Zdjęcia produktu


Paradygmaty zarządzania biznesem w otoczeniu sieciowym, AZ#30C64DE7EB/DL-ebwm/pdf (Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)

(2017 / 175 / 9788378753940)
E-booki Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Dostepność na dzień 20.05.2024: w magazynie

Promocyjna oferta cenowa:

17,10 zł
Sklep TaniaKsiazka.pl
Przejdź do sklepu Najlepsza oferta w bazie!
Przejdź do sklepu 17,10 zł - najtaniej w bazie!

Prezentowana oferta sklepu TaniaKsiazka.pl jest najbardziej atrakcyjna cenowo spośród setek sklepów internetowych w naszej bazie. Przeglądaj pełny ranking cen i ofert Porównanie cen następuje w czasie rzeczywistym.

Recenzje i opinie

Opis produktu Paradygmaty zarządzania biznesem w otoczeniu sieciowym,...

Tytuł Paradygmaty zarządzania biznesem w otoczeniu sieciowym Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-394-0 Rok wydania 2017 Katowice Wydanie 1 liczba stron 175 Format pdf Spis treści Wstęp 7
Rozdział 1. PARADYGMATY WSPÓŁCZESNEGO ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM (Barbara Woźniak-Sobczak) 11
1.1. „Kanwa" tworzenia paradygmatów współczesnego zarządzania 11
1.2. Cechy metaparadygmatu współczesnego zarządzania 15
1.3. Całościowy paradygmat współczesnego zarządzania 16
1.4. Paradygmaty cząstkowe zarządzania przedsiębiorstwem 17
1.4.1. Cząstkowe paradygmaty dotyczące celu zarządzania 19
1.4.2. Cząstkowe paradygmaty dotyczące warunków zarządzania biznesem w przestrzeni sieciowej 26
1.4.3. Cząstkowy paradygmat technice informacyjnej 31
Rozdział 2. PARADYGMAT ORGANIZACJI SIECIOWEJ (Katarzyna Żak) 37
2.1. Sieciowa struktura organizacyjna 37
2.2. Identyfikacja determinant wyboru sieciowej formy współdziałania międzyorganizacyjnego 40
2.2.1. Determinanty wynikające z teorii zależności od zasobów 40
2.2.2. Determinanty wynikające z teorii kosztów transakcyjnych 41
2.2.3. Determinanty wynikające z teorii gier 41
2.2.4. Determinanty wynikające z teorii agencji 42
2.2.5. Determinanty wynikające z teorii władzy i polityki oraz teorii wymiany społecznej 42
2.2.6. Formalizacja współdziałania międzyorganizacyjnego w sieci 50
2.3. Zasady współdziałania międzyorganizacyjnego w sieci 59
2.3.1. Atrybut i kryteria wobec organizacji sieciowej 60
2.3.2. Orkiestracja i rola orkiestratora 62
2.3.3. Rola zaufania we współdziałaniu międzyorganizacyjnym w sieci 68
2.4. Korzyści i mankamenty współdziałania w ramach organizacji sieciowej 72
Rozdział 3. ZASOBY W SIECI (Włodzimierz Rudny) 76
3.1. Zasoby sieciowe a klasyczna teoria zasobowa 76
3.2. Zasoby w ujęciu interakcyjnym 77
3.3. Sieci międzyorganizacyjne 80
3.4. Determinanty wartości zasobów: perspektywa ex ante 83
3.4.1. Wartość zasobów w podejściu RBV 83
3.4.2. Asymetria informacji, niepewność i rola menedżerów 86
3.5. Innowacje w sieci a zasoby 89
3.5.1. Struktura sieci i jej wpływ na progresywność 89
3.5.2. Sieci postępowe 92
Rozdział 4. ZARZĄDZANIE RELACJAMI JAKO PRZYKŁAD UWARUNKOWAŃ FUNKCJONOWANIA PRZEDSIĘBIORSTW (Anna Kwiecień) 95
4.1. Uwarunkowania relacyjne 95
4.2. Relacje – podstawa funkcjonowania sieci 96
4.3. Zdolność sieciowa a sprawność relacji sieciowych i koordynacja działań 98
4.4. Zarządzanie relacjami 105
4.5. Mapowanie interesariuszy jako narzędzie do zarządzania relacjami z interesariuszami 111
4.6. Sieciowy kapitał ludzki 115
4.7. Zarządzanie relacjami z pracownikami 118
4.8. Zarządzanie relacjami w kontekście efektów finansowych 119
Rozdział 5. RYZYKO W PRZEDSIĘBIORSTWIE W SIECI MIĘDZYORGANIZACYJNEJ (Paweł Kosiń) 123
5.1. Ryzyko przedsiębiorstwa działającego w sieci 123
5.2. Aspekty odmienności zarządzania ryzykiem w organizacji usieciowionej 128
5.3. Ryzyko operacyjne w kontekście decyzji o intensyfikacji relacji sieciowych 135
5.4. Współczesne koncepcje zarządzania strategicznego a problem ryzyka działalności przedsiębiorstwa w sieci międzyorganizacyjnej 138
5.5. Ryzyko przedsiębiorstwa działającego w sieci jako problem portfela inwestycyjnego 143
5.6. Ryzyko jako nieodłączny składnik sytuacji decyzyjnej 149
Zakończenie 153
Literatura 157
Spis rysunków 173
Spis tabel 174
informacje o autorach 175

Dane oraz specyfikacja:

Ranking ofert - najlepsze promocyjne ceny 2017

  • Paradygmaty zarządzania biznesem w otoczeniu sieciowym (sklep TaniaKsiazka.pl)
    17,10 zł Sklep TaniaKsiazka.pl
    Przejdź do sklepu

W naszym rankingu znajduje się 1 promocyjnych ofert w cenie 17,10 zł.

Opinie i recenzje użytkowników

Dodaj opinie lub recenzję dla Paradygmaty zarządzania biznesem w otoczeniu sieciowym, AZ#30C64DE7EB/DL-ebwm/pdf. Twój komentarz zostanie wyświetlony po moderacji.

Produkty powiązane

Inne w kategorii E-booki