XV
Akwizycja sposobem kształtowania relacji pomiędzy jednostkami kultury a ich klientami na rynku przemysłowym (Aleksander Pabian) 168
Rozdział XVI
Relacje na rynku dóbr kultury na podstawie zarządzania Flag Fen (Beata Nowotarska-Romaniak, Anastazja Magdalena Kasztalska) 176
Rozdział XVII
Obowiązki i uprawnienia instytucji kultury podczas kontroli przez wybrane jednostki administracji publicznej w świetle regulacji prawnych (Ewa Ogłozińska) 184
Bibliografia 193
Spis fotografii 211
Spis rysunków 211
Spis tabel 212

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Biznes w kulturze – kultura w biznesie (sklep TaniaKsiazka.pl)
    19,95 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 19,95 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Biznes w kulturze - kultura w biznesie. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki